{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

De forbandede pengeproblemer {{forumTopicSubject}}

Jeg er så tæt på at rive skalpen af mig selv i ren fustration... hvorfor er vi så skide uheldige med penge hele tiden?

Har lige fået brev fra yx, der påstår jeg skylder dem 10.000 kr, og de vil registrere mig i rki... jeg sidder så her og tænker HVAD...????
Alle regninger til dem ER betalt, men vi skiftede betalingerne fra budgetkontoen, til min kærestes konto, da det efterhånden kun er ham, der bruger kortet... og nu siger de, der ikke er blevet betalt i 3 måneder... men pengene er hævet fra kontoen!!!

Hvad dælen sker der???
For nogle måneder siden, var jeg uheldig at købe en scooer, der viste sig at være stjålet... den tog politiet... jeg fik ingen penge tilbage, men måtte ud og købe en ny scooter, samt at jeg nu har fået en bøde på 5000 kr... og vi har ingen penge...!

Banken har spærret mit dankort, fordi jeg har fået overtræk... vi var nødt til at komme til dyrlæge, samt at købe noget at leve for...

Banken vil ikke hjælpe os, fordi min kæreste allerede er i rki... som en anden bank satte ham i, på grund af 50.000 kr... som blev STJÅLET fra hans konto... og sagen var ellers bevist og lukket, men af en eller anden grund åbnede en dum bankdame den igen, og nu mener de det er vores skyld det hele... men når vi ringer til banken, er hun ikke til at få fat i...

Min kæreste er også blevet røvrendt af hans tidligere arbejdsplads, der siden april har skyldt ham over 8000 kr. i feriepenge... men belejligt nok er hende, der ordner feriepenge langtidssygemeldt... hmmm...


Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre... med hvert spark jeg får i hovedet går jeg mere og mere ned... sidder virkelig og frygter at vi mister huset, på grund af alle de latterlige fejl og uheld... eller at jeg ryger i fængsel, fordi jeg ikke har penge til den bøde, der er skide unfair!!
Føler mig virkelig så dum og magtesløs... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De forbandede pengeproblemer
  • #1   19. jul 2007 Jeg ville foreslå dig at tale med en gratis advokat om dine problemer, for det lyder da godtnok noget urimeligt det hele..

  • #2   19. jul 2007 Ja det tænkte jeg også på....
    Jeg ved at der er gratis advokathjælp på vores bibliotek hver torsdag aften....

    Det kan da ik være rigtigt at i skal sidde så hårdt i det ... specielt pga nogle sager i ikke selv har været skyld i !?


  • #3   19. jul 2007 Ja søg løs på nettet, for der findes altså folk derude som gerne vil hjælpe med den slags.. og da det er en del forskellige pengeproblemer i har, vil jeg nok også sige en advokat.. han/hun ved hvad I kan gøre i de forskellige sager.. Håber det løser sig for jer..

  • #4   19. jul 2007 Og hvis i kan bevie at banken har betalt pengene til yx, så ka de da ikke bede om flere penge!!!

  • #5   19. jul 2007 Du kan også trække pengene tilbage, spørg jeres bank.. :o)

  • #6   19. jul 2007 Jeg ville tage brevet med op til banken og vise dem det .... Så kan din bankmand finde det frem der skal bruges...

  • #7   19. jul 2007 Nu har min kæreste fået snakket med banken... af en eller anden grund kan vi nemlig heller ikke komme på netbank lige pludselig... :s

    Banken fortæller der er sket noget, som de aldrig har set ske før... og selvfølgelig går dette utrolige mærkelige tilfælde ud over os...
    Pengene til YX er blevet betalt, men da YX ikke genkender den nye konto, sender de pengene TILBAGE igen til banken, hvor de kommer til at stå på en returkonto... hvilken ingen af os har kontrol over...
    Kæresten siger at hverken YX eller banken fatter noget af, hvorfor det er gået sådan, men nu kan de i det mindste se, det ikke har noget med os at gøre...

    Men stadig helt utroligt... kæresten siger, det må være fordi vi har held i kærlighed i stedet... heh...


  • #8   19. jul 2007 Det med advokathjælp er også blevet diskuteret... især med hensyn til de feriepenge... Vi har endda meddelt firmaet, at vi er klar til at gå til inkasso med sagen, hvis de stadig ikke vil hoste op...


  • #9   19. jul 2007 Øjh det var godt i fik snakket med banken...

    Det er så sk*** træls sådan noget

    Lyder godt nok mærkeligt med de feriepenge... Så er der bare ingen på hans arbejdsplads der kan få lov til at holde ferie med feriepenge heller? Sikke en undskyldning at give "hun er langtidssygemeldt" NÅ da da! =S

    Håber i finder ud af noget uden for meget bøvl på trods smiley


  • #10   19. jul 2007 Eller høre en fagforening, hvis i er medlem af sådan en, om hvordan man skal gribe det an..

  • #11   19. jul 2007 * mht det med feriepenge

    glemte jeg lige smiley


  • #12   19. jul 2007 Han er desværre ikke med i nogen fagforening... det bliver han forhåbentlig nu, hvor han har fået nyt job...

    Han fik nyt job i sidste uge igen, og chefen derude fra påstår nu at både han, og hans storebror skylder timer... men det er vist blevet undersøgt, og chefen kan ikke sige sådan noget, da de var på fast kontrakt...
    Men det skulle da lige passe ind, at han så også blev snydt for en halv månedsløn... :s

    Er nu også glad for jeg har min kæreste... han er godt nok ikke så bekymret omkring penge som jeg er, men det kan jo også være godt nok, for så går vi ikke begge ned med flaget i denne tid...


Kommentér på:
De forbandede pengeproblemer

Annonce