{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Så røg der lige en ventil {{forumTopicSubject}}

I nyhederne sagde de lige, at der var omkring 30 mennesker, der kendte til mordet på den 48 årige familiefar, der blev dræbt foran Aalborg stadium, men ikke en eneste henvendte sig til politiet...

Hvad sker der lige for folk?

Hvordan kan man sidde sådan en viden overhørig ??

Aiii for fanden.

Ikke nok med det, så er der i det område vi bor i, sket et boom af røverier fra bilerne. Tyvene smadrer bilruden og ripper alt hvad de kan..
ØV hvor er det altså trist, at vi bor i et land, hvor alting rager folk langsomt..

Nå det var lige dagens ØV indlæg....

Bortset fra det, så går det ellers godt. Julen er jo lige for døren, og nisserne kommer sikkert i aften og pynter op - ja hvad ved jeg?? de kommer en gang imellem *GGG*

For en gangs skyld glæder jeg mit til december måned..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så røg der lige en ventil
  • #1   30. nov 2007 go gamle fru olsen, hun er helt vild med brok*LOL*

nej du har ret, folk er efterhånden så ligeglade med andre at de ikke tager sig af hvad der sker omkring dem og folk er så bange for at komme i klammeri med lovovertrædere hvis de vidner mod dem.
    de bil-røverier du taler om sker jo efterhånden over hele landet og for det meste er det sigøjerne og andre øst-europæere der står bag

• #2   30. nov 2007 Zoe - ja det er noget svineri.. Ganske simpelt

Johnny - JEP jeg er sååå go til brok *GGG*
    Men ja det er virkeligt skræmmende. De 30 mennesker der vidste til drabet kendte muligvis drabsmanden. Drabsmanden havde sendt en lille film eller nogle billeder rundt via sin mobil til dem ....

Mht. de bilrøverier så ja - jeg ved godt at det oftest er sigøjnere og øst-europæere og at det sker i hele DK - men lige HER??
    De kan godt pakke sammen og smutte fra MIN by - ellers skal de edermaeme få - ja de skal så ;-))

• #3   30. nov 2007 Annette.

Forrig sommer ved højlys dag, kom en veninde, min datter og jeg gående udenfor banken på Nørresundby torv og hørte en dame råbe "Hjælp, så hjælp mig dog!". Foran den lokale fiskebutik, fyldt med en masse mennesker, holdt en bil med dørene åbne og den her skrigende kvinde og en mand.

Flere grandvoksne mænd stod i butiksdøren, kun adskilt af et fortov og gloede på de her mennesker i bilen. Manden i bilen flåede i kvinden, der forsøgte at komme ud af bilen. Jeg gik der hen og spurgte kvinden, om hun ville have hjælp. Jeg troede egentlig at det var mand og kone, men han skulle alligevel ikke behandle hende sådan! Kvinden sagde ja og jeg rakte hånden ud og fik hende ud af bilen. Manden steg så ud og satte i løb!

Det viste sig at den her sølle kone, lige havde hævet penge i automaten og var gået hen til sin bil og sat sig ind. Hvorefter en total vildfremmed fyr var sprunget ind i hendes bil og havde forsøgt, at true hende til at aflevere pengene og krævet at hun startede bilen og kørte væk med ham!

Vi taler midt eftermiddag, en højlys sommerdag nede i Nørrenusseby !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den her sølle kone var dybt rystet og hulkede til de omkring stående mænd: "Hvorfor hjalp I mig ikke!". Jeg var rasende over, at ingen af de store mænd havde grebet ind! Jeg er for pokker kun 158 cm lav! Hvad pokker forgik der i knolden på de mennesker?

Politiet fandt ham heldigvis allerede dagen efter, da beskrivelsen passede på en gammel kending!

• #4   30. nov 2007 Jamen jeg er da rystet.. Det er simpelthen for &/("&¤/()()¤()=/"()&¤()/")=%()"/¤?)"/¤

ja ord kan ikke beskrive det - OOOG jeg får sikkert en frysning, hvis jeg udtaler mig som jeg føler det lige nu.. Sprogbruget ville nok blive for meget for mindreårige...

• #5   30. nov 2007 Ifølge nyhederne var det børn der vidste om drabet pr. sms.
    Så mange af dem har vel ikke vidst om det var rigtigt.
    Men sendt sms´en videre alligevel.

• #6   30. nov 2007 Jeg tror nu nok, at børnene har vidst, at det var rigtigt, de hører til de meget barske gadebørn, som holder til omkring Kennedy arkaden i Aalborg. Der er blot en kultur omkring, at det er dødssynd at sladre til politiet.

Og det er jo frygteligt smiley

• #7   30. nov 2007 Annette.

Jeg hørte få dage efter drabet, at de havde filmet drabet.
    Så er jeg altså ligeglad med alderen, det burde f........ giver et par år oven i!

"Happy-slamming!" er jo nærmest blevet en sport! Det er sgu for sygt! Så en udsendelse om det på DR for noget tid siden, og der var der tre tøser fra Aalborg, der sad og fortalte om den syge afstumpet form for vold - de kaldte det for underholdning! De to af dem var for unge til at få en dom, den trejde skulle for retten 15 år gammel!

Det er da virkelig skræmmende!

• #8   30. nov 2007 jeg hader generalt lavsie vidner.. Sorry fik også lige en historie afvide i dag ang en fra min gård jeg boede i.. DEr var en kælling hun ville ik lige fortælle hele sandheden.. kun den del der gjorde at han kom ind at sidde.. Klamme kælling.. Har så meget lyst til at smadre hende.. Sorry

• #9   30. nov 2007 Der røg også en ventil hos mig da jeg så dagens lokale nyheder. Den 1. november åbnede der et nyt hospice ved Rønde og de har allerede haft indbrud to gange. Det sidste - i nat - mislykkedes, men tyvene havde forsøgt at smadre to glasdøre med dobbeltglas med en stor sten....imens der lå en døende mand og sov i en seng umiddelbart ved siden af døren.

Når man ikke længere har respekt for syge og døende mennesker, så har man i mine øjne ikke respekt for noget som helst.

Kommentér på:
Så røg der lige en ventil

Annonce