2.811 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Myggestik - på katten? og mig selv Myggestik - på katten? og mig selv

Kan katte godt blive bidt af myg?
Nu tænker jeg de steder hvor der ikke er så meget hår..

Og hvis de kan, hvordan reagerer de så? Som vi mennesker der får de der buler i huden, som der klør, eller?

Kan de tage skade? Altså få nogle sygdomme eller? Ved godt de danske myg ikke lige er dem der løber rundt med flest sygdomme, men kunne godt være når de suger fra så meget mindre et dyr..

Og mit sidste spørgsmål, hvordan får jeg stikkene til at holde op med at klø hos mig?

Er der nogen der kan nogle gamle husmandsråd? smiley
Eller skal jeg en tur på apoteket?

Jeg har i løbet af to nætter skrabet 11 myggestik sammen fra min venstre skulder til min venstre albue smiley
Og har masser fordel ud over resten af kroppen.. Der er godt nok nogen der har hygget sig.. Av av av..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Myggestik - på katten? og mig selv
  • #1   3. aug 2007 Ja, føj da. Jeg får SÅ nemt myggestik og jeg bruger Aloe Vera - både den friske plante og det man køber af forskellig slags. Det er super effektivt. Du kan fl.eks. købe det hos Matas.l

• #2   3. aug 2007 Ok, jeg må ud og lede efter en Matas så.. hehe smiley

• #3   4. aug 2007 Jeg er selv så uheldig, at jeg angribes af disse modbydelige små skadedyr (he he i mine øjne er de skadedyr)

Jeg har hørt at B vitaminer og hvidløg, skulle være et godt virkemiddel mod myggestik, så jeg er troeligt gået i gang med at spise B vitaminer *GGG*
    Kan ikke sige så meget om resultatet endnu, for jeg er først lige startet....

• #4   4. aug 2007 Ja, med hvidløget, så holder jeg da i hvert fald alle andre på afstand også smiley

Men du må da endelig sige til hvis det virker, så må jeg da på sådan en "kur".. B-vitamin er også godt for negle og hår smiley

• #5   4. aug 2007 Camilla - HA HA HA det er kun de første 14 dage *LOOOOOOOOOL* Så vænner folk sig til at man hørmer lettere underligt *GGGGGGGGGG*

Ray - øøøhhh naaaah jeg tror jeg springer over..... Er skide bange for nåle der skal ind under MIN hud. Jeg kan sagtens stikke i alle mulige andre, men nåle der skal ind under min hud er nægtet adgang..... Noget ;-)))))))

• #6   4. aug 2007 He he sikkert, meeeen der er grænser for hvad jeg vil udsætte min krop for, bare for at undgå de dumme skadedyr ;-)))))

Kommentér på:
Myggestik - på katten? og mig selv

Annonce