{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at reklamere for hjemmesider
  • #1   9. apr 2007 jeg tjener ikke en skid ved at andre ser min hjemmeside men mit indlæg blev slettet da man ikke måtte reklamere for sig hjemmeside... og nu gør andre det uden at deres indlæg bliver slettet... ???

• #2   9. apr 2007 jeg er ikke negativ over folk der spørger om man vil se deres hjemmeside men at nogle må "reklamere for deres side og at andre ikke må..

• #3   9. apr 2007 Der er ingen forskel på folk - der var bare ikke HA´ere online, ellers havde Jeanette osse fået slettet sin tråd.

Men herregud da, så er det vel hellere ikke værrer ? :o)

• #4   9. apr 2007 Ja jeg forstår det heller ikk helt..
    Jeg oprettede for et stykke tid siden en tråd for at vise at jeg endelig havde fået lavet en hjemmeside om misserne men manglede lidt ideer til velkomst teksten...
    Den blev slettet og jeg fik en advarsel..

Men jeg kan da se at bare igår er der en tråd om en hjememside.. Akkurat ligesom min... Men den får lov at blive...??

Det er lidt underligt syntes jeg..

• #5   10. apr 2007 Jeg havde i første omgang sat et link ind til min hjemmeside (om planter jeg samler på). Der under profilen, hvor der står hjemmeside. Senere forstod jeg det sådan udfra det jeg læste, at det måtte jeg ikke. Og så slettede jeg linken igen og har egentlig ikke tænkt mere på det.

Men ja der er jo mange der opretter links til deres hjemmeside under profilen, kan jeg se. Også mange som kan tjene på det, de har på hjemmesiden - nemlig f.eks. katte der er til salg. Så sådan kan reglen måske også forstås??

Jeg har været inde på mange af brugernes hjemmesider og synes det er herligt at få mere at vide om personerne bag profilerne. Og jeg nåede da heldigvis et kik på Jeanettes dejlige hjemmeside inden hun slettede indlægget. Jeg husker ikke at have set noget på siden, hun kunne tjene penge på.

Som jeg så forstår det nu, så er det, man ikke må oprette indlæg - eller nævne i indlæg, at man har en hjemmeside. Er det korrekt forstået :-)?

• #6   10. apr 2007 Jamen så vil jeg da igen sætte et link på til min hjemmeside på profilen smiley

Som tidligere skrevet så synes jeg det er herligt at kunne se mere om personerne bag profilerne her.

Kommentér på:
at reklamere for hjemmesider

Annonce