504 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 43 Svar

baboom baboom

nu har jeg så lige siddet og nærstuderet det der baboom, fy for satan sir jeg bare, det er jo de pædofiles højborg, unge tøzer som har sminket sig og iklædt sig inegnting for derefter at udstille sig selv på den ækle side, alene det sprog de fører derinde ka forarge mig(troede ik det var muligt) ser så også til min store forbavselse at 13-16 årig tøzer og fyrer for den sags skyld frotæller glad og åbent om deres sex-oplevelser og det mere eller mindre i detajler også.
den side burde satme forbydes

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  baboom
  • #1   8. apr 2007 Eeej det passer vel ikke?? det er sgu da ligesom Arto så.. Fatter ik folk ikke holder mere øje med hvad deres børn laver på nettet.. sørgeligt..

• #2   8. apr 2007 værsgo, læs lige det her og fortæl mig så om du ikke også blir forarget

http://www.baboom.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=49

• #3   8. apr 2007 Naaaaaaaaaaaah Johnny - du er da bare ved at være for gammel ;-))))

Det er da HEEEEEEEEEEEEEELT normal snak *blinker med mine stooooooooooore øjne*

• #4   8. apr 2007 ja, det er vel normalt nok, men at lægge det ud på nettet med de sure personer med underlige tendenser der render frit rundt, det er squ for klamt og burde gøres ulovligt, det opfordre squ ligefrem folk med den slags tendenser til at opsøge siden

• #5   8. apr 2007 Jamen jeg er helt enig med dig ;-))

Det er lige en tand for meget for mig også .......

Ville sq aldrig fortælle om mine eskapader på nettet - ALDRIG............

Kun hvis det var med en super lækker kendt sød og dejlig mand, meeeeen de er meget sjælne så det sker nok aldrig LOOOOOOOOOL

• #6   8. apr 2007 kræver en sød superlækker mand mon ikke en tilsvarende kvinde, you got no chance*GF*

• #7   8. apr 2007 Jeg er skam super lækker og sød. Det er bare ikke alle der kan se det....

*GGGGGGGGGG*

• #8   8. apr 2007 ja, hvis man er til hyacint bucket typer, så jo*LOL*

• #9   8. apr 2007 Synes det er lige en tand for intimt at sidde og dele de erfaringer på nettet.. især når man ser personerne kun er 15-16 år gamle..

Hvis jeg så min niece på 15 snakke om sådan nogle ting derinde ville jeg gå kold..

• #10   8. apr 2007 winnie: lige præcis

• #11   8. apr 2007 Johnny - ikke for at spolere din glæde, så er det altså ikke mig men Britta der er Hyacint. ;-)))

Winnie - ja helt sikkert. Det er fo meget.
    Hvis jeg så Karstens søn (på 16) sidder og fortælle om hans intime oplevelser, ville jeg sikkert får det meget meget dårligt...

• #12   8. apr 2007 annette: tror det er umuligt for dig at spolere min glæde, det kræver nemlig , nej så fyhhhhhhhhhhh johnny hold mund*GH*
    jeg er ganske sikker på at der gemmer sig en hyacint i enhver kvinde *GG*

• #13   8. apr 2007 Jonhhy - kan du ikke sende det over BC???? *GMF* Jeg lover at holde mund med det LOOOL

I øvrigt - Hvordan KAN du dog udtale dig sådan??? Der er sikkert Rose eller Daisy i alle kvinder også????

Rebecca - ja det er lidt uappetiteligt...

• #14   8. apr 2007 hihi og der er vel en hvad er det han hedder daisys mand
    i alle mænd også

• #15   8. apr 2007 Onslow

Hi hi jaaa det er der jo sikkert... Dovenlars, ubarberet og kold i rø*** overfor sin kone

• #16   8. apr 2007 hov hov, hvad er der nu i vejen med at være ubarberet*GG*

• #17   8. apr 2007 Mænd skal ENTEN vare barberede eller også skal de have et velplejet skæg..

Ubarberet ser skide træls ud og virker på ingen måde opløftende på parforhold.....

• #18   8. apr 2007 Sagde hyacint d. II

• #19   8. apr 2007 hmmmmmmmm, sir jeg bar, er squ sjældent barberet og ka ik ha sån en kæmpe urskov omkring hælde mad ind skuffen. så jeg er ca midt imellem , ka ikke tåle at barbere mig, jeg får kløe og blir ildrød uanset hvilket barberskum osv jeg bruger, og en el, maskine ka ikke gøre jobbet ordentligt, så heller et velplejet ubarberet look

• #20   8. apr 2007 Synes simpelthen det er uhyggeligt at 15-16årige har prøvet så meget forskelligt....jeg er 21 og er langt bagefter da.... Fatter ik hvor deres forældre er... jeg har brødre på 15år og de får dælme ik lov at sidde på sådanne sider smiley

• #21   8. apr 2007 Jamen Johnny - det hører jo ind under kategorien velplejet skæg ikk ???

Det jeg mener er de mænd der bare lader stå til.. De gider ikke pleje skægget på nogenmåde og de gider sq heller ikke barbere sig.. De er skide lige glade.....

• #22   8. apr 2007 Lena jeg er lige et par år ældre end dig *fnis* og har da heller ikke prøvet alt det de tøser på 15-16 år har prøvet ????

Det er ubegribeligt....

• #23   8. apr 2007 Anette: Det er derfor jeg synes det er uhyggeligt.... Forstår ik de får lov... Mange får lov at gå i byen som 16årig og gå klædt i næsten ingen tøj, det ser man tit synes jeg....

• #24   8. apr 2007 og får sikkert også lov at gå i byen før de er 16..... de bliver yngre og yngre....

• #25   8. apr 2007 Helle

Selvfølgelig kan forældre ikke holde deres børn indespærret.
    De BØR dog (efter min mening) snakke med børnene om sex, samt lære børnene (især pigerne) at det er okay at sige nej..
    Jeg tror desværre mange piger føler sig pressede til sex, længe før de er helt klare til det....

• #26   8. apr 2007 Raster zoo

Det mener jeg bestemt ikke....
    Når man kan finde ud af at snakke om noget, kan man også afmystificere mange ting...

Sex er ikke noget tabu emne. Sex er en "alvorlig" del af livet, og kan man blive klædt på til det, magter mange måske også det at sige fra, indtil de er klar til det.

Vil du uddybe det du mener med dit indlæg en smule, for jeg er ikke sikker på at jeg helt forstår din mening.....

• #27   8. apr 2007 sex er da absolut ikke et tabu-emne, det er så heller ikke det tråden her handler om , jeg syntes at det er frygtelig at unge piger udstiller sig på den måde som de gør inde på baboom især med de tider vi har lige nu

• #28   8. apr 2007 Nej det er såmænd ikke det jeg "klager" over.

Jeg er bare lidt forundret over den unge alder de har, i forhold til deres sexuelle erfaring...

Det jeg mener med at snakke om sex, er ikke på det plan det diskuteres derinde.
    Når der snakkes sex blandt unge mennesker, kan der sidde nogle enkelte der føler sig "pressede" til at gøre noget de i bund og grund ikke er parate til...

Det jeg tror Johnny kan "frygte", er disse (knap så behagelige) mandspersoner, der kan finde på at udnytte "svage" piger.

• #29   8. apr 2007 annette: lige præcis, er squ bange for at det udvikle sig til et arto 2

• #30   8. apr 2007 jeg synes absolut heller ikke det okay for nok er der voksne der inde men der er ski os nogen der er alt for små til at læse om den slags... tænk på at nogen af brugerne på hestegalleri er ned til 8 år og de kan jo frit gå ind og læse de sex tråde...

• #31   8. apr 2007 Ratster Zoo: og så er der os der aldrig fik seksualundervisning fordi vi fik vores lærer fyret....

• #32   8. apr 2007 Ratster zoo - det er ikke så meget det, at de taler om det, der kan virke overraskende og chokerende, det er ærligt talt mere det, at de rent faktisk har gjort de ting (medmindre selvfølgelig, at de sidder og lyver). Hormonerne fløj altså også rundt i verden, da jeg var 15-16 år, men det betød ikke, at jeg dyrkede sex med flere mænd/fyre på samme aften.

Og hvis det så bare var et forum med adgang for personer i samme aldersklasse, var problemet nok ikke så stort, men der er utroligt mange - især piger - der ikke har modenheden til at styre den opmærksomhed, de risikerer at få fra voksne mænd. Selv fyre i starten af tyverne er voksne i forhold til dem. Det har HELLER ikke ændret sig, siden jeg var teenager.......

• #33   8. apr 2007 ratsterzoo: for så vidt ka de tale om alt det sex de vil for mig , det genere mig overhovedet ik, det der generer mig er at mange af de unge piger derinde mere eller mindre udstiller sig selv og når man så samtiddig læser deres udtalelser osv skal der squ ikke lægges ret mange tal fro at regne ud at det må være rendyrket guf for en pædofil at finde billeder osv derinde på den side

• #34   8. apr 2007 Jeg synes også det virker lidt mere som om hun vil vise sin barm frem for blusen hun vil sælge :s

• #35   8. apr 2007 lena: det var så også min tanke

• #36   8. apr 2007 Sådan synes jeg bare udstiller sig selv når de skal sælge noget tøj... for mig at se kunne man sagtens have taget de billeder fra en anden vinkel og evt have fået en anden til at tage dem...

• #37   8. apr 2007 jeg synes mange udstiller sig..... skulle der stå smiley

• #38   9. apr 2007 Naaaah hold da op *GGG*
    Det er da en bluse der er til salg - ikke los boobes.

OG så er det lige jeg får et ord på tungen - selvkritik ....

• #39   9. apr 2007 Helle jeg er helt enig med dig ... Sexualundervisning bør handle om mere end "bare" den fysiske del....

• #40   9. apr 2007 Ratster zoo: Ja det er vi... men en lærer der opfordrer en 8.kl til at prøve div rygelser som hash osv, er nok ik lige det smarteste - det var ham der skulle give os seksualundervisningen... hmm

• #41   9. apr 2007 klamt .
    med hensyn til hvad fyre/piger på min alder har prøvet - i drømmer ikke om det . i ville falde døde om, hvis i mødte 2 af mine 'veninder'. det deler glædeligt deres oplevelser fra weekenden, men os andre i klassen ... *suk suk*

• #42   9. apr 2007 ps. hvad ved i bund og grund om arto?har i selv været derinde, og 'været inde i det', skrivet med de søde folk, dine venner?
    folk der før trulser har ofte selv provokeret sig til det. forsvare det ikke, sådan rigtigt, selvf. er nogle uheldige og blivet truet uden grund .. men langt de fleste har gjort noget, men spiller uskyldig.
    jeg bruger ikke arto så meget mere, men det er blot fordi at min com har svært ved at 'tackle' nogen sider, og der arto er en af dem smiley
    men jeg brugte arto meget, jeg hyggede mig med at lave profiltekst, skrive med folk, og møde nye.
    en af min bedste veninder, mødte jeg derinde.
    når jeg møde nogle til fest, og glemmer at få dres nr. tjekker jeg om de har arto, og vis jeg finder dem , som jeg for det meste gør, og vupti, ny ven.

• #43   9. apr 2007 katie: jeg har intet mod arto , har aldrig været derinde og kommer det heller ikke, den side er for børn og unge, men du ved med garanti også at arto bliver brugt af folk med pædofile tendenser osv.det har været i medierne så mange gange at alle burde være klar over det,selvfølgelig sker der da fornuftig kommunikation osv begge steder og at unge møder hinanden af den vej er da kun ok. nu blir arto så overvåget af vores myndigheder og heldigvis for det da. det jeg så frygter nu er at baboom så istedet bliver brugt af disse vamle typer især når man ser unge 13-16 årig tøzer skrive og udstille sig sig selv som de gør. det er mest det jeg har det skidt med

Kommentér på:
baboom

Annonce