Føj siger jeg bare... {{forumTopicSubject}}
Havde min veninde på besøg i dag, og hun kiggede lige på Ilderfo*** (må jo ikke henvise til andre sider)... (send pb hvis du vil vide hvor)...
Der var et link til det mest "ulækre klip"...
Hun så det, og jeg nægtede selv, da jeg så hendes reaktion...
Hun sad og tudede hele vejen igennem.
Det var et klip omkring hvordan man i udlandet pelser dyr.
I klippet ser man en vaskebjørn og en hund blive pelset levende....
Vaskebjørne lå bagefter "pelset " og løftede hovedet og peb, indtil den døde...
Hunden bevægede sig, hvilket resulterede i, at en af dem trampede på halsen og hovedet, så den ikke kunne bevæge sig, mens den blev pelset.
Er bare glad for at jeg ikke så klippet. Hørte det godt nok, men havde jeg set det, havde jeg ikke kunne sove i rigtig mange dage. Det er jeg 100 % sikker på.
Fårg... Jeg hader dyremishandlere... Hvad gør man...?
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
Det er frygteligt.. Andet kan jeg ikke sige.. At der findes "mennesker" der kan få sig selv til det. Ja, engang imellem skammer jeg mig mildt sagt over at være et menneske, når man ser hvad vores race kan finde på. FØJ...
nov 2006
Følger: 1 Katte: 4 Emner: 28 Svar: 112
Der findes ikke straf nok til de mennesker! Nogle gange burde stening genindføres...
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 5 Emner: 25 Svar: 463
Kan ikke forstå, at de ikke bare kunne aflive de stakkels dyr først...
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 5 Emner: 20 Svar: 488
Jeg så engang et program i TV om det, for nogle år siden. - Det var hårdt at se sådan en hel 1 med det helvede de stakkels dyr måtte gennemgå.
Må ærligt indrømme at der skulle tvang fra min egen side, til at se programmet, men jeg måtte bare se det af en eller anden mærkelig grund...
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 113
Det er så uhyggeligt at folk kan finde på sådan noget.
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
Bare det at du forstæller om hvad der er sket får mig til at blive helt ved siden af mig selv... Hold kæft hvor er det synd for de stakkels dyr - de mennesker skulle fandme have samme behandling...
UF hvor er det groft og modbydeligt....
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 16 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 724
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
På et tidspunkt var der så megen omtale omkring rituel slagtning af dyr, det var ikke så slemt og dyrene døde hurtigt osv. Jeg så på en amerikansk dyreorganisation fra et sådan slagteri... føj for den lede.. mage til dyremishandling. Ja jeg ryster helt når jeg bare tænker på det.
At nogle kan være onde ved dyr og pelse eller partere dem levende fatter jeg altså ikke. Jeg spiser heller ikke østers af samme grund, de er nemlig levende når man spiser dem. Havskildpadder er også levende når de parteres. Forfærdeligt og rædselsfuldt.
Mennesker der kan udføre den slags er syge i hovedet. Lige så dem der arrangere hundekampe, ser tyrefægtning osv....
Puha... tåler bare slet ikke den slags.. bliver så frygtelig syg om hjertet og langt ind i sjælen bare ved tanken
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 8 Svar: 45
Føj siger jeg bare...