1.857 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 60 Svar

Janne.*
Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368

Typisk Postnord :-( Typisk Postnord :-(

Troede jeg var i god tid at bestille kattefoder og grus mm..
Jeg fik bestilt så der var 2 pakker til mig, jeg fik den første i onsdags og har gået og ventet på den anden pakke i 2 dage. smiley

Så jeg kontaktede i dag Postnord og de fortæller mig at pakken er sendt retur, fordi pakke label er gået i stykker så de ikke kunne se hvor pakken skulle sendes hen.

Sukkk ...nåå så ringer jeg til Zooplus, det anbefalede Postnord mig til at gøre så hurtig som muligt. Ham fra Zooplus "som var svær at forstå" kunne ikke rigtig forstå hvorfor den kom retur til dem, selv om jeg fortalte det 3 gange, men de ville sende pakken tilbage til mig, når de fik den. Håber den kommer før Jul..

Den pakke jeg modtog i onsdags var så medtaget, så jeg sagde jeg vil lige se om det hele er der og det var det heldigvis, men jeg synes efterhånden de næsten mishandler vores pakker i Postnord. smiley
2 dage spildt på at gå og vendte på pakken, det er møj irriterende.

Jeg håber i andre der bestiller fra zooplus inden Jul, får jeres pakker uden mèn ....Skulle bare af med det....

Rigtig Glædelig Jul til alle. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Typisk Postnord :-(
  • #1   15. dec 2017 Jeg sidder også og bander over Postnord??. Jeg bestilte julekort Jos IK for 14 dage siden og de er endnu ikke kommet. Desuden mangler jeg et medlemsblad fra en forening som er afsendt først i december! De er lige til "Kontant"

• #2   15. dec 2017 Jeg har desværre også for nylig haft en pakke, der var voldsomt mishandlet af Pest Nord. Der var hul i pakken, og der manglede desværre noget. Heldigvis var zooplus så sød at eftersende, for i starten ville de bare kreditere den manglende vare. Men vi stod jo og manglede den vare, så vi var ikke interesseret i en kreditering.

• #4   15. dec 2017 Min forrige sending var også lappet sammen med blå tape>:(>:(

• #5   15. dec 2017 Jo det KAN man faktisk, og jeg vælger ALTID GLS, men derfra og så til, at de vælger at sende det med GLS, er der langt. Jeg har klaget i lange baner. smiley

• #6   15. dec 2017 Til gengæld har jeg for nylig fejlbestilt kattemad og troede at jeg skulle returnere det men nej, det blev krediteret og så kunne jeg donere det:).

• Janne.*

#7   15. dec 2017 Nå kan man på Zooplus vælge om man vil have GLS i stedet for Susanne? Det har jeg slet ikke set eller det måske er lidt dyrere med GLS smiley

• Janne.*

#8   15. dec 2017 Hold da op, det sker ret tit for nogen af jer kan jeg se, at pakkerne ikke er i orden smiley Men har ikke været ude for at pakke label, var så medtaget at de ikke kunne se min adresse. smiley Og sendte den bare retur uden at kontakte mig..grrr

• #9   15. dec 2017 Helt nede i bunden af bestillingen kan man vælge GLS, med mindre de har slettet den post også. smiley

• #10   15. dec 2017 Janne
    Hvis de ikke kunne se hvor den skulle hen, hvordan ville du så have at de skulle kontakte dig?
    Bare begynde ved A i telefonbogen?
    De logger intet om hvor tingene kommer fra eller sendes til, så det er begrænset hvor meget styr de har på noget.

Men jeg har selv haft masser af problemer med postnord, der bliver sparet alle steder, og det kan efterhånden mærkes på deres ansatte også, som presses for langt til at pakkerne kan komme sikkert frem.
    GLS og hvad der ellers findes er ikke meget bedre, da de også bliver presset for hårdt.

• #11   15. dec 2017 Vi har jordens bedste GLS mand, så han leverer altid. Og pakkerne er hele - uden tape eller huller. smiley

• Janne.*

#12   15. dec 2017 Jonas.

Det spurgte jeg også om, men han forklarede at i pakken er der jo en seddel over hvad man har købt med sin adresse på og også ordre nummer. Nååå ja sagde jeg så, tænkte jeg ikke over, smiley

• Janne.*

#13   15. dec 2017 Lyder godt Susanne, det vil jeg kikke efter næste gang.:-)
    Du skriver "I har jordens bedste GLS mand" ......Det havde jeg også i mange år, han var så sød, han kom mest tidlig om morgenen og der var en dag jeg sov og kunne ikke nå at åbne, dælme om han ikke kom senere på dagen med pakkerne igen, for han vidste godt jeg var hjemme, men højst sandsynlig sov. Han var bare guld værd. smiley Savner ham faktisk

• #14   15. dec 2017 Benytter mig bare generelt ikke af post nord hvis jeg kan undgå det.
    Jeg skulle modtage en pakke fra Viborg sygehus med "reservedele" til min C-pap maskine.
    Jeg gik og ventede forgæves i 3 hverdage og gik så weekenden i møde. Om Mandagen tænkte jeg at nu måtte den da komme.
    Jeg har en trappe på ca 20 trin fra hoveddøren (som altid står åben) og op til en lille afsats med dør ind til min lejlighed.
    Jeg sidder så i min stue da jeg høre et ordenlig brag. hunden og katten spæner i hver sin retning i vild panik og jeg hænger i lysekronen.....
    Går så hen og åbner min dør. Der foran døren ligger min pakke.
    Så postbuddet havde åbenbart ment at det ikke hørte med til hans job, at skulle gå 20 trin op af en trappe og banke på.
    Nej han havde da bare tyret pakken op af trappen og ind i døren......

Har ikke brugt dem siden.

• Janne.*

#15   15. dec 2017 Hej Overgaard

Ejjj det er ikke i orden, sikke en papnisse, det gad han ikke at gå op af de få trapper smiley

Ja når man går og venter på en pakke i mange dage, så kan man ikke rigtig lave noget, for tænk hvis man ikke hørte dørklokken, man kan ikke gå i bad og heller ikke støvsuge, eller skal lige have noget ude i haven, Nej det er træls smiley

• Janne.*

#16   15. dec 2017 Har lige tjekket det på zooplus, DK og BE og man kan vælge mellem DPD og GLS, det koster det samme, så hvorfor får man så leverandøren Postnord.?? smiley

• *Berit *
    *Berit * Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 492 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
    #17   15. dec 2017 jeg vælger altid gls,og har scanner på garagen til automatisk aflevering,men det er de fuldstændigt ligeglade med,det er nu postnord som kommer,sidste gang lå der en seddel,at jeg kunne hente en pakke på 30 kg inde i kvickly som er 6km herfra,jeg har ikke selv bil,så skulle vente på at manden kom hjem fra 3 døgns vagt smiley ja det er så dårlig service snart,det postnord.

• #18   15. dec 2017 DPD sender med Postnord.

• #19   15. dec 2017 bestiller altid via gls. men nogle gange kommer det så via postnord - hvilket jeg overhovedet har lyst til.
    skrev til zooplus for at få svar. svaret var at det ikke var muligt at sende det hele med gls

• #20   15. dec 2017 Jeg har prøvet at få fire pakker sendt med 3 forskellige fragtmænd, selvom jeg havde krydset af i GLS. smiley

• #21   15. dec 2017 Ja jeg har lige fået pakke fra post nord, 4 dage i træk, uden problemer, men jeg har så modtager fleks, så de står nydeligt ved min dør, når jeg kommer hjem.
    Jeg har også modtaget 2 med gls her i december, heldigvis uden problemer, for i sommers gik det galt, jeg fik seddel i postkassen, om at min pakke kunne hentes i den lokale brugs, men det blev aldrig tjekket ind hos dem, og de fandt ud af den aldrig var tjekket af bilen smiley
    Heldigvis fik jeg ny bog fra forlaget, og så måtte gls, klare det med dem! Næste bog var så sendt med post nord smiley
    Jeg har på 9 år oplevet fejl når jeg fik pakker fra zooplus med post nord, en gang var kassen ret mørbanket og en gang glemte posten, at jeg har modtager fleks, så den var kørt i Brugsen smiley heldigvis skulle min datter have det halve, og hun bor tæt på Brugsen, så vi pakkede ud der nede smiley
    Glædelig jul til jer alle her fra også smiley

• #22   16. dec 2017 det er næsten sjovt når man får 8 sække grus med postnord. hver kasse indeholder jo 28 kg (2 sække grus a 14 kg). hold k.. hvor de brokker sig smiley

jeg får 8-12 pakker hver mdr fra zooplus. oftes har gls de 5-8 stykker med resten kommer med postnord. til trods for at jeg altid har valgt gls. stort set alle mine kasser har 20+ markat på. gls brokker sig aldrig - jo lidt når der kommer grus/fuglefrø ud i bilen.

det skal siges at jeg altid er hjemme de dage hvor jeg kan se at de kommer og aflevere. og hvis jeg ikke lige er her så er mine forælder her. og det ved de godt.
    i de 8 år(mener jeg at det er) har jeg kun 1 gang måtte brokke mig over en levering. og det var en afløser hos gls. pakken var smidt af i regnvejr, kassen var i stykker - den lignede noget der var løgn. der manglede dåser og så var en rengøringsmidel smaderet. jeg kontaktede zooplus og fik en ny stak vådfoder og en ny rengøring. uden problemer. klagede til gls, og afløseren kom ikke til arbejde der igen.

• #23   16. dec 2017 Mine kasser er stort set altid smadret uanset om de kommer med dpd eller gls. Mine pakker er også altid med 20+ kg. Må indrømme at zooplus' lager ansatte er lidt..... ubegavede i den måde pakker på. Sammen med 18 kgs poser med grus ligger der guf i bløde pakker/skrøbelige ting som så altid er smadret til uendelighed....
    De har dog altid haft god kundeservice så når man klager.

• #24   17. dec 2017 "Ham fra Zooplus "som var svær at forstå""

Ham har jeg også snakket med. Hvorfor pokker ansætter man en, der knapt kan tale dansk, til det job? :-S Ikke nok med at han var "svær at forstå", jeg havde også en fornemmelse af, at han ikke helt vidste, hvad han svarede på smiley . Så nu prøver jeg lige at spørge jer herinde i stedet.

Hvis man absolut IKKE vil vækkes af morgenfrisk fragtmand/pakkepost, og ønsker de skal stille varerne i fx et skur, respekterer de det så, hvis man hænger en håndskreven seddel på døren?

Jeg undgår ellers Zooplus, men RC-Renal-vådfoder (som Bjarne desværre skal have smiley ) koster vilde ågerpriser hos dyrlæger og petworld, så jeg tænker at bestille på Zooplus, hvor det er meget billigere. Men jeg VIL altså IKKE vækkes klokken kvalme.

• #25   17. dec 2017 De har altid respekteret en håndskrevet seddel her hos os, men en garanti er det næppe, da fragtmænd er forskellige. Men jeg vil tror, at de fleste gerne vil følge en seddel, så det er helt klart værd at prøve.

• #26   17. dec 2017 Her følger de gerne en håndskrevet seddel. Men de er ikke altid lige begavede. Kom engang hjem fra arbejde til pakker leveret fra zooplus, dvs 5 stk a 20+ kg. Stablet op foran min hoveddør! Hvis jeg havde vleret hjemme var jeg blevet spærret inde. Min dør åbner udad og med over 100 kg foran døren ville jeg på ingen måde kunne åbne indefra. Og hvor fedt er det lige at skulle slæbe så mange kg væk fra døren for bagefter at slæbe dem ind af døren??? Grrrr

• #27   17. dec 2017 smiley du må ændre beskrivelsen for, hvor det skal stilles, fra foran døren til ved døren smiley
    Den oplevelse har jeg sikke et held ikke haft smiley
    Selv min overbo har modtager fleks, så hendes pakker stilles hos mig, hvor der er låge for og det kan stå rimeligt tør, kun slagregn når helt ind alt efter hvad vej vinden vender smiley det fungere fint.
    Hos gls har jeg fået, at vide at jeg kan få samme ordning, hvis jeg bruger dem regelmæssigt, og det kommer jeg til den dag post nord gør alvor af, at man kun kan få kørt pakker ud en gang i ugen smiley jeg syntes det tager lang tid i forvejen, når man venter på pakker fra zooplus, og jeg bestiller ikke grus fra Petworld for der skal jeg betale transport for grus, men ikke for foder,,,, så det køber jeg kun ting som jeg selv kan hente,, men jeg savner så også Odderbanen altså den famøse letbane, som ellers er en hurtig og direkte tur mellem Malling og Viby smiley for så er det nemt at komme i Petworld, men grus slæber jeg altså ikke smiley

• Sidsel S
    Sidsel S Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 39
    #28   17. dec 2017 Det er jo op til afsender, at pakken er forsvarligt pakket og man kan sq ikke være særlig knøw når man tror at en tynd papkasse, kan holde til 37 kg.
    Jeg er stoppet med at bruge zooplus af den grund, at de ikke pakker ordentlig og at jeg ikke synes, at der er i orden at pakke så mange kg i den samme kasse. Det er mennesker der skal håndtere dem, det er deres arbejdsmiljø det drejer sig om.

• #29   17. dec 2017 Tak, jeg må vel vove det.
    Mit skur ligger DESVÆRRE bag min nabos baghave smiley , så det kræver, at de kan læse og forstå en vejledning.

Jeg har tænkt mig at købe de der små plastikflag, man sætter op udenfor til fødselsdage, og sætte dem fra min dør og rundt om min hæk, og videre langs naboens hæk, og om til mit skur. Og så skrive en seddel:

'Hej Fragtmand. Jeg vil IKKE vækkes! Pakker stilles i skuret (bag naboens baghave). Følg flagene. Og sæt pakkerne ind det skur med et flag på døren. Tak :-)'.

• #30   17. dec 2017 smiley ha haha det er da også noget af en tur,,, kan den køres med sækkevogn? Ellers tror jeg ikke de gør det,,, ingen grus eller græs de skal over...

• Janne.*

#31   17. dec 2017 Så fik jeg en mail i går kl 17 om at pakken har forladt deres distributionscenter og kommer på Tirsdag. jaaa smiley
    Det var dejligt hurtigt de regerede på min opringning må jeg sige. smiley Men fra nu af sætter jeg et "V" i rubrikken for GLS smiley

• #32   17. dec 2017 Så få en fuldmagt hvor de bare scanner pakken og stiller Den et aftalt sted, så kan du trygt sove igennem smiley

• #33   17. dec 2017 # 30 Det tvivler jeg nemlig også på, Jette smiley ( har endda mine tvivl om de kan læse smiley ). Og så kan jeg alligevel ikke sove af skræk for, at det pludselig dundrer på min dør smiley

Nå, men der var ingen plastikflag i hverken Kvickly eller Harald Skrald, så jeg dropper at bestille økoplus-grus og kradsetræ, der ikke tåler at blive vådt.
    Nøjes med at bestille foder. Foderemballage tåler nok en regnbyge, så de kan stille kassen ved min dør.
    Og jeg bestiller ikke mere foder, end det kan være i én levering. Så risikerer jeg da max én gang chok-vækning, i fald fragtmanden ikke kan læse, at han IKKE skal banke på, men stille kassen udenfor uanset om det regner eller sner.

# 32 "Så få en fuldmagt hvor de bare scanner pakken og stiller Den et aftalt sted"

De skal jo stadig finde det aftalte sted, nemlig skuret ;-).

Og jeg forstår ikke det med fuldmagt :-S Hvordan? Hvad skal man gøre for at lave sådan en?

• #34   17. dec 2017 Den fuldmagt kan lave på gls's hjemmeside, eller ringe til dem og få råd smiley

• #35   17. dec 2017 Det prøver jeg.

Jeg har just bestilt foder, måtte betale hele 9 kr smiley for at få sendt med GLS. Fri fragt gælder åbenbart kun levering med DPD :-S

• #36   17. dec 2017 Jette. Ja tak, jeg har aldrig skrevet at de skal stille ved døren. Den gang de spærrede min hoveddør, have jeg ikke engang givet dem fuldmagt til at stille pakkerne hvis jeg ikke var hjemme. Jeg bor lidt udsat og havde med vilje ikke skrevet at de måtte stille, fordi jeg ikke ville have dem til at stå og fortælle alle at der ikke var nogen hjemme. Jeg har dog opgivet. Uanset og jeg laver fuldmagt eller ej, så stiller de dem her smiley synes det er for dårligt, men utallige opringninger gennem 8 år har ikke hjulpet, så nu har jeg opgivet. Håber bare at der ikke bliver indbrud...

• #37   17. dec 2017 Her køre de med dem igen, selvom de er så små, at de kan komme i postkassen smiley
    Og er det de store kasser er det svært at hente dem, når man ikke har bil.
    Sidst gls ikke satte min pakke, og den var stor, var det et plastik badekar, altså til voksne, det er sgu ikke let, at gå med på rollatoren, så jeg bandt det på minicrosseren, el scooter, smiley lidt af et syn.

• #38   19. dec 2017 Gls har lige præsteret ikke at levere mine pakker (igår) selvom jeg havde lavet fuldmagt. Jeg er arrig! Jeg løb tør for mad til kattene igår og der er selvfølgelig mad der er i pakkerne. Jeg sad i tlf kø i 47 minutter før jeg fik en I røret som absolut ikke kunne gøre en sk*d. Lorte firma. Næste gang bliver det dpd og post nord. Af to onder er de trods alt bedst

• #39   19. dec 2017 # 37 "et plastik badekar, altså til voksne, det er sgu ikke let, at gå med på rollatoren, så jeg bandt det på minicrosseren, el scooter"

Herligt smiley jeg kan se det for mig smiley
    Fedt at jeg ikke er den eneste, der transporterer diverse ting og sager på alternativ vis (fx møbler bundet fast til kuffertvogn, og så har jeg jo også drengenes karet, og boligafdelingens trillebør har også været med i pakkeshoppen ;-)) .
    Men et helt badekar! smiley dén kan jeg alligevel ikke stikke. Men min veninde er tæt på, hun har transporteret en stor boxmadras på en af de der små blomsterpottebakker med hjul under. smiley

Og tilbage til pakkelevering.
    Jeg har fået mail fra GLS med et link til "alternativ pakkelevering". Jubiii, tænkte jeg, så kan jeg vel ønske pakken leveret til pakkeshoppen, men ak, linket virker ikke smiley Og da jeg ringede til GLS var jeg nummer 20 i køen smiley Så nu satser jeg altså på en fragtmand, der kan læse.

• #40   19. dec 2017 N9nna - Ikke godt at de ikke gør hverken det ene eller det andet, som de skal smiley
    Men hvor har du så bedt dem om at stille pakker? Pakkeshop? eller?

Der er forresten noget med, at zooplus ikke nødvendigvis sender med det firma, man har ønsket. smiley

• #41   19. dec 2017 smiley smiley min datter og jeg har også klaret en flexa køjeseng på 2 klapvogne smiley
    Det gør ikke godt i ryggen, men når man nu ikke har bil, så må man sno sig.
    Ellers er de flinke her ude, vi har en lokal basar/ hjemmeside, og tit når jeg har købt noget, er det blevet kørt hjem til mig, gratis eller for et mindre beløb.
    Det værste var faktisk en kommode som var tungere og større end forventet smiley og i den forkerte ende af nabobyen Beder, det var 4 hårde km og jeg lovede mig selv, at det var sidste gang smiley

• #42   19. dec 2017 #40 jeg bad om genlevering på adressen. Blev lovet opringning idag af ham jeg talte med igår. Efter jeg fik kastet en pakke af uden for døren, der var tapet godt og grundigt til med gls tape og vådfoder smurt ud i hele kassen, ringede jeg til dem igen. (ham fra igår havde heller ikke ringet/endnu engang en time i kø før jeg kom igennem. Denne gang til en dame. Hun blev temmelig overrasket over hvad jeg fortalte og lovede at kontakte chefen for chaufføren så han får påtale og ham jeg talte med igår for at sige at det altså er vigtigt at kontakte kunden når man har lovet det. Derudover fortalte jeg at jeg havde kontaktet zooplus og fortsæt om mine dårlige oplevelser med gls og anbefalet at de stoppede med at bruge dem som fragt firma.

• #43   19. dec 2017 # 42 Ej hvor træls, og så vådfoder ud over det hele, suk smiley Godt du har klaget.
    Zooplus burde nok også blive bedre til at pakke varerne - så vidt jeg husker har der alle dage været problemer med det.

Jeg fik sørme linket til omdirigering til at virke, og går alt som det skal, bliver Bjarnes pakke leveret i pæn og hel stand ...... til PAKKESHOP smiley i morgen. (men jeg sætter alligevel en seddel på døren).

Jeg anede slet ikke, at man fik den mulighed for omdirigering af pakker. Superdejlig overraskelse for mig smiley

• #44   20. dec 2017 Ja, zooplus laver pakkerne for tunge. Den jeg fik igår vejede 31,3 kg. Det er jo helt åndssvagt og modbydeligt for pakke folket. Ville være smartere at pakke flere, mindre pakker. Hver gang det går galt koster det dem jo penge. Normalt 10% på næste bestilling eller en hel del penge retur

• #45   20. dec 2017 De pakker generelt helt åndsvagt, men alligevel formår vores GLS-mand at få dem hele og sikkert frem.

Den ene gang kom der en pakke kun med 6 dåser hundemad i, og vi havde bestilt 18.

• #46   20. dec 2017 # 44 Ja ufattelig åndssvagt! :-S . Klart at det tit går galt med så tunge pakker.

Mulighed for at omdirigere pakker gælder for pakker på max 20 kilo. Så jeg vil aldrig bestille noget der vejer mere end det.

Bjarnes pakke er ikke kommet i dag, men ok det er også julegavetid. Og de havde også skrevet at det blev onsdag/ måske torsdag. Så i morgen.....

• #47   20. dec 2017 Mine pakker skulle have været kommet i mandags (2 stk) fik mail om at de ikke have kunne levere da jeg ikke havde været hjemme, trods fuldmagt.
    Brugte en time i kø på tlf for at tale med dem. Fik lovning på at de skulle komme onsdag og opkald tirsdag.
    Tirsdag blev en pakke kastet mod min dør og intet opkald. Så brugte jeg endnu en time i kø på telefonen for at klage. Fik lovning på at pakken skulle komme idag og besked på at jeg nok skulle blive hjemme fordi de ikke havde kunne finde ud af at følge fuldmagten. Så har siddet hjemme hele dagen idag og der kom ingen pakke. Så endnu en time i kø på telefonen og nu lovning på levering imorgen. Det er sku da heldigt at jeg ikke har et arbejde pt og at jeg har 17 timers fri tale tid! Har kontaktet zooplus som også vil kontakte gls. Hold nu op hvor er jeg træt af gls og gal på dem!

• #48   20. dec 2017 Huh! Ufatteligt at de selv gider gøre deres arbejde så dårligt.

Hvis nu zooplus pakkede pakker fornuftigt, og man kunne vælge leverings-tidsrum, så ville meget bøvl kunne undgås. OG hvis de så også leverede ALLE pakker fra samme bestilling på samme dag, så kunne endnu mere bøvl undgås.
    Hvor svært kan det være? :-S

• #49   20. dec 2017 Forresten, hvad angår Post Nord (7 9 13!!!!!) har det hidtil fungeret upåklageligt med hent-selv på posthuset smiley . Kun én gang, for mange år siden, blev jeg vækket af pakkepost, der leverede en pakke hos mig, som jeg havde bestilt UDEN omdeling. (det er nok også kun mig, der bliver så sur over dét).

Skal ned og hente pakke på posthus nu om lidt, og regner da med, at den er i fin stand.

• #50   20. dec 2017 90 % af mine zooplus pakker har været ødelagte, uanset on jeg har valgt gls eller dpd smiley i lang tid fik jeg bare 10 % på næste bestilling, men så begyndte de at videresende mig to til danske eller engelske zooplus og så var der ingen service.

• #51   21. dec 2017 I går hentede jeg nydelig pakke på posthus. smiley Og i dag var der mail om, at Bjarnes pakke var afleveret i pakkeshop. Og det var den sørme. Endda i perfekt stand, og med de rigtige varer, og tilmed med bobleplast!

• #52   22. dec 2017 Jubiiii når det lykkes smiley
    Jeg har fået ca €10 retur +5% på næste køb, så det kunne godt svare sig at skrive på tysk hahaha imponerende nok kunne de forstå mit tysk, er faktisk temmelig stolt 0:-)

• #53   22. dec 2017 Har I så oplevet DAO? Når der kommer en bog til mig, så sætter de den ved døren om natten og så kan jeg håbe at der ikke har været en tyv forbi!!

• #54   22. dec 2017 Indtil videre har jeg kun fået noget fra DAO, der har kunnet gå i postkassen. Eller som jeg selv har skulle hente.

• #55   22. dec 2017 Ja de gange jeg har fået noget med DAO, har det stået ved døren, når jeg stod op om morgenen, men jeg er så ikke bange for, at det forsvinder smiley her er meget roligt, og de er super hurtige dem fra Dao, jeg har bestilt den ene dag og så står det der næste morgen smiley

• *Berit *
    *Berit * Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 492 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
    #56   22. dec 2017 de gange jeg har fået noget fra DAO,kommer de meget tidligt om morgenen,og ja de sætter det ved døren,men vi bor lidt for os selv,så der skulle ikke nå at ske noget med det.
    men de er meget hurtige med udbringning,nok nær det hurtigste jeg har prøvet smiley

• #57   22. dec 2017 # 53 Marianne - Har du da ingen postkasse? :-S

Jeg har - selvfølgelig smiley - kun fået leveret DAO-forsendelser til Pakkeshop. (Elsker den pakkeshop smiley )

Er også glad for at sende med DAO - især fordi jeg ikke lige har adgang til printer.
    Ikke noget med at skulle printe lables ud. Bare skrive sin kode på pakken, aflevere den pakkeshop, og så får man straks en kvitterings-sms, og man får sørme også en sms, når modtager har hentet sin pakke i pakkeshop.
    7,9,13, indtil videre er det gået helt uden problemer.

• #58   23. dec 2017 Tina, jeg har postkasse med stor 'mund' alligevel blev en dao levering hængt på min hoveddør kl 2.32 en nat. Jeg bor ikke så fedt, mange får stjålet sko/planter osv fra området ved hoveddøren. Fik ingen besked om at pakken hang der, så hvis nogen havde snuppe den havde jeg ikke vidst den var leveret. Ikke fan smiley

• #59   26. dec 2017 En bog kan ikke være i en postkasse Tinka....
    Jeg giver her det i at de er hurtige, men det er ingen sikkerhed for modtager.

• #60   26. dec 2017 Jeg kan nu have både bøger og meget andet i min postkasse men det betyder ikke at de bruger den smiley

• #61   11. jan 2018 Idag var jeg spændt da jeg åbnede min pakke, men alt var der ??

profilbillede
Kommentér på:
Typisk Postnord :-(

Annonce