{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

3 killinger i et lille bur {{forumTopicSubject}}

åhh jeg var til vorbasse-marked i går og endte nede ved dyrene.. mig og kæresten så 3 meget små killinger på omkring 6 uger sidde i et bur som nok var til en hamster. de sad helt klemt og kunne ikke gå i buret da det hverken var stort nok eller højt nok til det. jeg blev så ked af det og havde mest lyst til at tage staklerne med hjem!!! jeg er for dum, for hver år skal jeg ned og se dyrene, men hvert år skær det også i mit hjerte hvordan folk kan være så onde! hvordan forlk kun tænker på at komme af med dyrene og er skide lige glade med hvordan de har det! mange af dyrene havde ingen vand eller mad... man har sådan lyst til at købe alle man ser og tage dem med hjem!
senere gik vi en tur op igennem tivoli og der var utrolig mange som gik igennem for at komme hjem med de små killinger eller hunde som de har købt. man kan gå uden om men det er lidt længere.. jeg havde sådan lyst til at stoppe dem og spørge om de havde lyst til at stresse det stakkels dyr mere end det var i forvejen??

jeg måtte bare ud med det.
knus janni

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 killinger i et lille bur
  • #1   20. jul 2007 jeg tror ikke jeg kunne holde min kæft

• #2   20. jul 2007 jeg diskuterede også lmed ham, men han fatede overhovedet ingen ting og gjorde mig bare til grin.. han mente at så længe at kattene spiste så havde de det godt. også selvom de ingen mad eller vand havde!

• #3   20. jul 2007 Arrrrggghhh mand.

Jeg havde BESTEMT IKKE holdt mund. Jeg ville fortælle den idiot, at selvom man spiser, sover og skider så er det ikke ensbetydende med at man har det godt..

Hvor er jeg glad for at jeg ikke tager på andre markeder end Hjallerup marked *GGG* Der er trods alt "kun" heste og burdyr med. Andet er så vidt jeg ved ikke tilladt...

• #4   20. jul 2007 Jeg skal lige gøre opmærksom på, da jeg nu selv er fra området og ser lokal TV, Så er Dyrenes Beskyttelse på pladsen på Vorbasse Markede, efter hvad jeg hørte i TV, for at vise fanen.

Desuden skal der være tale om meget groft dyremishandling før de træder ind, dvs. dyr på grænsen af sultedød eller dyr med kød sår.

Da dyreloven er meget, meget løs flikket sammen.

Så er der ikke frygtelig meget om plads i den.

Noget helt andet er moralske begreber, og jeg syntes allerede det er forkasteligt at sælge killinger på et markede i den alder. Den måde at starte på, er at skrive arrangørende af Vorbasse markede og bede dem om at tage et standpunkt vedr. for unge katte.

De har en hjemmeside: http://www.vorbasse-marked.dk/

Der igennem bede dem om at tage et standpunkt!

De har forbudt gæs og ænder på markedet, hvis du læser under "hest & dyr".
    Hovedsaligt pga. de fugleinfluenza og største delen af fjerkræ-markedet ligger ved Høns.

Det hjælper nok ikke at råbe af kræmmermanden, for havde han set noget forkert i det han gjore, så havde han ikke gjort det til at starte med.

Kommentér på:
3 killinger i et lille bur

Annonce