{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Jeg er altså pladder sentimental! {{forumTopicSubject}}

Sad og søgte lidt musik og pludselig var der en der fangede min opmærksomhed. Underligt, hvordan sange påvirker en forskelligt afhængig af ens livsomstændigheder!

Nøj, hvor den satte gang i mine tanker!

Jeg skal være MORMOR!

Det er altså stort, overvældende og dybt forunderligt!

Min lille pige, som jeg bar under mit hjerte, bærer på et lille nyt liv i sin spinkle krop!

Min lille pige, som jeg forandrede min verden, vil opleve at et lille væsen vil forandre hendes verden.

Min lille pige som jeg havde ansvaret for, skal nu tage ansvar for sit barn.

Hvordan forklarer jeg hende det magiske øjeblik, når hun ser sit barn den første gang?

Hvordan beskriver jeg den ubetinget og endeløs kærlighed, som hun vil føle for sit barn?

Hvordan forbedreder jeg hende på, at angsten for alvor tager bolig i hende når hun bliver mor?

Hvordan beskriver jeg den glæde, lykke og stolthed hendes barn vil fylde hende med?

Hvordan får jeg hende til at forstå, at selv om hun nu selv skal være mor, med alt hvad det indebærer, ændre det ikke på det faktum at hun altid vil være "min lille pige"!

Måske skulle jeg bare spille denne her for hende:

http://www.youtube.com/watch?v=_JwVf0AV8sg

Nå ja og så lige huske at takke min svigersøn for hans andel! :0)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er altså pladder sentimental!
  • #1   8. nov 2007 Mai: der er nogen sange der sætter sig..

Jeg spillede engang en terkel i knibe (ihvertfald en Anders Mathesen sang) for hende den hvor han spørger: Ska du ha tåååst mormor.. Og hun synes at det var sødt jeg spillede den for hende smiley

• #2   8. nov 2007 Til lykke med den kommende mormor-titel. Du bliver en ung én af slagsen, må jeg sige. Jeg glæder mig til, at det bliver min tur.

• #3   8. nov 2007 ja og tillykke smiley Sidder lige og små sover

• #4   8. nov 2007 Tak!

May-britt S.

Det kan du også roligt gøre - det er altså så fantastisk, ja det er STORT! For at bruge et af min yngstes favorit udtryk.

Selv om jeg er en ung en af slagsen, har jeg bedt om det længe! Jeg har jo børn i alderen 33, 29, 24, 20 og 8 år. Det at den "bette" (af de store) venter sig, har sat gang i hormonerne ved de store, så hvem ved hvad der sker i nær fremtid! :0)

• #5   8. nov 2007 Karen P ***NU med killinger*** .

Har desværre ikke flere tørre kleeneze (staves?) !

Har lige ringet hende op for at fortælle hende, at jeg bare elsker hende! Så fik jeg hende til at tude og så tudede vi i kor!

Hmm. kan de der graviditetshormoner mon smitte til mormor´en?

• #6   8. nov 2007 Mange gange tillykke....Smiler

Undre mig lidt over, at du har et barn på 33 og 29, når du kun er 40 som der står i profilen....griner

• #7   9. nov 2007 Hmmm Mai - som SB skriver, er der noget der ikke hænger sammen. For SÅ fremlig tror jeg ikke, du har været. Jeg kan gå med til de sidste 3, hvis du kun er 40 år. Men det er måske bonusbørn du også har.

Indrømmet - jeg sad altså også og småtudede der i aftes, da jeg læste dit indlæg og hørte sangen. Mindedes da jeg selv ventede min søn, da jeg var 23 år og min datter 4 år efter. Jeg tænker, da indimellem en del på, hvordan det bliver at få et barnebarn. Glæder mig SÅ meget til det - og bekymrer mig lidt over, at jeg bor i Herning og min søn er i Thisted og min datter i København.

• #8   9. nov 2007 Tillykke. smiley

Tror da vidst jeg er inde i en meget følsom periode. sad lige og fulgte med i videoen og fik helt tårer i øjnene. Puha da. smiley

• #10   9. nov 2007 Tillykke Lise. Det var da dejligt.

Jeg er simpelthen så bange for at når det engang bliver min tur, at jeg så slet ikke kan.
    Jeg dyrkede sex (uden kondom, meget dumt) 1 år før jeg fik p-piller, så enten har jeg bare været heldig, eller så kan jeg slet ikke.

Men håber da.
    Skal lige siges, har ikke planer om at få en nu her. Vil da helst gerne lige vente 2 år hvert fald.

• #13   9. nov 2007 Jeg er heller ikke bange for selve fødsel. Det gør jo nu nok ondt har jeg ladet mig høre, men ikke hvis man tænker på hvad man får ud af det jo.

Er bange for at jeg slet ikke kan få børn.
    Men håber jeg nu på jeg kan.
    Håber de næste år går hurtigt så jeg kan få mine egne.

Min mor ville hive hovedet af mig hvis jeg blev gravid nu. heh.
    Men glæder mig. Rigtigt meget.

• #14   9. nov 2007 May-Britt S. og Helene *med rød skovtrold* ;P

LOL - Jeg startede tidligt, men ikke så tidligt. :0)

Jeg glemte, at fordi jeg havde nævnt mine egne to graviditeter i et andet indlæg, fremgår det jo ikke her, at det kun er den 20 årige og 8 årige, jeg selv har født! De tre store er mine skønne bonusbørn, som Troldemor også nævner!

Elsker altså det ord "bonus". Det var "min" ældste der brugte det om mig, første gang jeg hørte det begreb. Han mente at jeg var en bonus for ham og ikke noget pap! Smeltede mit moderhjerte lige, så jo de tre er også mine skønne unger!

Troldemor:

Jeg har virkelig tigget og plaget ungerne om at komme i gang med de børnebørn. :0)

Lise J.
    Hjertelig tillykke til dig og din familie med jeres mirakel!

• #15   9. nov 2007 Aaaaiiii hvor er det godt ;-)))))

<b> STOOOOOORT STOOORT TILLYKKE </b>

Jeg kan (næsten) høre, hvor meget du glædes over denne nyhed. det er da også et af livets små vidundre..

Iihh sidder og blivr helt sentimental sammen med dig *GGG*

• #16   9. nov 2007 May-Britt S.

Vores de 3 store er også flyttet langt hjemmefra (til Sjælland) indenfor de sidste 5 år. Det er en underlig følelse, at de er så langt væk. Især når de engang får børn!

Min 20 årige og svigersønnen bor pt. 30 km fra os, men flytter her til byen. De er arbejder begge to om aften, så de skal jo bruge en barnepige, efter endt barsel :0). Så det bliver rigtigt dejligt, at kunne følge et barnebarn på tæt hold.

• #17   9. nov 2007 Tillykke med den nye titel som mormor, Mai.
    Sikke da en glædelig nyhed. Og for at bruge dine egne ord - stort!!

Hvor langt er din datter henne?

Igen mange gange tillykke med det hele. smiley
    Tænk sig en gang. - Mormor! Sikke da en fantastisk titel.

• #18   9. nov 2007 Tak Annette og Camilla G.

Camilla G.

Min datter er i uge 21. Så der er ikke så lang ventetid. Heldigvis, for jeg glæder mig da bare helt vildt!

Jeg skal være MORMOR! Man har lyst til at fortælle det til alle man møder på sin vej.....og det har jeg så gjort! Tak fordi I bærer over med mig og mit sentimentale pladder!

Kommentér på:
Jeg er altså pladder sentimental!

Annonce