632 visninger
|
Oprettet:
janni - så fik jeg en datter .
18. jul 2006 Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 64 Svar: 327
18. jul 2006 Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 64 Svar: 327
så kom jeg af med min kanin. {{forumTopicSubject}}
jahh.. jeg skulle af med den fordi min kæreste ikke kunne tåle ham, og han allagi blev være og være. jeg kunne ikke stille ham i bur uden for fordi det er for åbent og fordi at der kommer mange mange mennesker hver dag.
jeg er glad fordi at den får et nyt og godt hjem, men jeg er stadig ked af det fordi jeg skal af med ham...
kan i følge mig? snøfter lidt..
jul 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 64 Svar: 327
maj 2005
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 4 Svar: 231
Men godt at den har fået et godt hjem ^.^
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
Hvis kæresten absolut ikke kan tåle kaninhår, så må sidste udvej være at sælge kaninen.... Og hvis man så endelig vælger at beholde kaninen, så skal man også gøre det med god samvittighed,og det kunne du ikke gøre, ved at skulle byde ham et liv i træk og blæst...
Jeg syns, hvis det vel og mærke er et godt hjem han er kommet til, så syns jeg klart at det er det bedste..
Selvom at det er hårdt at gå af med et dyr, så tror jeg bestemt at en af faktorerne er, om dyret kommer til et ligeså godt hjem som det kommer fra. .. Så er man da nogenlunde tryg.. Jeg syns det er en god beslutning, hvis der er en i husstanden der ikke kan tåle ham og hvis i har en god smag i munden til ham i har solgt kaninen til, så syns jeg det er ok...
Man skal også acceptere kæresten eller en selv, hvis det ikke går med pelsdyr i huset.... :o(
så kom jeg af med min kanin.