{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

hygge brokke tråd {{forumTopicSubject}}

Jeg lægger lige ud med lidt brok og æv ting..

Vi har i dag måtte sige på gensyn til Fabulous. Hun har ikke kunne trives med vores mokke Chaia (lige nu er hun dum og træls) så det har stresset hende i temmelig stor stil.

I dag tog hun så med sin opdrætter hjem igen, fordi vi ikke synes hun skal stresse mere.

Det var dælme hårdt og i guder hvor havde jeg ondt i maven, da jeg stortudende måtte sige farvel til min drømmekat..

Ikke nok med det, så skrev min lillebror en "hyggelig" sms til mig i aftes...
Jeg skulle hente deres kat og det kunne kun gå for langsomt.. (han kommer fra mit opdræt)

Okay - jeg hader min lillebror lige nu, men det kommer jeg nok over om nogle dage...

Men på den gode side, har jeg fundet ud af at der findes utroligt skønne mennesker... Jeg vidste det godt i forvejen, men jeg er blevet bekræftet uendeligt meget i løbet af weekenden ;-))))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hygge brokke tråd
  • #1   2. apr 2007 Ej da sikke en dag.. hvorfor skulle du dog hente din bror´s kat? har han fortrudt købet eller hvad?

• #2   2. apr 2007 Nææhh han siger at katten er for dominant og tisser over alt.

Jeg har kørt til Frederikshavn et utal af gange, for at hjælpe ham i alle mulige og umulige situationer og nu gør han det her.

Han er lige blevet far i december og jeg har ham mistænkt for at ville "skaffe" katten af vejen fordi bettepigen er kommet til verden....

Er bare lidt sur på ham lige nu....

• #3   2. apr 2007 Hvis katten tisser overalt må der jo være en grund til det.. stress eller måske en blære infektion.. eller osse har de måske helt glemt den efter babyen er kommet.. sådan er der jo desværre nogle der er..

Skal den så bo hos dig nu?

• #4   2. apr 2007 jeps det har jeg også tænkt - meeeen det der med dyrlæge har de let og elegant sprunget hen over, så jeg må bestille en tid ved dr. dyr, for at få ham undersøgt...

OG vaccineret. De har sq ikke vaccineret ham - eller haft ham ved dyrlæge - siden de fik ham i julen 2005..

GRRRRRRRRR

• #5   2. apr 2007 Glemte lige - han er pt flyttet ind på vores badeværelse, hvor han skal være indtil han er tilset af dr. dyr.
    Badeværelset er rimeligt stort og der er en tilhørende løbegård på 30 kvm. så han mangler ikke plads lige umiddelbart....

• #6   2. apr 2007 Ej for fanden da.. *alle mulige bandeord* Hvordan kan folk bare være ligeglade med deres dyr? fatter det simpelthen ikke.. Er da godt den er tilbage hos dig nu så.. der går sikkert ik længe inden den er glad og harmonisk igen *Ss*

• #7   2. apr 2007 Krydser fingre for at alt er okay..

• #8   2. apr 2007 Nej jeg håber han får en rolig tilværelse nu...

Det er bare for meget af det gode - og så oven i købet samme tid som vi skulle sige farvel til Fabulous..... *stortude*

• #9   2. apr 2007 Ja kan sgu godt forstå du er ked af det.. de er jo som ens små børn de små katte.. glæder mig osse utrolig meget til jeg får sparet sammen til en skovtrold..

• #10   2. apr 2007 Uhh jeg kan sagtens følge dig ;-)))

Fabulous er min drømmekat. Jeg har bareønsket mig en killing efter Maddox lige siden jeg så ham første gang, så da der endelig kom THE ONE AND ONLY var jeg bare lykkelig, men desværre trives hun bare ikke her hos os :(((

• #11   2. apr 2007 Ja det er hårdt sådan noget.. men sommetider må vi jo desværre tage nogle triste beslutninger, som er bedst for vores dyr..

• #12   2. apr 2007 Ja desværre...

Jeg vil smide mig ind under dynen og sove til klokken LO** i morgen ... Jeg er bare sååå brugt lige nu;-)

Men vi kan da lige fortsætte i morgen - evt. med nogle gode nyheder ;-)))))

• #13   2. apr 2007 Synes ik der er ret meget gang i folk idag *Gg*

Sidder og venter på at der skal komme et dokumentar program på tv2..

Har bare været en underlig dag idag.. har 18 mdr dag med min forlovede og idag var det 1 år siden vi blev forlovet, så vi havde planlagt vi skulle ud og spise og alt muligt også ligger han sig syg.. :o( han har haft det underligt det meste af dagen og da han så kom herned ved 16 tiden brændte han helt vildt og frøs.. puttede ham i seng lidt men han fik det bare værre og værre så til sidst måtte han smutte hjem og på hovedet i seng..
    tror han har grebet sig en omgang influenza, hvilket ik er så smart da jeg ik er blevet vaccineret iår og kan ik tåle at få det, så han skal til læge imorgen for at se om det er ifluenza.. skal ind og vaccineres hvis det er.. men er jo nok for sent så..

• #14   2. apr 2007 Kan du sove rigtigt godt.. vil osse finde sengen..

Op med humøret selvom det er svært.. hiv et par katte eller 3 med ind og putte.. *Ss*

• #15   2. apr 2007 Æv hvor træls med din kæreste :(((
    Jeg håber han snart er rask igen og at du ikke har fanget noget rigtig træls smiley

Forresten TILLYKKE med dagen ;-))))

Jo tak jeg skal såmænd nok sove rigtig godt - og det håber jeg også du kommer til ;-)))

Nat nat ;-))

• #16   2. apr 2007 Nåh, det er herinde i gemmer jer... Banditter... ;o)

• #17   2. apr 2007 Øøøøøv, kom vist for sent... Keeeeeder mig, og på baboom er folk, til jeres store overraskele, ikke helt så seriøse.. smiley

Nå, jeg må finde på noget andet..

Hygge og sov godt ...

• #18   2. apr 2007 MB - det er ikke Jambolan der er kommet retur - det er Dracco fra kuldet i 2005....

Næææh Jambolan ville jeg ikke blive så ked af at få retur, for ham har jeg jo trods alt haft med på et par udstillinger og kender noget bedre end Dracco (og nu skal du ikke misforstå det jeg skriver *GGG*)

Jeg er såmænd glad for at Dracco kommer herhjem, men jeg er bare samtidig ked af det, for jeg tror bestemt ikke der er helt hold i det min lillebror siger.

Ja Fabulous DET gjorde pokkers ondt. Jeg tudede og opdrætteren tudede for hun kunne jo se hvor dårligt jeg havde det over at skulle sige farvel.
    Belinda var også henne og blinke en smule med øjnene så det var store tudedag for ihvertfald mig.

Vi aftalte at jeg får en anden killing på et senere tidspunkt. Så kigger vi på hvornår det skal være og hvem det skal være efter....

• #19   2. apr 2007 øvøv sikke noget håber du har det bedre i dag , jeg har prøvet det samme som dig og det er alså ikke sjovt, alså det med din bror. men vi går nu hen og bliver rigtig glad for den anden kat , det gjorde jeg da , håber du har en god dag i dag og nyder det fine vær knus

Kommentér på:
hygge brokke tråd

Annonce