hva' dims er jeres kat gladest for ? {{forumTopicSubject}}
- og her tæller "fyldt madskål" og "godbidder" ikke *gg*
Mine katte har:
et stks stort krassetræ. ca. 150-160 cm i højden og et 90 cm i højden i soveværelset: Joeh nogle gange ligger Benzer i toppen af det høje eller i hulen. Men de foretrækker lige klart badeværelsesgulvet (varme deri) eller Benzer elsker at lumre den på akvariet OG rive kløer i sofa ryggen *grynt* (Thank god for stof sofaer *g*)
Et stks. hule i knitrende plast agtig stof er erhvervet, ingen af dem bruger den...
En plys mus på fjeder og fod, ingen af dem leger med den...
Lyserød bold i skumagtig ting - Chloe elsker den
Også selvfølgelig diverse legepinde, med fjer for enden.
En stor hylende/pivende plastic/plys mus, kan de begge blive ret vilde over...men giver mig kriller i hovedet, i længden.
Hvad kan jeres katte lide, af mystiske indkøbte sager? og hvad gad de bestemt ikke?
(visa ligger parat på bordet, det ikke for ingenting det er den første bankdag i måneden og zooplus står på standby *GG*)
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
trixie derimod har en stofmus som hun slæber rundt i huset og boltre sig med både dag og nat og ellers div legepinde
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 73 Svar: 1.376
- De der dimser til at lukke rugbrødsposerne med er af og til et MEGA hit.
- Kuglepenne
- Pyntedugen på mit hjørnebord
- Kuglepenne
- Blyantspidseren
- KUGLEPENNE
- øh... klemmer
- Lige lidt kuglepenne
- og af og til deres lille skumgummibold
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Glemte du ikke blyanter??
Og kuglepenne???
Vores har samme sove og underlige idé som Annes, bortset fra de små pelskugler med en rasle ting indeni.
DE er nemlig såååå sjåååååååååååve...
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 129 Svar: 402
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 21 Svar: 377
nov 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 143
Mine har også deres yndlingslegetøj, men Gentlemann slår dem alle
Han elsker en hjerteformet bratzpude, den er rimelig stor men han kommer gladelig gående med den i munden og så kan han ikke forstå den ikke kan komme med ind i de forskellige kattehuler vi har, men den er simpelthen for stor..
Smider lige et par billeder under hans profil, hvis nogen har lyst at kigge
Judy
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Toulouse Mus der rasler og hans teddybamse med catnip i..
Sesse ja hun leger med stort set alt... dog er tutten fra en sports flaske et STORT hit...
Naja
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.393
derudover
-spisebordsdugen
-toiletrullen
-gavepapir
-snor i det hele taget
-kuglepenne
-elastikker ( de får ikke lov af frygt for de sluger dem)
-resten af legetøjet som er pelsmus, bolde med klokker, elastikdyr, og tom´s guldkaramelpapir som aporters når det det kastes.
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Heh, og deres kradsetræ slf, og papkasser!
Og så sådan en tynd plastik stang med fjer for enden (kaldet drillepind tror jeg)
Og May eeeelsker når jeg ryster sengentøjet og reder seng :o) Det er jo sså sjovt at gemme sig under først lagnet, og så bagefter dynerne..
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
Decideret kattelegetøj er de ikke så hooket på, men ligeså snart det er noget af vores, så er det verdens bedste legetøj.
Jeg skal faktisk bare udvise stor interesse for den ting jeg nu vil have de skal lege med, og så skal jeg lægge den derop hvor de godt ved de ikke må pille (fx skrivebordet)... 2 sek efter er genstanden udsat for vild leg nede på gulvet og jeg skal bare kigge på dem, så stikker de af med genstanden ^^ tosser
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 4 Emner: 33 Svar: 240
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 122
-Diverse potteplanter de kan grave osv. i.
-Vasketøjskurven
-Når printeren går i gang..."hvad mon der kommer ud"?:)
-Vandhanen
-Hårelastikker og andre ting man lige har liggende som de kan smide på gulvet og så rende efter:)
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 461
Junior: Alt!
Devi: Mig ;o)
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
Mit tv blad..
Mine kulgepenne..
Min teske
Små pelsbolde
Og så er der lige La Feur.. en lille pels ting med fjer og katteurt...
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.547
Hele flokken kan simpelthen kaste sig over dette stakkels æg og tumle hen over køkkengulvet efter det...
Især killingerne er tossede over det æg...
Heh... alle de dyre ting, man kan købe til dem, og så er det vilde med noget så simpelt og billigt...
Ellers er de glade, når jeg har købt noget nyt til dem... som f.eks da jeg pungede ud til et nyt kradsetræ... de var helt vilde... med PAPKASSEN!
hva' dims er jeres kat gladest for ?