{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
272 visninger | Oprettet:

mobning hvad skal jeg gør {{forumTopicSubject}}

jeg har forsvaret en i min klasse der bliver mobbet og nu er jeg så det nye offer de gør alt for at se hvornår jeg går amok. de provoker hele tiden, låser døren til klassen, skriver ting på tavlen....og så har jeg idag advaret ham der gør det og nu er alle efter mig da jeg sagde at jeg kunne få ham smidt ud og det kan jeg, for skolen ser mobning ligesom vold. jeg truede ham ikke.. jeg gik tidelig hjem igår og idag for jeg har sådan en lyst til ar smadre dem og det må man ikke...
nu tør jeg ikke at tage i skole imorgen da jeg tror de vil banke mig efter skole. jeg skal have prøve tordag og fredag og det går ud over min forberedelse.. jeg har sagt det til 3 lærer og der er ikke sket noget.
jeg ringede til rektoren på skolen men han har ikke ringet tilbage som de sagde han ville...det er en teknisk skole jeg går på og jeg ved ikke hvad jeg skal gør.
min parel klasse er venner med dem der mobber så det vil ikke hjælpe at flytte klasse.
hvad skal jeg gør?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mobning hvad skal jeg gør
  • #1   9. okt 2007 Det lyder fuldstændig vanvittigt at sådan noget foregår på en Teknisk skole, hvor man måtte formode at folk var ved at være voksne. Men ok, der er jo også flere arbejdspladser der har mobbeofre.
    Du bliver nok nødt til at tage kontakt til din rektor face to face og få ham til at gøre noget her og nu, det andet holder jo ikke i længden!

• #2   9. okt 2007 Rektor er eneste løsning i din situation ...
    Du er da oss uheldig med den skide skole ... Sidst var det læreren der udsatte dig for chikane ...

Jeg ville overveje seriøst at skifte skole ...
    Det virker som en MEGET dårlig skole i mine øjne!

• #3   9. okt 2007 jeg er 23 år.....

• #4   9. okt 2007 Må jeg spørge hvor gamle dem fra din klasse er ??
    Du er iflg din profil 23 år... - Opfører 23 årige sig sådan nu om dage !??!? SUK!

• #5   9. okt 2007 Jeg forstår godt at du har dine bange anelser om at gå i skole de kommende dage ... Men du er NØDT til at tage op og snakke med rektor ... Tag en veninde/ven/kæreste med så du ikke er alene hvis situationen skulle eskalere mht din klasse... Men desværre bliver sådanne ting oftest ikke meget bedre... Jeg havde, som før nævnt,skiftet skole...

• #6   9. okt 2007 de er fra 16-23 jeg er anden ældst den ældste er 1mdr ældre ind mig.... folk er ca 17-19m år

• #7   9. okt 2007 Hvor er det trist. Er du tidligere blevet mobbet på andre skoler eller arbejdspladser?

• #8   9. okt 2007 ja i folkeskole... jeg er bare imod mobning og det er min klasse ikke

• #9   10. okt 2007 jeg har skrevet besked til dig, men selvfølgelig som det bliver nævnt, skift skole... men omvendt bør der gøres noget ved problemerne. Jeg synes det lyder meget langt ude. Hvad med det mobbeoffer du skriver om at du forsvarede, kan i ikke danne en lille gruppe, så du ikke er mutters alene?

• #10   10. okt 2007 ham der bliver mobbet lad som ingen ting for han er vantil at blive mobbet..

• #11   11. okt 2007 Puha får helt gåsehud af din historie.

Jeg har selv været den pige der er blevet mobbet.
    På handelsskolen blev jeg også mobbet, så jeg tog den beslutning at skifte klasse (hvor de ikke kendte mig og jeg ikke kendte dem). Det var en succes.

Men JA, selv folk på 50 år kan mobbe - Jeg har gået på VUC og i min klasse havde vi en gruppe damer som var mellem 32 og 50 år, og de mobbede en dame ud af klassen.

Jeg var meget imod og blandede mig. MEN dog ikke så meget at jeg turde at blive venner med hende, fordi sæt nu hvis det også kom til at gå ud over mig?

HELDIGVIS går jeg i samme klasse som hende idag på pædagogseminariet. Og idag er vi rigitg gode venner, og jeg (undskyld mit sprog) skider på dem der mobbede, Hvis de ikke vil snakke med mig fordi jeg selv vælger mine venner, så er de bare for dumme og jeg gider slet ikke at spilde min tid og kræfter på dem.

Nå, men tilbage til dig Amanda og Luna F.

Jeg synes at du skal gå til rektor (face to face) forklare hvad der er sket. Hvis der ikke sker noget med det, så er jeg bange for at du må flytte skole. MEN jeg ville ikke lade flaget falde. Jeg ville enten skrive eller ringe (sammen med mine forældre) ind til BT eller et andet sted og fortælle om denne sag. Ved selvfølgelig ikke om det hjælper, men det er da forsøget værd?

Kommentér på:
mobning hvad skal jeg gør

Annonce