Rettigheder ved købt kat?? Rettigheder ved købt kat??
Jeg har købt en kat ved kattens værn, og tænkte på, har mon nogen rettigheder til at levere katten tilbage hvis den ikke lever op til det man ville ha haft og blev lovet.. vi blev lovet en rigtig kærlig kat, som var kælen og ville blive ens ven for livet.. men tilgængeld har vi fået en kat, som vi ikke kan komme til, kryber væk når vi stikker en hånd forsigtigt ned til ham og vil snakke med ham, og bliver mega nervøs bare vi flytter med en lille tå.. synted ikke det er dejligt at have sådan en kat.. Kan man bede dem tage katten tilbage og kan man få pengene retur?? eller er der nogen der ved hvor man kan søge råd..??
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Hvor længe har I haft katten??
Der kan gå virkelig lang tid, inden en kat føler sig tryg i nye omgivelser......og ingen ved vel hvad den stakkels kat har været udsat for i sit tidligere liv, der må jo være en årsag til at katten opfører sig som den gør.
Jeg synes I skal kontakte internatet og tage en snak med dem om det hele
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 57 Svar: 97
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
For mig lyder det som om han nok skal komme til at falde til ved jer hvis han kan med jeres anden kat.. for han finder ud af at i gir jeres anden kat opmærkesomhed osv og det bliver han måske nysggerig efter at undersøge med tiden.. Fie kunne heller ikk lide pluslige bevægelser men det er hun blevet meget bedre til idag og jeg fik hende hjem sluttningen af januar måned..
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
men prøv og køb de dråber. de koster 100kr i matas og helsekost forretninger...
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 57 Svar: 97
Sabrina: Hvad er det for nogle dråber, og hvad går de ind og gør? vi fik tilbudt en flaske ved dyrlægen, kan ikke huske hvad det hedder, men det var noget man skulle sætte i stik kontakten også sprøjtede den noget duft ud som katten kun kunne lugte med den kostede over 300 kr, og blev brugt op på en månede..
Rettigheder ved købt kat??