{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.127 visninger | Oprettet:

Indsæt 2 ens manglende ord {{forumTopicSubject}}

En hyggelig lille leg, når man lige skal lege lidt til julefrokosten.

I hver sætning mangler der 2 ens ord. Opgaven er nu at finde disse 2 ord.


1. Kom Pedersen med fly? Nej han ...... ......

2. Mutter forstår det med det samme, men ...... ...... ingenting.

3. "Vil du blive til middag?" spurgte far sin søster. "Jamen far" sagde sønnen. Husk at ...... ......

4. Mors frikadeller er ikke så gode, sagde Yrsa. Jeg foretrækker ...... ......

5. Fru Nobelgren kom hjem fra mannequin-opvisning og hendes datter spurgte hende. "Fik du set de nye ...... ......?

6. Når familien tager på ferie, er fars ønskemål Fanø, ...... ......

7. Petersen fik et rensdyrgevir af en ven og skrev til ham. "Kære Hugo Børge, dine ...... ...... jeg for"

8. "Du må gerne lege med pincetten" sagde moderen til barnet, der havde fået fat i medicinskabet, "men ...... ...... små børn ikke ved"

9. Når man løber slår man ofte foden, går man på ...... ...... det sjældent!

10. Han har ...... ...... af hundehuset.

11. Gårdejerens hingste er ikke fremragende til at springe, men hans ...... ...... godt.

12. Hvis vi skal have fugle til middag, bør det være kylling. ...... ...... ikke.

13. Præstens køer går villigt ud på marken, men hans ...... ...... sig.

14. Hvad nytter det, at du har fået fåret il at løbe, når du helt har ...... ......



Løsningerne får i senere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indsæt 2 ens manglende ord
  • #1   17. nov 2007 jep


  • #2   17. nov 2007 Hov.. Stavefejl i nummer 14. Skal lyde

    14. Hvad nytter det, at du har fået fåret til at løbe, når du helt har ...... ......


  • #3   17. nov 2007 puha den er svær kan kun den første sætning lige nu...


  • #4   17. nov 2007 Camilla N... efter 5 bajere er intet svært *LOL*

  • #5   17. nov 2007 nej jeg kunne godt forestille mig at det bliver noget nemmere og kunne godt fremkalde en del grin... gg


  • #6   17. nov 2007 Jeg har sat det samme antal prikker i hver linje, for ikke at forvirre... eller for at forvirre??
    Pointen er at det ikke er antallet af prikker der afgør antallet af bogstaver


  • #7   17. nov 2007 KÆÆÆÆÆÆFT du er kedelig MB *LOOOL*

  • #8   17. nov 2007 Hvis nu vi aftaler ikke at skrive svarene herind endnu, kan andre jo få fornøjelse af den læææææææænge *hi hi hi*

  • #9   17. nov 2007 1. Kom Pedersen med fly? Nej han ...... ......

    2. Mutter forstår det med det samme, men FATTER FATTER ingenting.

    3. "Vil du blive til middag?" spurgte far sin søster. "Jamen far" sagde sønnen. Husk at FASTER FASTER

    4. Mors frikadeller er ikke så gode, sagde Yrsa. Jeg foretrækker FARS FARS

    5. Fru Nobelgren kom hjem fra mannequin-opvisning og hendes datter spurgte hende. "Fik du set de nye ...... ......?

    6. Når familien tager på ferie, er fars ønskemål Fanø, MORS MORS

    7. Petersen fik et rensdyrgevir af en ven og skrev til ham. "Kære Hugo Børge, dine TAKKER TAKKER jeg for"

    8. "Du må gerne lege med pincetten" sagde moderen til barnet, der havde fået fat i medicinskabet, "men .PILLER PILLER små børn ikke ved"

    9. Når man løber slår man ofte foden, går man på HÆNDER HÆNDER det sjældent!

    10. Han har TAGET TAGET af hundehuset.

    11. Gårdejerens hingste er ikke fremragende til at springe, men hans HOPPER HOPPER godt.

    12. Hvis vi skal have fugle til middag, bør det være kylling. DUER DUER ikke.

    13. Præstens køer går villigt ud på marken, men hans KVIER KVIER sig.

    14. Hvad nytter det, at du har fået fåret il at løbe, når du helt har LAMMET LAMMET


Kommentér på:
Indsæt 2 ens manglende ord

Annonce