Bobo - udekat, nej vel? {{forumTopicSubject}}
Stakkels stakkels Bobo..!
Mine katte er vant til at være udekatte.. men de små er pt. kun vant til det, om dagen. Aldrig om natten. Og hvad ser jeg, da jeg kommer ind i stuen her til morgen? En stakkels, deprimeret Bobo, der sidder og ser dybt sørmodig ud, på havebordet, ude i vores tildækkede terasse (den er helt lukket med plastik pt., med kun et sted kattene kan komme ud og ind).
Bobo har aldrig været ude en hel nat før, så da jeg åbnede døren, kom han fisende ind, råbte og skreg, og var så ukoncentreret, at han næsten ikke kunne spise morgenmaden.. som han normalt ikke har problemer med..
Han ville snakke, mysse, og jeg måtte <i>ikke</i> gå fra ham..ihvert fald ikke ret langt =P
Så tror liige at mig og Bobo skal sætte os ned, og snakke alvorligt med ham Herren i Huset, om hvem der skal tjekkes er inde, før man går i seng... hehe...
For Bobo, var dybt uenig, i at han åbenbart skal være udekat, om natten =P
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 75
jul 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 50 Svar: 221
jul 2004
Og billederne er, som du kan se gamle, så du aner vidst slet ikke hvis han har halsbånd eller ej, på pt? Hvad jeg kan læse mig til, har jeg ikke skrevet noget om det i mit indlæg?
jul 2004
Bobo's klokke, har fået udpillet kuglen indeni, ligesom alle mine katte, der har halsbånd på, har fået gjort.. Så derfor er der ikke gener for ham, at have det på. Endvidere er det med sikkerheds-lukning, der flyver op, hvis han skulle komme galt afsted ..
Bobo - udekat, nej vel?