{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Hvorfor sletter man en tråd? {{forumTopicSubject}}

Den funktion med at man kan slette en hel tråd (den der har oprettet den), hvornår bruger I den?

Er det f.eks.:
- når I har stavet forkert alt for mange gange i et indlæg? smiley
- Når I ingen svar får på jeres tråd?
- Når I har fået nogle svar som ikke lige faldt ud som I ønskede?
- Når folk skriver en masse andet i jeres tråd, end det den handlede om, og som bestemt ikke kan have relavans for jeres tråd?
- Når I mener I har fået svar på det i spurgte om?

Jeg undre mig nemlig.. For synes jeg oplever det ret meget herinde, og synes det bliver "misbrugt" lidt..

Jeg har selv slettet en enkelt tråd jeg har haft oprettet, for da den havde stået der i nogle dage, havde måske 20-40 personer set den og ingen havde svaret, så jeg tænkte, nå, så skal den da ikke ligge der og fylde op smiley

Men ville aldrig selv slette en tråd, som nogen havde svaret i..

Så hvad kunne være grund til at I ville slette en tråd? Og har I gjort det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor sletter man en tråd?
  • #1   7. aug 2007 Jeg har slettet en af mine egne tråde og det var fordi jeg følte mig svinet til, og det blev ik bedre efterhånden som der kom flere svar

• #2   7. aug 2007 jeg sletter ikke tråde ret meget, men det sker da, sletter dem kun hvis jeg efter et stk tid ka se at emnet er overflødigt osv,

• #3   7. aug 2007 Lena, kan godt sætte mig ind i at det er virkelig irriterende og tarveligt af andre når de sviner en til.. men hvis det skete mod mig, og jeg vidste jeg havde ret i sidste ende, og det var dem der gjorde noget forkert, så ville ejg lade tråden stå, bare så andre kunne se hvor langt ned dem der svinede til kunne synke.. Men ok, jeg har heller ikke rigtigt prøvet det, så skal ikke kunne svare på om jeg så ville gøre det helt anderledes i sidste ende smiley

Johnny, så længe der ikke er givet nogle råd i sådan en tråd, så er det også helt ok.. smiley Men ikke hvis der er givet råd som andre kan få brug for smiley

• #4   7. aug 2007 Jeanette, et eller andet sted synes jeg også det er "noget fis" for at citere dig, at man kan slette tråde.. For det gør det så nemt ikke at stå ved sine ord..

Og jeg siger det altså ikke for at træde på nogen overhoved, så det skal ikke misforsåes smiley

• #5   7. aug 2007 Camilla: Jeg overvejde også meget om jeg skulle lade den stå netop for andre kunne se den... men det blev for meget, og ligemeget hva der blev skrevet og af hvem blev den vendt mod mig....

Men jo generelt er det lidt noget pjat at slette tråde...

• #6   7. aug 2007 Ha et par gange brugt den funktion.... hvis jeg har fået skrevet noget volapyk, eller fået den lagt forkert og selv opdaget det lige efter....

Men starter man et enme op synes jeg det er noget fis hvis man sletter det igen af nogen af de andre årsager der åbner denne tråd..

Naja

• #8   7. aug 2007 Hehe Naja, den med at man har fået lagt den forkert, den har jeg vist også fået slettet en på en gang.. Altså selv slettet den, fordi jeg tænkte, den går ikke.. smiley

• #9   7. aug 2007 Jeg har slettet et par gange, hvor jeg har været inde og spørge efter et eller andet offtopic og så kun har skrevet frem og tilbage med en enkelt anden hjælpsom bruger.

• #10   7. aug 2007 hvis jeg ikke tager meget fejl så er der en grund til at man kan slette sine tråde mener det var et ønske der var på et tidspunkt.

• #11   7. aug 2007 Det var sikkert et ønske, ja, for man har ikke kunne gøre det hele tiden..

Mit spørgsmål er også hvorfor folk misbruger det..?
    Hvis de ikke får de svar de vil have, eller hvis folk ikke lige holder med dem, så sletter de en tråd..

Hvorfor så oprette den?

Som tidligere skrevet, synes det synd der er nogen som ikke står ved deres ord..

Det er helt i orden at slette en tråd hvis det er fordi man har lagt den forkert, eller ingen respons får overhoved.. smiley

Kommentér på:
Hvorfor sletter man en tråd?

Annonce