{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Må man oprette en salgsannonce for en? {{forumTopicSubject}}

- Altså en anden..?
Jeg kender en, som har killinger til salg, og som ikke har internet, og ej heller bruger herinde.
Den person har spurgt mig, om jeg vil sætte tre killinger til salg for vedkommende herinde.
Så må jeg det?
Jeg har fået billeder.

Poteknus herfra.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må man oprette en salgsannonce for en?
  • #1   18. jun 2007 Det er nok nemmere at skrive og spørge Hjælpeadministratorerne.

• #2   18. jun 2007 det er der flere her inde der har gjort så hvorfor ikke.

• #3   18. jun 2007 det må du godt. men gør det inde i markedet. for de der kalder sig administratorer, går helt amok elelrs. men dumå nok godt inde i marked!

• #4   18. jun 2007 Ja ja, men ville heller ikke sætte annoncen herinde i forummet. *Smiler*

Poteknus - og mange tak for svarene.....

• #5   18. jun 2007 Lærke & Michael H ~
    Synes ikk det var et pæn kommater du kom med der.. vi kalder os ikk administratorer for det er vi ikk.. Nej vi er Hjælpe-admins og der er en forskel.. og ja vi flipper når det er forum man bruger det til når vi har et fint marked sektion man kan bruge til at sælge/bytte/købe igennem.. og hvis folk skulle have lov til at bruge forumet så ville vi ligepluslig være spammet med salgs ann. og dette ville være til gene for brugerne.. ikk for os men for brugerne..

* DK Azizam - har killinger *
    Du må gerne oprette for andre os selvom de ikk er bruger da det jo ikk alle som har internet og det må man os kunne ligge en forståelse for..

Kommentér på:
Må man oprette en salgsannonce for en?

Annonce