{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Er I også brugere af Dekatten? {{forumTopicSubject}}

Har tænkt på at flytte herfra kattegalleri og til Dekatten. Kunne godt tænke mig at vide, hvem af jer, jeg stadig vil kunne have glæde af at debattere med, hvis jeg flytter.

Er bl.a. blevet træt af de tilbagevendende diskussioner om katte med og uden stamtavler. Der er vist en mere markant indstilling til den slags på Dekatten og det vil jeg have det rigtig fint med.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er I også brugere af Dekatten?
  • #1   19. sep 2007 Efter hvad jeg har hørt er indstillingen på DeKatten at en kat skal have stamtavle for at stå som racekat. Den indstilling har jeg det bedst med - og derfor overvejer jeg kraftigt at lægge min energi på DeKatten fremover.

• #2   19. sep 2007 Hejsa

Jeg er på Dekatten og synes det er et godt forum

• #3   19. sep 2007 For at sige det helt enkelt;Kunne man ikke lave en kategori der hedder:Racekatte uden stamtavle..Så må alle da kunne finde ud af det.Jeg er personligt ligeglad med hvor mine katte står,men synes at blanding af racer virker lidt for bredt, hvis nu folk ved de har en kat af en bestemt race.

• #4   19. sep 2007 Og efter hvad jeg har hørt er DeKatten IKKE stedet for dem, der IKKE går op i det med stamtavler. Altså hvis man ønsker at placerer sin kat uden stamtavle som ægte RACEkat.

Har også problemer med at komme på siden pt. det løser sig forhåbentlig.

• #5   19. sep 2007 Jeg har ikke lavet indlægget for lave en debat om kategorier her på kattegalleri. Den snak er taget om og om igen og hænger mig langt ud af halsen..... Og jeg gider ikke diskussionerne om og om igen mere.

Jeg ønsker blot at vide, om der er andre herinde som også er brugere på DeKatten.

• #6   19. sep 2007 Så må du meget undskylde...

• #7   19. sep 2007 Jeg er på Dekatten.. og synes det er et godt forum....

Naja

• #8   19. sep 2007 Hej
    Dekatten.com har lukket pt. for tilgang af nye medlemmer.

Men ellers er det et skønt og seriøst superforum, med rigtig mange opdrættere og katteejere.

Kh
    Camilla

• #9   19. sep 2007 Nej jeg er ikke på Dekatten - men altså jeg er af den mening at hvis man ikke gider høre på debatterne herinde- så kan man :

1. Lade være med at læse dem
    2. Undlade at svare hvis man alligevel ikke gider interessere sig for den pågældende debat ...

Det er såre simpelt....

• #11   19. sep 2007 Jeg er ikke på dekatten, men kan se at der vist osse er "ballade" derinde : (link fjernet)

• #13   19. sep 2007 Nej - forskellige mennesker = forskellige meninger.

• #14   19. sep 2007 Ja man kan jo ikke regne med at folk er enige om alting ... - Størstedelen på forums som dette er kvinder = hønsegård i forskellige aldre...

Det kan umuligt gå uden lidt hønseri... : ))

• #15   19. sep 2007 Line - se det er bemærkninger som dine der får folk til at koge over.....

Når nu Nikita ikke har stamtavle - Hvordan kan du så være sikker på at hendes forældre er dem du siger de er ??

Uden papir - INGEN GARANTI!!!!

• #16   19. sep 2007 Majse: Ja, du understreger May-Britt S årsag til frustration, sådan er vi mange, der har det....

• #17   19. sep 2007 karen P - det er meget muligt - men det ændrer stadig ikke det fact at det er DØDtræls at folk ikke fatter at en raceren kat skal have papir til at dokumentere...

Skal vi andre så bare sidde og nikke pænt på sidelinjen og lade dem svælge i deres urene racekatte...

I think NoooooT!!

• #18   19. sep 2007 karen - synes du at det er kævl at prøve at holde racekattene for racekatte og huskattene for huskattene ??

Så lad da være med at sidde og kommentere det hvis du kun skal sidde og sige at vi kævler ....

• #19   19. sep 2007 Nu slynger jeg lige noget ud, som ikke skal forstås som om jeg påstår nogen herfra gør det, men jeg ved det er sket.......

Alle jer der mener at en stamtavle er en garanti for at man ved hvem forældredyrene er til sin kat, har i også en dna test af Hankat, hunkat og killing????????

Ellers har i nemlig ikke en skid mere garanti end andre......

• #20   19. sep 2007 Nej, er ikke bruger af Dekatten og har ikke tænkt mig at skifte, vi har det jo så festligt herinde smiley

• #21   19. sep 2007 Jeg er bestemt også glad for at være herinde. Jeg vil få sat ekstraudstyr på, så jeg kan finder en andre kanaler, hvis der kommer formange genudsendelser herinde :-))) Håber I forstå mit billedsprog.

Kanal DeKatten kunne være en af kanalerne.

• #22   19. sep 2007 May-Britt S;:

Er helt med og blev da helt nervøs for, at vi skulle undvære dine altid saglige indlæg i forum og ikke mindst billederne af dine skønne katte.

Jeg er dog kun her, synes ikke, at energien er til flere fora smiley

• #23   19. sep 2007 Jeg er også Dekatten bruger og syns vældig godt om dette forum. Jeg har det såmænd også godt her, men syns tonen er noget anderledes herinde end på Dekatten.

• #24   19. sep 2007 Jeg er også på Dekatten, rigtig godt forum syntes jeg og jeg bruger nok 60 % af min online katte-forum surfing på den side.

Jeg syntes også tonen er en anden derinde, men det er nok fordi personerne inde på dekatten har mødt hinanden via. udstillinger eller diverse andre katte-arrangementer og selve det aktive medlemstal er relativt lille iforhold til her.

• #25   19. sep 2007 Jeg er også bruger inde på Dekatten.

jeg elsker det forum - også selvom jeg ikke er sååå aktiv derinde for tiden.
    Tonen er dejlig og der er ikke så mange vilde diskussioner som der kan være herinde, men det er et meget sagligt forum, hvor man kan få svar på de ting man spørger om...

Jeg vil give jer ret i, at folk der har katte uden stamtavle, ikke får lov til at sælge dem som "ægte - uden stamtavle" Det er en klar regel som jeg er meget glad for, da der ikke kan opstå forvirring omkring de forskellige racers særpræg...

Kommentér på:
Er I også brugere af Dekatten?

Annonce