810 visninger
|
Oprettet:
Vi har købt en Leif :)) {{forumTopicSubject}}
Ja nu savnede jeg en lille gnaver - så igår måtte vi op og invistere i et stk's Leif AKA et marsvin...
Den er så kær.. :))
Det er Emil der har døbt den/ham Leif... - Efter sin farfar ... *GG*
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Hvad med Balder har I set ham? (Har tænkt meget på ham og håber, at han er kommet hjem i god behold, kunne se, at det ikke var tilfældet, da Jeanette spurgte sidst).
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.297
Har set ham igår og idag, men han render den anden vej når vi kalder... Tror han er blvet godt forskrækket ...
Men han ser ud til at klare det fnt synes jeg ... (altså han ser fin ud - så mon ikke han spiser mad hos en gammel dame et eller andet sted )
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Min far hedder Leif, så jeg studsede en ekstra gang over navnet. Vi har selv haft marsvin, men gav dem væk da ungerne ikke ville passe dem.
Held og lykke med ham
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.297
Regner heller ikke med at Emil gider passe ham - kun med en gulerod ind imellem - Men jeg elsker gnavere og har altid haft en hamster, marsvin eller kanin - så jeg synes det er hyggeligt at have sådan en str. igen..
Pernille - Ja vi flytter på fredag - så skulle gerne have ham indfanget inden da... Men giver besked til vores naboer, så må vi se om de kan fange ham, når vi er flyttet....
Ellers er det jo desværre bye bye, og så krydse fingre for at han klarer den.....
Vi har købt en Leif :))