{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

"Griner" i Netto. {{forumTopicSubject}}

Jeg plejer at hade at handle, det er bare så kedeligt, men jeg fik dagens - ja ugens bedste "griner" i Netto.

Står i kø. Køen er som sædvanlig mega lang. Endelig er det min tur næste gang. Pludselig stopper den unge mand ved kassen sin ekspedition af kunden foran mig. Rejser sig op og spejder ned over køen og trippe frem og tilbage.

Jeg har stået længe i kø, så jeg kan ikke nære mig og siger smilende til ekspedienten: "Det er altså i Fakta, de gerne vil have kunderne til at blive lidt længere!". Den unge gut smiler og trykker på klokken et par gange mere, imens han forklare at han altså lige skal bruge en nøgle.

Vi venter og venter. Så kommer førstemanden i rask tempo op til kassen og udbryder højt: "Jeg var altså lige på toilettet, du er da nødt til lige at give mig en chance!".

Jeg må kigge ned i gulvet og bide mig i læben, men siger højt henvendt til min datter: "Det her er endnu bedre end en fakta-reklame!".

Jeg forsøger virkelig, men da førstemanden begynder at proppe sin skjorte længere ned i bukserne, ja så kan jeg altså ikke holde latteren tilbage og står så i Netto og skriger af grin, så tårene triller. Min 20 årige datter udbryder pinligt berørt: "Mor altså!", men heldigvis kommer en mand i køen mig til undsætning og siger: "Det er altså komisk!" og så bryder latteren løs - og denne gang ikke kun min.

Nu tør jeg slet ikke tænke på, hvad der sker næste gang jeg ser førstemanden i min lokale Netto! Jeg tror der går længe førend han og jeg glemmer den episode!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Griner" i Netto.
Kommentér på:
"Griner" i Netto.

Annonce