{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Ville ikke giftes med mig... {{forumTopicSubject}}

Som nogen nok husker bad jeg om hjælp til at finde ud af hvordan jeg skulle fri til min kæreste..

Hvilket jeg fik gjort.. Meeen han ville sgu ikke giftes med mig.. Da han sagde nej var det første jeg tænkte HVA! Og havde lyst til at kyle blomsterne over nakken og finde en l is jeg kunne trøstespise i.. Men istedet spurgte jeg om der var en grund..

Begrundelsen er at jeg skal ind at springe til feb og meget gerne vil have en karrierer indenfor forsvaret og han er lidt bange for at der er nogen som smutter med mig.. Havde lyst til at komme med en sarkastisk kommentar om at han er bange for at der er en som skrider med mig på mit arbejde (er bartender) Men lod være, var ikke lige tidspunktet for dumme kommentare..

Så nu venter vi med at tage det op til jeg er færdig med værnepligtien og ser om han har det på samme måde og hvis han stadig har det på samme måde til den tid, så lægger vi det helt på hylden til jeg er færdig derinde..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville ikke giftes med mig...
  • #1   12. sep 2007 ja, her ved jeg squ ikke lige hvad der skal skrives, men det lyder da til at du ikke har taget det specielt hårdt, men alligevel må det da ha været lidt af et slag for dig, men et eller andet sted ka jeg squ forstå din kæreste, især fordi det sikkert ikke vil blive sjovt for ham at vide at du stort set kun er omgivet af unge mænd døgnet rundt.
    men du skal ihvertfald ha en trøste krammer alligevel*S*

• #2   12. sep 2007 Jeg kan umiddelbart både følge dig og kæresten. Godt du kunne holde din mund, selvom det må have gjort meget ondt indeni, da du fik hans svar.

• #3   12. sep 2007 Nej hans forældre har altid været sammen.. Min mor der imod har været gift 4 gange..
    Vi har kendt hinanden i 18 mdr snart..

Tja det er self ikke specielt sjovt at få et nej, men jeg har det sådan lidt at det kunne være meget værre også må man bare få det bedste ud af situationen.. Vi havde da en hyggelig dag..

• #4   12. sep 2007 Maria, nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men fornemmer, at du har livet foran dig? Det kan vel også tænkes, at din kæreste synes, at det er for tidligt at binde sig juridisk og det kan der jo være meget fornuft i.

Jeg synes, at det er en rigtig god aftale I har lavet, som I så evaluerer på, når du er "færdig med at springe".

• #5   12. sep 2007 Maria- Jeg synes det er for sejt gjort er da ked af på dine vejne at han sagde nej men der kommer jo nok en dag hvor i skal giftes.

• #7   12. sep 2007 om et par mdr 22.. min kæreste 25...

• #9   13. sep 2007 Det er muligt.. men der er jo ingen som siger at man skal giftes lige efter at man er blevet forlovet..

• #10   13. sep 2007 Jeg brokker mig heller ikke, jo lidt self.. Men Jeg fik da ikke et er du gal mand eller aldrig i livet.. Men det sker nok en dag og når det endelig sker (om det er om 10 år eller om 1 år) så vil jeg da hoppe rundt og som en glad lille julegris.. smiley

Og syntes også at det er fair at han ikke vil når jeg smutter da der er mange som ikke har kæreste mere når de er færdige med hæren.. Så har det sådan lidt, hvis vores forhold kan overleve at jeg gerne vil være derinde og ud i verden, jamen så kan vi klare alt..

• #12   13. sep 2007 Jeg vil ikke kun springe.. Jeg vil også gerne have en karrierer derinde, hvilkjet jeg mener at jeg har skrevet.. Jeg vil gerne udstationeres, og der har jeg fået at vide af min x at de flleste der har kæreste på når de tager afsted har ikke når de kommer hjem igen..

Hvilket jeg godt kan forstå, for hold da helt (undskyld) kæft hvor er det ensomt og deprimerende at vide at ens kæreste render rundt og kan blive skudt i stumper og stykker hver dag i 6 mdr.. Personligt begravede jeg mig i arbejde og skole så jeg ikke skulle tænke på det..

Dette er ikke en beslutning jeg har taget henover hovedet på min kæreste, kunne jeg aldrig finde på eftersom at det ikke var særlig rart for mig at blomstre alene i DK, men vi har også talt om at jeg bare skal tage værnepligten også er det lige som det, men det er noget vi tager op når det bliver aktuelt.. For min kæreste vil ikke stå i vejen for mine drømme, men jeg vil heller ikke gøre ham ked af det.. Men hvis vi en dag går fra hinanden vil jeg heller ikke fortryde at jeg ikke gjorde det, så det er ret kompliceret, så ind til videre hedder det værnepligten og slut..

• #15   13. sep 2007 det er jeg godt klar over, men for folk der ikke kender til det er krig ligesom krig også er det lige meget o du er udsendt fra dk eller usa.. Jeg troede seriøst at min x havde ligeså store chancer for at blive skudt som amrikanerne, men det ved jeg godt nu ikke er tilældet.. Jeg kan bare ikke banke ind i hovedet på mn kæreste ellersøster at der ikke sker noget som helst..
    Så skrev mere efter hvordan de ser og hvordan jeg så det..

Jeg skal til Holstebro og glæder mig helt enormt..

• #16   13. sep 2007 Ved ikke om jeg har forklaret det godt nok..

• #17   13. sep 2007 Eller med andre ord, en person som ikke kender en meter til det, kan kun danne sig et billede udfra det aviserne skriver.. Hvilket jo er død og ødelæggelse.. de skriver ikke om når noget er gået godt, men når nogen er døde eller der har været en eller anden form for episiode.. Hvilket var det eneste jeg havde at forholde mig til på daværende tidspunkt, og det gør self en vildt bange..

Jeg har siden talt med mange som har været afsted og derfor fået en anden opfattelse af det, men jeg regner ikke med at hverken min kæreste eller min søster får nogen anden opfattelse af det selvom jeg prøver at forklare dem at jeg lige så godt kan bliver kørt ned på vej hjem fra skole..

Jeg manglede informationer da min x tog afsted, han gav mig ingen og jeg kunne ikke finde nogen.. Jeg prøvede mine lærere, mine venner og min familie, men der var ingen som kunne fortællle mig hvordan det virkelig foregik dernede og at folk ikke bare var skydeskiver.. Hvilket jeg lidt føler at pressen for det til at se ud som om..

Kommentér på:
Ville ikke giftes med mig...

Annonce