{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Jeg sidder med en tidl. bruger på MSN. {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder lige nu og chatter med en tidl. bruger herinde, som ikke ved hvorfor at hendes bruger/katte er væk!

Jeg har fået tilladelse af hende selv til at skrive hvem hun er, og skal viderebringe en meddelelse.

Det drejer sig om Yasmin, som bl. a. stod for <b>Ugens Kat</b>, og også havde opstartet grupperne <b>Hunde</b> og <b>Disney</b>.

Her er hvad hun skrev, og bad mig videresende:
<i>Jeg loggede ind på min konto i går, og da jeg så klikkede på "Log ud", kunne den ikke logge ind, og jeg kunne ikke finde mine katte eller min bruger.
Jeg kan ikke oprette mig igen, fordi hver gang jeg klikker på "Opret ny bruger" står der "Siden kan ikke vises.
Men ved ikke om jeg kommer tilbage.
Jeg er ked med det med Ugens Kat, men min computer har ikke kunnet opdatere i et stykke tid.
Med venlig hilsen Yasmin.</i>

Personligt håber jeg da at Yasmin kommer tilbage igen, da vi har brug for folk som hende herinde (søde, ærlige og hjælpsomme)!

Poteknus og -kram herfra.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg sidder med en tidl. bruger på MSN.
  • #1   2. maj 2007 Hmm det lyder da lidt underligt at der står siden ik vises... det burde ik havde noget at gøre med at hun er slettet herinde fra.. har hun tjekket om der er problemer med hendes internet forbindelse??
    Jeg ved så ik hvorfor hun skulle være slettet men hvis det ik er pga en fejl så har hun jo overtrådt retningslinierne også må hun forvente at blive slettet.. mon ik hun har fået en mail ang grunden??

• #2   2. maj 2007 Jeg kender ikke til hvorfor Yasmin ikke er herinde, men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad i alverden du mener med denne bemærkning:

Skrevet: 02-05-2007 16:14:43
    Personligt håber jeg da at Yasmin kommer tilbage igen, da vi har brug for folk som hende herinde (søde, ærlige og hjælpsomme)!

Jeg læser det som om du mener, det er et fåtal herind der er som du beskriver??

• #3   2. maj 2007 Annette... det må være fordi vi andre er dumme.. uærlige og uhjælpsomme *GG*

• #4   2. maj 2007 <b>Winnie ===>></b> Jeg har lige spurgt om hun havde modtaget nogen e-mail, men det har hun ikke.

Jeg tror næppe at hun er slettet herinde fra, men hvorfor jeg ikke tror det, er der en bestemt grund til.

Jeg sidder med hende på MSN lige nu, så der er ikke problemer med forbindelsen.

<b>Annette ===>></b> Ikke et fåtal. Heldigvis er der mange herinde der er gode nok, men skam ikke alle!

Og gider ikke diskutere mine kommentarer herinde, da jeg har dårlige erfaringer med det.

Jeg blev bare bedt om at oprette denne tråd af Yasmin.

Poteklem.

• #5   2. maj 2007 Hvis nogen - hvilke som helst - har lyst til at kritisere denne tråd el. lign., så gør´ det venligst til mig på min PB, da jeg ikke gider lange negative tråde, men bare sagde ja til at poste denne her for hende.

• #6   2. maj 2007 Du kunne såmænd også oprette en tråd, UDEN at træde på knap halvdelen af brugerne herinde....
    (hvis det er halvdelen du hentyder til)

Men noget helt andet. Var det ikke meget bedre at skrive en privat besked til HAerne og høre dem ad?? Jeg er da helt sikker på at de, på et eller andet plan, er villige til at hjælpe.. Tror du ikke ?

• #7   2. maj 2007 Jeg forlader denne tråd her nu.

Jeg har gjort hvad jeg blev bedt om, og det var hele formålet med tråden her.

Tak.

• #8   2. maj 2007 Johanna.. ved ik hvem du hentyder til men så vidt jeg kan se er den eneste der er negativ i denne her tråd dig.. jeg er det bestemt ikke og tvivler osse på at Annette og Bente er

• #9   2. maj 2007 Nææh jeg er helt enig med dig Lundkvist, meeeen nu har Johanna jo allerede forladt tråden.

Hun smækker lige en personlig bemærkning ud, og så forlader hun tråden for nu har hun fortalt det hun skulle..

• #10   2. maj 2007 Annette.. er da osse lettere end at snakke med os sure kællinger

• #11   2. maj 2007 ang det det der er skrevet Personligt håber jeg da at Yasmin kommer tilbage igen, da vi har brug for folk som hende herinde (søde, ærlige og hjælpsomme)!

ja så føler jeg mig ikke truffet men har man behov for at kommentere det så må man da føle sig lidt truffet... ingen havde da forventet at vi alle kunne enes og synes lige godt om hinanden med alle de bruger der er her inde.

Kommentér på:
Jeg sidder med en tidl. bruger på MSN.

Annonce