{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stem på min kat!
  • #1   25. okt 2007 ja nemlig , det gør jeg også :]

• #3   25. okt 2007 He he, jeg er glad for at høre, at det ikke bare er mig. Var begyndt at tro, det var mig, der var forkert på den, når jeg stemte modsat.. Rart at høre, at andre mener det samme smiley

• #4   25. okt 2007 ja jeg var også lidt i tvivl om jeg skulle skrive det her ind på forummet , men jeg tænkte at det kunne da umuligt kun være mig der syntes det var ok ?

jeg er også glad for at høre der er andre der har det lige så dan

• #5   25. okt 2007 MB:Det har jeg også tænkt.Kunne man ikke helt undlade at have det med "stem på min kat" stående som fast kommentar?

• #6   25. okt 2007 Jeg har - de gange jeg har fået en udfordring hvor der står stem på min kat - skrevet noget a la "IIHH sjovt - ja selvfølgelig vil jeg da gerne lege med dig i en uges tid. det kunne være hyggeligt" eller "Ja helt sikkert - du er da også sød" eller "ja eller stem på min kat"

bare noget der fortæller, at jeg synes det er lidt "underligt" når der ikke står noget.

• #8   25. okt 2007 nåh jah ,det synes jeg også virker lidt underligt når der ingenting, står.Jeg mente bare at man skulle lave det frit for at skrive-hvad man vil- istedet for at de faste sætninger står der, bare sådan for at man ikke kommer til at sende "stem på min kat" afsted ved en fejltagelse.

• #9   25. okt 2007 ja jeg syntes også det skal slettes , jeg syntes det er en irreterende kommentar

• #10   25. okt 2007 eller også kunne man fast bruge den der , stem fair eller stem med hjertet som nogle gør ? og så selv ændre det derfra hvis man vil .. jeg ved bare at jeg syntes det skal ændres

• #11   25. okt 2007 Enig.... Stemmer også på den anden kat hvis jeg ser beskeden... stem på min kat

• #12   25. okt 2007 MB du har vel ikke en mail til admin så? for jeg synes ikk rigtig jeg kan finde den nogen steder?

Irriterer også mig lidt det står der, men det er jo meget godt der er et eksempel på at der i det hele taget kan skrives noget *S* Hvis bare der kunne stå noget andet som standard

Kommentér på:
stem på min kat!

Annonce