748 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

1o uger gammel kat til salg igen igen 1o uger gammel kat til salg igen igen

Ja så er der igen en der vil sælge sin killing på kun 10 uger... gav venligt besked på at killingen skal være 12 uger, men ak ja så går jeg en flabet besked i besked center at katte bliver sindsyge hvis de bliver til de er 12 uger.. fatter ik folk ik kan fatte at det er dyrmishandling at tage så ung en killing fra moderen.. blir harm over folk som ik tænker på dyrenes bedste..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1o uger gammel kat til salg igen igen
  • #1   14. mar 2007 Alpina.. ja annoncen var herinde.. ja min Felix havde en del problemer pga han kom for tidlig væk.. men anede intet om katte dengang og stolede på dem jeg fik ham af..

• #2   14. mar 2007 Alpina.. ja Felix var kun 8 uger.. da jeg fandt ud af hvad det kunne gøre ved ham, blev jeg osse meget ked af det.. for så havde jeg sagt jeg ville vente med at ha ham hjem..

• #3   14. mar 2007 haha jeg holder også på de bliver sinsyge af at blive 12 uger det er blue ice i hvert fald eller måske ville han være blevet alligevel GG

nej det er synd at få en så ung killing, må nok sige at vi engang troede de kun skulle være 8 uger men det er meget længe siden

• #4   14. mar 2007 Ditte.. hehe sikker på at det ik er fordi blue ice efterligner sin menneske mor? *Gg*

Bente.. tja den var herinde i længe her til eftermiddag.. har ik lige tjekket om den stadig er.. Håber da de har fået den slettet men det forhindrer jo desværre ik ejeren i at sælge den lille killing alt for tidligt alligevel..

• #5   14. mar 2007 nå er det, det han gør... så er jeg helt rolig igen *GG*

• #6   14. mar 2007 jeg holder også på at killinger mindst skal være 12 uger..

men jeg holder nu også på at katte ikke bliver mærkelige af at komme tidligt fra deres mor.. min 3 små som kun havde en mor den første uge, er noget af de kærligste og bestemt ikke sindsynde eller har nogen mangler..

men mine katte er også her til de er MiN 12 uger, og så vurdere jeg om de skal blive længere

mvh sanne

• #7   14. mar 2007 ja selvfølgelig holdte jeg dem til de var 12 uger..

men derfor mener jeg stadig ikke at en killing bliver sindsyg eller noget andet hvis den ikke har en mor.

en af mine killinger forlod sin mor da han var 6 uger,... så gad han bestemt ikke hende mere, og sov for sig selv. Og han er noget af det skønneste i dag..

så jeg tror også lidt at det er en skrøne og let at sige at det er fordi de har forladt hjemmet tidligt..

men de bør være min 12 uger..

• #8   14. mar 2007 Jammen er annoncen blevet slettet?

• #9   14. mar 2007 Det er lige før det kommer lidt bag på mig at folk annoncerer med killinger under 12 uger herinde..
    jeg kan kun krydse fingre for at folk sætter sig en smule ind i det, så de ved at det er bedst de er mindst 12 uger..

hvis de bliver sindssyge af at vente til de er 12 uger, hvad så med dem der beholder en killing fra deres kuld? smiley hvis den er sindssyg efter 12 uger, hvad er den så ikke efter 12 mdr.. smiley

• #10   16. mar 2007
    Zabrina * *Har fået hjemmeside* *

jeg annoncere fra dag 1 med mine killinger.. så giver jeg evt. købere muligheden for at følge deres killing frem til de er 12 uger.. det er ret hyggeligt.. men mine købere ved også at hvis jeg vurdere at killingen ikke er klar når den er 12 uger at den så bliver lidt endnu...

sanne

Kommentér på:
1o uger gammel kat til salg igen igen

Annonce