{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Snøft, græde, vrææææl.... {{forumTopicSubject}}

Hvor er jeg bare ked!!
Har grædt og grædt, så mine øjne er helt hævede.
Jeg er dagplejer og har lige holdt afslutning for alle 4 børn her i eftermiddag, for jeg skal på udd.orlov d. 16. april.
Puha, jeg er MEGET følsom, så det var rigtig rigtig svært at sige farvel til mine dejlige unger. Hvor vil jeg bare savne dem!
Jeg havde bare lige brug for at komme ud med følelserne, men nu du alligevel er her, har du så et godt råd mod røde og hævede øjne? For jeg vil ligne et trafik-uheld stadig i morgen ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snøft, græde, vrææææl....
  • #1   29. mar 2007 en kold vaskeklud hjæler altid på mig

• #2   29. mar 2007 Det er altid hårdt at sige forvel til noget man holder af, og specielt små børn, for de kan ikke andet end at charme sig ind på en.. Så jeg kan skam godt forstå dig.. Men livet bringer vel andre, nye og spændende veje ..

Hel dog lykke på vejen videre i livet.. ;o)

• #3   29. mar 2007 ja man kommer til at holde a de børn :-)) Så jeg forstår dig udemærket...

Har du noget alovera? det er nemmerlig godt smiley

• #4   29. mar 2007 Jeg har kun drikke aloevera ;o) Det kan nok ikke bruges...
    Tak for sympati og gode råd!

• #5   29. mar 2007 nå min ven ja det er hårdt , men tænk på de har det godt de kære børn . det hjælper med rigtig meget koldt vand og noget frisk luft knus

• #6   29. mar 2007 Maria L

Jeg kan skam godt følge dig smiley
    I går var det sidste gang vores datter var hos sin dagpleje for nu har hun påskeferie og efter denne skal min datter starte i børnehave.
    Det er en svær afsked nu har hun passet alle 3 af vores børn og vi har været rigtig glade for hende snøft.
    Den 10 april holder vi rigtig afslutning smiley
    Det er underligt at sige favel når det er et sted man er kommet i ca. 6 år. De andre gange har vi kunne sige at vi ses jo nok igen, men sådan er det ikke denne gang.

Du får min medfølelse
    Knus Betina

• #7   29. mar 2007 Betina M

Ja, det er også vildt sørgeligt. Min datter er også lige startet i børnehave og vi skal så holde afslutning hos hendes dagplejemor om et par uger for hun har ferie de næste 2 uger. Så tuder jeg igen! Vores søn på 6 ½ år har også været hos hende.

Kommentér på:
Snøft, græde, vrææææl....

Annonce