sygesikring danmark sygesikring danmark
jeg fik jo en dejlig dreng for 3 måneder siden og så tænkte jeg at jeg ville være fornuftig og melde os ind i sygesikring danmark. så vi ku få tilskud til evt medicin hvis han sku bliv syg (feks astma og sådan nogle ting.)
så får jeg brev fra dem idag at jeg ik kan blive medlem fordi jeg har pcos.
det sys jeg er noget fis, for jeg har ingen gener af det og får heller ingen medicin eller noget.
så tilbyder de en særlig gruppe s og i den gruppe er der ingen tilskud til medicin, som jo var grunden til jeg ville meldes ind.
den gruppe dækker kun tandlægebesøg og briller/kontaktlinser.
eftersom jeg ikke engang har haft så meget som et hul i tanden. og mit linseabb. koster mig 268 mdr. og de gir tilskud på 38kr mdr. kan jeg ik se nogen grund til at punge ud med 280kr mdr.
så super duper øv.
er der nogen der ved noget om hvor man ellers kan få denne slags tilskud.
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 8 Emner: 16 Svar: 236
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 73 Svar: 463
man ska melde om man inden for de sidste 10 år har været i nogen form for behandling hos læge, hospital osv.
og indtil min kæreste var 17 år var han medicineret mod damp.
og han er 22 nu, så det er sket inden for de 10 år.
ved ik helt hvordan de kringler den.
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
feb 2006
helle- okay, det er da værd at prøve.
tror også jeg ringer til dem på mandag og snakker med dem.
for okay det er jo en sygdom jeg har, men eftersom der ik findes nogen form for behandling er der jo heller ik noget de ska yde tilskud til.
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Katte: 4 Emner: 48 Svar: 311
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 320
Til gengæld var de ved at smide mig ud efter ca. et halvt år, fordi jeg begyndte på ret hyppige fys-behandlinger. De påstod, at jeg havde løjet ved indmeldelsen og haft en forudgående lidelse, så man skal være opmærksom på, at de ikke nødvendigvis bare godtager, at man påbegynder behandling lige efter, at de har accepteret medlemskabet. Mine behandlinger var dog resultatet af et trafikuheld i september, som jeg var blevet meldt ind i maj - og det endte de med at godtage.
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
Og tillykke med Sønnen
feb 2006
ja sys også det er skam, at de i det mindste ik vudere i hvilken grad man har det, for der er nogen der lider under det i større grad end andre.
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Jeg håber, at din mand kan optages som medlem, så jeres søn kan forsikres gennem ham. Held og lykke.
sygesikring danmark