397 visninger
|
Oprettet:
at reklamere for hjemmesider {{forumTopicSubject}}
hvorfor må nogle reklamer for deres hjemmesider og ikke andre???
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 129 Svar: 402
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 129 Svar: 402
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Men herregud da, så er det vel hellere ikke værrer ? :o)
maj 2005
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 4 Svar: 231
Jeg oprettede for et stykke tid siden en tråd for at vise at jeg endelig havde fået lavet en hjemmeside om misserne men manglede lidt ideer til velkomst teksten...
Den blev slettet og jeg fik en advarsel..
Men jeg kan da se at bare igår er der en tråd om en hjememside.. Akkurat ligesom min... Men den får lov at blive...??
Det er lidt underligt syntes jeg..
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Men ja der er jo mange der opretter links til deres hjemmeside under profilen, kan jeg se. Også mange som kan tjene på det, de har på hjemmesiden - nemlig f.eks. katte der er til salg. Så sådan kan reglen måske også forstås??
Jeg har været inde på mange af brugernes hjemmesider og synes det er herligt at få mere at vide om personerne bag profilerne. Og jeg nåede da heldigvis et kik på Jeanettes dejlige hjemmeside inden hun slettede indlægget. Jeg husker ikke at have set noget på siden, hun kunne tjene penge på.
Som jeg så forstår det nu, så er det, man ikke må oprette indlæg - eller nævne i indlæg, at man har en hjemmeside. Er det korrekt forstået :-)?
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Som tidligere skrevet så synes jeg det er herligt at kunne se mere om personerne bag profilerne her.
at reklamere for hjemmesider