{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor kan de ikke arbejde sammen
  • #1   19. jun 2007 Sikke en omgang .. meget forvirrende må man sige .... tror den skal læses et par gange mere hehe men ja tror også det ville være et godt debat emne.

• #2   19. jun 2007 æv for en gang læsning....

Det er så ærgeligt, at dyrenes beskyttelse ikke vil tage var på de danske katte..
    Det er ikke første gang de udtaler sig "underligt" i forhold til katte. Hmmmmmmmmm

ÆV siger jeg ihvertfald :((

• #3   19. jun 2007 det var en sej mundfuld

• #5   19. jun 2007 Undskyld jeg lige blander mig her (selvom jeg ikke lige har læst indlægget), men vil altså sige, at DB var de eneste der gad hjælpe mig, da jeg stod med 6 hittemisser. KV ville ikke tage sig af det - og der mistede jeg sgu noget for dem.. (Det er en længere historie)

• #6   19. jun 2007 jeg forstår det heller ikke, vi har hentet trixie på et kattehjem under dyrenes beskyttelse, som jo så også samarbejder med ingers kattehjem . mon ikke også kattens værn er lidt tåbelige nu og da og, de skal nu engang 2 parter til at lave et samarbejde og den modsatte vej også, de er squ nok lige gode om det når alt kommer til alt

• #7   19. jun 2007 Altså - jeg har lige læst både det på KV og hvad DB mener om samme sag, og faktisk synes jeg KV kun tager det de kan bruge MOD DB og skærer resten, dvs. tager noget ud af sammenhæng....
    Feks. det med at fodre herreløse katte: KV skriver: De mener også at man skal undgå at fodre sådan en kat. [en herreløs kat]

DB skriver:Dyrenes Beskyttelse anbefaler derfor, at herreløse, raske katte ikke fodres med mindre, man er parat til at tage fuldt ansvar for kattene.

Der er da liiige lidt forskel i de to udsagn......

• #8   19. jun 2007 louise

og de mener det netop

kattens værn fraråede mig at fodre på katten, da det ikke var mit problem,

hvorimod dyrenes beskyttelse fortalte at begyndte jegf at fodre på hende var hun mit ansvar intil hun løb igen,

sååå jeg begyndte at fodre på hende og nu hun så mit ansvar, man sulter jo ikke en kat med killingere

• #9   19. jun 2007 Karina: Hvis KV fraråede dig at fodre en tilløber er det da helt modsat det de selv skriver???? For på den måde de skriver det på lyder det somom de er tilhængere af at fodre tilløbere??? Eller har jeg mis(!)forstået KV????

• #10   19. jun 2007 louise

det var hvad de sagde da jeg snakkede med afd. i odense

• #11   19. jun 2007 hmmm underligt - nå de har nok ikke læst hvad der står på deres egen hjemmeside.....

• #12   19. jun 2007 nej, nok ikke, inges kattehjem ville bare hente kattemor med killingere og lukke hende inde i et bur, det sagde jeg nej til

Kommentér på:
Hvorfor kan de ikke arbejde sammen

Annonce