{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

dårlig service(butik) {{forumTopicSubject}}

hejsa

jeg har købt en halskæde til min viv som hun har ønsket sig meget længe, den fik hun i morgengave i går morges, desværre viste det sig at den var lidt for kort og derfor ville hun ha den byttet, fair nok, så vi futtede ned i guldsmedebiksen i formiddags og ville bytte den, det var så heller ikke noget problem, men de havde ikke lige den ønskede længde , men de ville så bestille den hjem,hun ku så få den sidst på ugen, det var osse ok. nå men så her i eftermiddags ringede de fra guldsmeden og fortalte at der var min 6 ugers lev-tid på den kæde, det blev vi ret skuffet over, men da jeg kender en sælger der arbejder for den importøren af de halskæder prøvede vi lidt for sjov at kontakte hende og hun fortalte at de havde masser af dem på lager og at grunden til at guldsmeden ikke ville bestille den hjem var fordi de ikke ville kunne opnå rabat på den. nå vi ringede så til en anden guldsmed her i byen og de havde masser af de kæder, også i den ønskede længde, så vi kørte ned til guldsmeden for at få vores penge igen nu når de ikke ku levere alligevel indenfor fornuftig tid, de nægtede så at ville udbetale pengene for kæden da det jo ikke var deres problem at den var købt for kort, havde endda fået sat byttemærke på osv osv, de ville så kun gi os pengene tilbage hvis vi havde bonen, den lå selvfølgelig hjemme, men så pludselig ku de få kæden hjem i løbet af få dage, det var så efter at jeg nævnte at jeg godt kendte sælgeren for importøren og vidste hvad de havde på lager osv. såkom kasse apparatet op og vi fik pengene tilbage. vi handler aldrig i den biks mere, vi har nok i løbet af 2 år lagt omkring 5-7000 kr i den biks.
at tænke sig at man skal finde sig i sådan en behandling

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig service(butik)
  • #1   14. maj 2007 Hold op hvor er det bare for dårligt..
    Jeg var godt nok også blevet gal..

• #2   14. maj 2007 det værste er squ at det er en af de mest anerkendte guldsmede i århus

• #3   14. maj 2007 Det er da utroligt... især når I har handlet så meget der... forstår ikke man kan opsamle folks respekt på den måde...

Næh, finde I jer en anden at handle ved... man skal jo ikke finde sig i for meget...
    En guldsmed jeg respektere, er ham fra min barndomsby, der blev berøvet... og jagtede selv tyven ned igennem byen med en pokal i hånden... loool... han bliver næppe røvet igen...

• #4   14. maj 2007 helt ærligt, de er utroligt hvad butikker kan finde på. især når man har handlet der så meget ..
    tror ca jeg har en ide om hvem det er
    kan godt forstå hvis du er blevet rasende over det

• #5   14. maj 2007 katie: ka så nævne at butikken vi handlede i istedet var den næsten lige ved siden af hvor du arbejder, den vi fik dårlig behandling af ligger på 2 sal i bruuns galleri

• #6   14. maj 2007 haha , ja tænkte det jo nok *sss*
    ham den ene derinde, nægtede at sælge mig det ur jeg ville have *suuk*

• #7   14. maj 2007 ja, det vr træls lige mens det stod på, men heldigvis endte det jo godt og min viv er glad igen*SG*

• #8   14. maj 2007 godt *sss*
    får vi ikke billeder ? smiley

• #9   14. maj 2007 billeder af hvad*GH*
    nej de kommer når vi får dem fra fotografen

• #10   14. maj 2007 Weee smiley :D lyder super *sss*
    men jeg smutter i seng nu, der er matematik eksamen imorgen, x finger for mig! smiley

• #11   15. maj 2007 katie: held og lykke imorgen, ska nok krydse fingre og arme og ben

• #12   15. maj 2007 der har mine svigerforældre også fået en rigtig dårlig behandling da de efter 25 skulle have nye vielsesringe- de lagde over 10 k i butikken og fik ringere service end du får i netto. sådan en skod biks

• #13   15. maj 2007 Desværre tænkere flere og flere mennersker på penge fremfor at yde den service der skal værer. Jeg er selv i forretningen (dog ikke en guldsmed) og hos os handler det også bare om penge. Jeg skal snart skifte lærerplads fordi vores forretning lukker og der hvor jeg skal hen handler det om service og ikke penge så det bliver mærkeligt men glæder mig utroligt meget.

Jeg er ked af hvad i har oplevet Johnny desværrer der det ved at blive hverdag da eleverne også lærer at været sådan.

• #14   15. maj 2007 Hold da kæft.... det ville jeg godt nok heller ikke finde mig i... hvad er det lige for en dårlig service.... det er godt nok utroligt... ja ja gik den så gik den.... men det gjord den ikke... så kan de lærer det, deres egen skyld at det har mistet en kunde.... utroligt.

• #16   15. maj 2007 er selv selvlært købmand af den gamle skole, dvs kundeservice kundeservice kundeservice, kunden er det man lever af og forretningerne er til for kunden ikke omvendt. jeg er efterhånden chokket over hvilken service man oplever alle steder

Kommentér på:
dårlig service(butik)

Annonce