10. maj 2007 Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
fedt surprise party imorgen! {{forumTopicSubject}}
Nøøøj jeg glæder mig til imorgen, vi skal til fødselsdagssurprise brunch hos et par mig og min kæreste er rigtig gode venner med! Han har 25 års fødseldag, og hun har sagt at når han kommer hjem fra arbejde kl. 10 imorgen tidlig (han passer grise fra 8-10) skal de ud og besøge nogle af hendes venner, og det gider han bare ikke! Han har brokket sig i to uger nu, for han gider ikke på sin fødselsdag. Hvad han ikke ved er, at hun har ordnet det sådan at hans venner kommer til brunch, og står klar når han kommer hjem, med kanel.
Men hun har også en anden overraskelse til ham. I de sidste par år har han ikke snakket om andet end at få en hund, og hun har altid sagt nej, og fortalt ham at hun ikke gider have hund.! Nu har hun så købt en lille hundehvalp til ham, som jeg var med ude at hente idag! En lille 12uger gammel labrador hvalp, med det fineste ansigt!!! Så nu er den hos hans forældre, og så skal han have den når han har fået vasket alt kanellet af sig! Jeg glæder mig bare helt vildt til at se hvordan han reagere, for han snakker ikke om andet end at få hund. Vi var ude og spise middag ved dem idag, og så begyndte han igen at snakke om at han gerne vil have hund snart, og kæresten blev sur, og sagde at nu gad hun altså ikke høre mere om den hund, for han fik ingen, og det måtte han altså acceptere. Jeg fatter ikke at hun kunne holde masken!!! Det bliver et fantastisk surprise party!!!
Hvordan ville I reagere?
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
GODT NYTÅR
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 93 Svar: 600
Jeg ville nok blive vildt overrasket og vildt glad
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
nov 2007
maj 2007
nov 2007
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 957
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 153
bare at få sin egen lille bamse puha husk tag et billed så vi kan se
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
Er godt nok spændt på at læse hvordan det er gået.
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 43
maj 2007
Vi stod klar da han kom hjem, vi gemte os bag huset, og da vi hørte bildøren smække kom vi løbende imod ham. Drengene havde hældt 200 gram kanel i en spand med vand, så den kom de løbende med. Da han så os skreg han af forskrækkelse, og begyndte at flygte, men han kunne ingen steder flygte, og fik spanden med vand på ryggen. Så fik han ellers bare resten af de 800 gram kanel over sig, han var hel brun! Så han skulle lige have arbejdstøjet og træskoene på, før han kunne komme ind. Hunden sad inde i stuen, og vi ventede spændt da han åbnede døren dertil!! Da han så hunden, stod han bare helt stille... Det gjorde han i lang tid (føltes det), før han sagde: " Hvad er det?" Vi sagde det var hans gave, og så løb han hen til den, og løftede den op i sine arme, og så slikkede den ham i hovedet. HAn fik helt tåre i øjnenen, og snøftede en del! HAn er så vild med den, ham og kæresten kørte hjem 4 gange i løbet af nytårsaften for at se til den, og tog hjem klokken to i nat! Det var bare en super dag, det er dejligt at gøre noget for en god ven!
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 153
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 43
nov 2007
Gad godt have set hans ansigt da han så hunden
fedt surprise party imorgen!