{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

hvorfor ik 'ryk til tops' i profil? {{forumTopicSubject}}

Bare et uskyldigt spørgsmål, men fik omrettede et album med to fedemissere der slænger sig på altanen, og der lagde jeg mærke til at der var 'ryk til toppen' funktionen.

Dvs. jeg ville egentlig kunne uploade hvert enkelt billede, i ligegyldig rækkefølge og derefter omplacere dem, ved at tage det der skulle være nederst, og rykke til top. Derefter nr 2 nederst og trykke kommandoen;"ryk til top". OSV.

Kortsagt, jeg ville selv kunne bestemme rækkefølgen.

På hver af mines katteprofiler, skal jeg tilgengæld slette halv delen af billederne, og derefter uploade igen, for at bytte rundt på rækkefølgen.

Hvilket gør jeg enten skal kopiere dem ned på min harddisk, eller skal finde den eksterne frem og finde samme billeder frem igen.

Er der nogle planer om det kommer 'ryk til top' i profiler? eller skal det være ugens forslag...? Eller er det allerede afsent som månedens forslag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor ik 'ryk til tops' i profil?
  • #1   23. jun 2007 Det samme kunne jeg bestemt ønske mig. Jeg har gentagne gange ærgret mig over, at jeg ikke har kunnet flytte rundt på de uploadede billeder.

• #2   23. jun 2007 heidi H og i andre. Jeg har undret mig over det samme og har skrevet hele 2 gange, men har ikke fået noget svar og der er heller ikke sket noget smiley

Der er dog sket en masse andre ting på siden sidenhend, men ved ikke hvorfor dette ikke kan lade sig gøre???

Og vil heller ikke henvende mig igen igen igen .... for jeg føler at det er som at skrive ud i den tommeluft, Ved ikke om der er andre der har det på samme måde.

Jeg syntes jo at der er en masse rigtig gode ting på siden, men bliver lidt trist når man kommer med forslag og så ikke hører bu eller bæ. Jeg mener at der kunne jo skrives til bage at det ikke kan lade sig gøre eller det er en god ide og man vil se på det når tid er???

Ja det blev jo så et lille surt opstød ...

Jeg syntes at det ville være en rigtig god ide heidi H
    Så alle i som også syntes det kan jo prøve at skrive om forslaget og så kan vi se om der evt. sker noget .... det bliver spændende smiley

• #3   23. jun 2007 Nu ved jeg ikke hvem du har skrevet til Betina. Hvis jeg har skrevet til HA'erne om noget, har jeg altid fået svar meget hurtigt.

• #4   23. jun 2007 Hejsa

Det har jeg også haft skrevet til admin om.. Og mener også det har været oppe og vende før.. så tror andre også har sendt forslaget til admin.. :o)

Jeg ville så også gerne have sådan at man kan rykke bare 1 op eller ned.. så ikke man skal rykke til tops.. smiley

• #5   23. jun 2007 May-Britt S har skrevet til HA´erne og her fik jeg var med det samme. Skulle skrive til admin og det har jeg så gjort 2 gange uden resultat/svar

Kommentér på:
hvorfor ik 'ryk til tops' i profil?

Annonce