10. maj 2007 Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
Min mor bagtaler min far {{forumTopicSubject}}
Ahhh bliver nødt til at lufte min vrede lidt, skal lige ud med det her!
Min mor bagtaler min far for fulde gas, de er ikke skilt eller noget, bor sammen, men hvor kan hun være grov i munden overfor ham, når hun snakker med mig!!
"Han kan ikke en skid, ligger bare på sin flade røv hele dagen" osv osv!!! Og det er så langt fra sandheden som det kan komme, tror man skal lede længe efter en mand, som gør toilettet rent hver lørdag, støvsuger, slår græs,. laver mad, vasker tøj og lægger det sammen, uden noget som helst brok.
Er så træt af evig og altid at høre på hendes brok hver gang jeg kommer hjem på besøg, og jeg tør ikke sige hende imod, så går det bare ud over mig.
Jeg har bare det bedste forhold til min far, det var stort set ham der passede mig da jeg var lille, fordi jeg fik tvillingebrødre da jeg var 1 år gammel, så dem tog min mor sig af, og jeg får det bare så dårligt når hun nedrakker ham!!! Har lyst til at gå langt ind i en skov, og råbe i raseri!!!
Puha, det hjælper faktisk at få sine frustrationer skrevet ned... Nu har jeg det da lidt bedre...
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Der sker mere i dagligdagen end rengøring, vasketøj og madlavning. Du har sikkert en dejlig far, det er jeg slet ikke i tvivl om, men nogle gange er fædre/mænd super dårlige til at kommunikere eller tage snakken om de problemer der kan være i en familie. Det kan føre til frustrationer som giver sig til udtryk på andre måder - eksempelvis som her, hvor din mor bagtaler din far.
Selvfølgelig hverken kan eller skal du være din mors bedste veninde. Hun er din mor på godt og ondt..
Jeg tænker at der kan være andre ting der gør, at hun siger sådan om din far som hun gør.
Jeg håber I finder en løsning, som I alle kan bruge til noget ;-))
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 204
Jeg sagde at hvis de ikke havde noget godt at sige, ville jeg ikke høre det og fortalte hvor ked at det jeg blev, når de gjorde det.. Syns det har hjulpet lidt
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 23
maj 2007
Og det værste er, at jeg kan se noget af hende i mig selv, den måde hun er på når hun er i dårligt humør, sådan er jeg også! Så snakker (eller nærmere råber) vi på nøjagtig samme måde! jeg er så bange for at jeg selv vil komme til at bagtale min mand sådan når jeg selv får børn, får helt kuldegysninger ved tanken!
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Stop op, når du mærker at dine handlinger bliver som din mors. Tænk, føl og lyt til dig selv og begynd så derfra at udarbejde en "handlingsplan", om hvordan du selv ønsker at være overfor din mand og dine børn ;-))
Det lyder let, men det er det langt fra. Dog kan det hjeælpe dig meget, når du er opmærksom på det du ikke ønsker at være ;-))
maj 2007
Min mor bagtaler min far