{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Føj siger jeg bare... {{forumTopicSubject}}

Havde min veninde på besøg i dag, og hun kiggede lige på Ilderfo*** (må jo ikke henvise til andre sider)... (send pb hvis du vil vide hvor)...

Der var et link til det mest "ulækre klip"...
Hun så det, og jeg nægtede selv, da jeg så hendes reaktion...

Hun sad og tudede hele vejen igennem.

Det var et klip omkring hvordan man i udlandet pelser dyr.
I klippet ser man en vaskebjørn og en hund blive pelset levende....

Vaskebjørne lå bagefter "pelset " og løftede hovedet og peb, indtil den døde...

Hunden bevægede sig, hvilket resulterede i, at en af dem trampede på halsen og hovedet, så den ikke kunne bevæge sig, mens den blev pelset.

Er bare glad for at jeg ikke så klippet. Hørte det godt nok, men havde jeg set det, havde jeg ikke kunne sove i rigtig mange dage. Det er jeg 100 % sikker på.

Fårg... Jeg hader dyremishandlere... Hvad gør man...?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føj siger jeg bare...
  • #2   21. dec 2007 Er selv kommet til at trykke ind på det link engang for lang tid siden... Jeg nåede at se en vaskebjørn og ja.. så slukkede jeg simpelthen. Jeg har stadig "traumer" over det jeg så og kan drømme om det om natten osv, selvom det er 4-5 år siden i folkeskolen..
    Det er frygteligt.. Andet kan jeg ikke sige.. At der findes "mennesker" der kan få sig selv til det. Ja, engang imellem skammer jeg mig mildt sagt over at være et menneske, når man ser hvad vores race kan finde på. FØJ...

• #3   21. dec 2007 Jeg gjorde præcis som Oliver og Zira, da jeg så hvad der skulle ske gik jeg simpelthen og jeg tænker også på det endnu. Kunne bare sidde i køkkenet og høre min kæreste sig Ej hvor klamt og Føj for sat...
    Der findes ikke straf nok til de mennesker! Nogle gange burde stening genindføres...

• #4   21. dec 2007 De burde selv udsættes for det samme... smiley
    Kan ikke forstå, at de ikke bare kunne aflive de stakkels dyr først...

• #5   21. dec 2007 Dyrene pelses levende, for så rejser pelsen sig flottere smiley

• #6   21. dec 2007 Det er fuldstændig sindsygt, at folk kan være så kolde og onde!!

Jeg så engang et program i TV om det, for nogle år siden. - Det var hårdt at se sådan en hel 1 med det helvede de stakkels dyr måtte gennemgå. smiley
    Må ærligt indrømme at der skulle tvang fra min egen side, til at se programmet, men jeg måtte bare se det af en eller anden mærkelig grund...

• #7   21. dec 2007 Har også kun lige set starten af det omtalte klip. Måtte simpelthen slukke med det samme igen. Jeg fik kvalme og var grædefærdig efter var et par sekunder...
    Det er så uhyggeligt at folk kan finde på sådan noget.

• #8   21. dec 2007 Det er LIGE SPRÆCIS derfor jeg ALDRIK klikker mig ind på sådan nogle klip, da jeg ALDRIG får det ud af hovedet igen..

Bare det at du forstæller om hvad der er sket får mig til at blive helt ved siden af mig selv... smiley Hold kæft hvor er det synd for de stakkels dyr - de mennesker skulle fandme have samme behandling...

UF hvor er det groft og modbydeligt....

• #9   21. dec 2007 jeg har også set det i fjernsynet.. det var bare ikke til at bære. stor tudet....

• #10   22. dec 2007 Camilla H jeg kender det godt. At man tvinger sig selv til at se noget man synes er dybt ubehageligt. Jeg gør det indimellem, men har det så dårligt bagefter.

På et tidspunkt var der så megen omtale omkring rituel slagtning af dyr, det var ikke så slemt og dyrene døde hurtigt osv. Jeg så på en amerikansk dyreorganisation fra et sådan slagteri... føj for den lede.. mage til dyremishandling. Ja jeg ryster helt når jeg bare tænker på det.

At nogle kan være onde ved dyr og pelse eller partere dem levende fatter jeg altså ikke. Jeg spiser heller ikke østers af samme grund, de er nemlig levende når man spiser dem. Havskildpadder er også levende når de parteres. Forfærdeligt og rædselsfuldt.

Mennesker der kan udføre den slags er syge i hovedet. Lige så dem der arrangere hundekampe, ser tyrefægtning osv....

Puha... tåler bare slet ikke den slags.. bliver så frygtelig syg om hjertet og langt ind i sjælen bare ved tanken smiley

• #11   22. dec 2007 jeg så de første 5 sekunder kunne ikke se længre en da de slog på vaskebjørnen føj det er så synd for de små stakkels hjælpe løse dyr...

Kommentér på:
Føj siger jeg bare...

Annonce