Myggestik - på katten? og mig selv Myggestik - på katten? og mig selv
Kan katte godt blive bidt af myg?
Nu tænker jeg de steder hvor der ikke er så meget hår..
Og hvis de kan, hvordan reagerer de så? Som vi mennesker der får de der buler i huden, som der klør, eller?
Kan de tage skade? Altså få nogle sygdomme eller? Ved godt de danske myg ikke lige er dem der løber rundt med flest sygdomme, men kunne godt være når de suger fra så meget mindre et dyr..
Og mit sidste spørgsmål, hvordan får jeg stikkene til at holde op med at klø hos mig?
Er der nogen der kan nogle gamle husmandsråd?
Eller skal jeg en tur på apoteket?
Jeg har i løbet af to nætter skrabet 11 myggestik sammen fra min venstre skulder til min venstre albue
Og har masser fordel ud over resten af kroppen.. Der er godt nok nogen der har hygget sig.. Av av av..
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Jeg har hørt at B vitaminer og hvidløg, skulle være et godt virkemiddel mod myggestik, så jeg er troeligt gået i gang med at spise B vitaminer *GGG*
Kan ikke sige så meget om resultatet endnu, for jeg er først lige startet....
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Men du må da endelig sige til hvis det virker, så må jeg da på sådan en "kur".. B-vitamin er også godt for negle og hår
okt 2006
Ray - øøøhhh naaaah jeg tror jeg springer over..... Er skide bange for nåle der skal ind under MIN hud. Jeg kan sagtens stikke i alle mulige andre, men nåle der skal ind under min hud er nægtet adgang..... Noget ;-)))))))
okt 2006
Myggestik - på katten? og mig selv