{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spiser snore...HJÆLP
  • #1   26. nov 2007 Spiser den hårelestikker osv eller leger han bare med det?
    Hvis den spiser det må du sørge for at den ikke kan komme til det.

• #2   26. nov 2007 Det prøver jeg også men en gang imellem er der en smutter....... men hvorfor gør han det ??? ved du det.

• #3   26. nov 2007 Min kat har gjort det! Hun spiste elastikker og hårelastikker. Hun sys de var sjove og lege med, men ved ikke hvorfor hun absolut skulle spise dem!

- Jeg tog dem dog bare væk fra hende og nu gør hun det ikke mere!

• #4   26. nov 2007 er der ikke nogen der ved hvorfor han gør det ???

• #5   26. nov 2007 tror ikke der er en bestemt grund til det.. tror mange katte har den tendens:o) Elastikker er vel bare gode at gnaske i.. Min Cleo gør det også med plastikposer, de helt tynde.. så må man skynde sig at fjerne det!

• #6   26. nov 2007 Jeg ved ikke, hvorfor nogle katte har en forkærlighed for snore, elastikker o.lign., så nu hvor det snart er Jul, skal man passe godt på, de ikke også får fat i gavebånd.

Det er i det hele taget smadder farligt for katten at spise sådant noget, for det kan både give forstoppelse og skære tarmene i stykker.

Hvis man opdager, at et stykke snor stikker ud af rumpen på katten, må man under ingen omstændigheder trække i det. Klip det af så tæt på rumpen som muligt, i takt med, det kommer ud, så katten heller ikke selv hiver i det. Ellers kan der laves "rynkebånd" i tarmene, og det kan slå katten ihjel.

Lære dem at holde sig fra den slags, kan man godt opgive, så i stedet for må man selv være meget obs på, at det ikke ligger frit fremme.

Kommentér på:
Spiser snore...HJÆLP

Annonce