{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Udfordringer {{forumTopicSubject}}

I mine udfordringer taber jeg i det meste.
Jeg taber til nogle der har utydelige billeder..
Vil i stemme fair i dem alle, jeg stemmer 100 % fair i jeres hvis i gør i mine og skriv en kommentar med om i synes min eller den anden kat skal vinde og så stemme fair i den..
Takker.. =)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udfordringer
  • #1   29. aug 2007 så har jeg stemt på din kat i alle men kun to kan jeg se af du kan vinde lige pt

• #2   29. aug 2007 Jeg har også stemt - og kan se at jeg undtaget et sted, var enige med dem, der havde stemt på den kat, der så har flest stemmer. Jeg ser sjældent på navnene, når jeg stemmer, så jeg ved ikke rigtigt om det er din/dine katte, jeg har stemt på.

• #3   29. aug 2007 Hejsa

Jeg har lige været inde og stemme på dine katte i dine udfordringer - vil du også kgge forbi mine?

Mvh sabrina

• #4   29. aug 2007 Jeg er enig med Karen i at du burde vælge et andet billede nr. 1. Tror at mange kigger ret hurtigt inden de stemmer, så måske gider folk ikke kigge alle billederne igennem for at se et billede hvor man rent faktisk kan se katten. Men det er et sjovt billede :o)

• #5   30. aug 2007 jeg er en af de banditter, der kun kigger første billede (for det meste) og stemmer hurtigt efter første håndsindtrykket... så ja det billede med brillerne ødelægger det for mig... derimod så din anden kat den har et rigtigt godt billede som nr.1....

Kommentér på:
Udfordringer

Annonce