{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

hva' dims er jeres kat gladest for ? {{forumTopicSubject}}

- og her tæller "fyldt madskål" og "godbidder" ikke *gg*

Mine katte har:

et stks stort krassetræ. ca. 150-160 cm i højden og et 90 cm i højden i soveværelset: Joeh nogle gange ligger Benzer i toppen af det høje eller i hulen. Men de foretrækker lige klart badeværelsesgulvet (varme deri) eller Benzer elsker at lumre den på akvariet OG rive kløer i sofa ryggen *grynt* (Thank god for stof sofaer *g*)

Et stks. hule i knitrende plast agtig stof er erhvervet, ingen af dem bruger den...

En plys mus på fjeder og fod, ingen af dem leger med den...

Lyserød bold i skumagtig ting - Chloe elsker den smiley

Også selvfølgelig diverse legepinde, med fjer for enden.

En stor hylende/pivende plastic/plys mus, kan de begge blive ret vilde over...men giver mig kriller i hovedet, i længden.

Hvad kan jeres katte lide, af mystiske indkøbte sager? og hvad gad de bestemt ikke?

(visa ligger parat på bordet, det ikke for ingenting det er den første bankdag i måneden og zooplus står på standby *GG*)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af kædelås 500 kr.
  • Fiks af strøm på badeværelset 600 kr.
  • Ophængning af spejl + afmontering af hylder 1.299 kr.
  • Rengøring af køkken 500 kr.
  • Udskiftning af ventilator i badeværelse. Nuværende defekt. Virker ikke mere. 1.400 kr.
  • Opsætning af gardinskinne 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hva' dims er jeres kat gladest for ?
  • #1   28. feb 2007 daffy gider ikke rigtig lege længere, men han er vist mest glad for et hjørne i sofaen.
    trixie derimod har en stofmus som hun slæber rundt i huset og boltre sig med både dag og nat og ellers div legepinde

• #2   28. feb 2007 Åh... ja mine er jo lidt underlige, så kattelegetøjet er ikke det store hit. Jo en drillepind med fjer e.l. kan godt bruges en gang imellem men derudover er det:
    - De der dimser til at lukke rugbrødsposerne med er af og til et MEGA hit.
    - Kuglepenne
    - Pyntedugen på mit hjørnebord
    - Kuglepenne
    - Blyantspidseren
    - KUGLEPENNE
    - øh... klemmer
    - Lige lidt kuglepenne
    - og af og til deres lille skumgummibold

• #3   28. feb 2007 Anne
    Glemte du ikke blyanter??
    Og kuglepenne???

Vores har samme sove og underlige idé som Annes, bortset fra de små pelskugler med en rasle ting indeni.
    DE er nemlig såååå sjåååååååååååve...

• #4   28. feb 2007 nåja, jeg glemte de der lednings-strips som begge katte faktisk er vilde med

• #6   1. mar 2007 hun har en lille mus med pels som hun er helt VILD med... problemet er bare at hun spiser den.....

• #7   1. mar 2007 ...læbepomade... hvis den er blevet væk, ved jeg hvem der har tyvstjålet den smiley

• #8   1. mar 2007 Hejsa

Mine har også deres yndlingslegetøj, men Gentlemann slår dem alle smiley

Han elsker en hjerteformet bratzpude, den er rimelig stor men han kommer gladelig gående med den i munden og så kan han ikke forstå den ikke kan komme med ind i de forskellige kattehuler vi har, men den er simpelthen for stor..

Smider lige et par billeder under hans profil, hvis nogen har lyst at kigge

Judy

• #9   1. mar 2007 Tiger har to Ynglings ting..... Lazeren og sine skumgummi bolde...

Toulouse Mus der rasler og hans teddybamse med catnip i..

Sesse ja hun leger med stort set alt... dog er tutten fra en sports flaske et STORT hit...

Naja

• #10   1. mar 2007 drillepindene er et hit. især i rasletunnel
    derudover
    -spisebordsdugen
    -toiletrullen
    -gavepapir
    -snor i det hele taget
    -kuglepenne
    -elastikker ( de får ikke lov af frygt for de sluger dem)
    -resten af legetøjet som er pelsmus, bolde med klokker, elastikdyr, og tom´s guldkaramelpapir som aporters når det det kastes.

• #11   1. mar 2007 Alt hvad der ligger på min ksrivebord som lige kan rages ned med en pote!

Heh, og deres kradsetræ slf, og papkasser!
    Og så sådan en tynd plastik stang med fjer for enden (kaldet drillepind tror jeg)

Og May eeeelsker når jeg ryster sengentøjet og reder seng :o) Det er jo sså sjovt at gemme sig under først lagnet, og så bagefter dynerne..

• #12   1. mar 2007 hmm desværre elsker mine katte vores hamster hehe de kan stire på de små lækker biskner i flere timer... hmm det er vel os lidt ligesom at holde en stor saftig bøf foran dem hehe.

• #13   1. mar 2007 2 ord: Kuglepenne og piberensere smiley

Decideret kattelegetøj er de ikke så hooket på, men ligeså snart det er noget af vores, så er det verdens bedste legetøj.

Jeg skal faktisk bare udvise stor interesse for den ting jeg nu vil have de skal lege med, og så skal jeg lægge den derop hvor de godt ved de ikke må pille (fx skrivebordet)... 2 sek efter er genstanden udsat for vild leg nede på gulvet og jeg skal bare kigge på dem, så stikker de af med genstanden ^^ tosser

• #15   1. mar 2007 Gaia elsker mange ting, men mest hende små pelsmus, mine hårelastikker, låget til tøjkurven, simons små riddermænd og bare i det hele taget små dimer og helt noget hun kan stjæle hehe smiley

• #16   3. mar 2007 -Deres huler og andre gemmesteder
    -Diverse potteplanter de kan grave osv. i.
    -Vasketøjskurven
    -Når printeren går i gang..."hvad mon der kommer ud"?:)
    -Vandhanen
    -Hårelastikker og andre ting man lige har liggende som de kan smide på gulvet og så rende efter:)

• #17   3. mar 2007 Gizmo: Noget med baldrian-duft og drillepinde i alle afskygninger.
    Junior: Alt!
    Devi: Mig ;o)

• #18   3. mar 2007 Her er det små papkasser eller æsker...
    Mit tv blad..
    Mine kulgepenne..
    Min teske

Små pelsbolde
    Og så er der lige La Feur.. en lille pels ting med fjer og katteurt...

• #19   3. mar 2007 Herhjemme er den helt store glæde hos kattene et meget simpelt flamingo æg... kostede mig 50 øre i en stofbutik, og den hitter hver eneste dag...

Hele flokken kan simpelthen kaste sig over dette stakkels æg og tumle hen over køkkengulvet efter det...
    Især killingerne er tossede over det æg...

Heh... alle de dyre ting, man kan købe til dem, og så er det vilde med noget så simpelt og billigt...

Ellers er de glade, når jeg har købt noget nyt til dem... som f.eks da jeg pungede ud til et nyt kradsetræ... de var helt vilde... med PAPKASSEN!

Kommentér på:
hva' dims er jeres kat gladest for ?

Annonce