Lejlighed og katte? {{forumTopicSubject}}
Ja, hvordan finder man en lejlighed hvor man må have to katte?
Jeg skal til at studere i Viborg og de har i alt 9 studieboliger hvor man må have kat, men kun 1.. Jeg har meldt mig ind i boligforeningen, selvom man kun må have et dyr i de boliger man overhovedet må have dyr..
Nu har jeg siddet og ledt alle de sider jeg kan finde om lejligheder igennem og jeg kan bare ikke finde noget, jeg er ved at blive helt panisk over det..
Er der nogen der har en idé om hvor jeg kan prøve at søge for at finde noget?
jeg skal starte i maj og der er lige lovligt langt at køre, fra hvor jeg bor nu og det er ikke mulighed for off transport.. og der er ca 60 personer foran mig i køen om en lejlighed ved bolig foreningen..
Det kan da ikke passe man skal have sit ejet hus for at have lov til at have en legekammerat til sin kat?
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
desværre er den gængse regel, at husdyrtilladelse betyder ét husdyr. Fuldstændig idiotisk at det skal være sådan. Der er sjældent regler om at de skal være neutraliserede - og det synes jeg da nok ville give nooooget mere mening. Men reglerne er som regel lavet af mennesker, der ikke har en skid forstand på katte.
Her hvor jeg bor, må man også kun have én indekat, men jeg har altså to. Min have er hegnet ind, kattene er neutraliserede, øremærkede, bliver passet ordentligt, de støjer ikke, de lugter ikke, de KAN simpelthen ikke være til gene for nogen.
Jeg tror ikke, du kan gøre andet, end at satse på at få en bolig med husdyrtilladelse og så bare håbe på, at der ikke er nogen, der gider bruge deres tid på at tælle dine katte.
Held og lykke.
Lejlighed og katte?