{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Dejligt vejr :( {{forumTopicSubject}}

Hvordan ser det ud rundt omkring i landet... Sidder her og skriver med min mor, som bor i Horsens og de har næsten ingenting fået, men her i og ved Århus kører busserne knap nok - og de der gør er meget forsinkede og nogle veje er ovenikøbet lukket...
Vi har fået ret meget sne, det blæser helt vildt og så er det hundekoldt :s Håber lidt på en fridag imorgen smiley

Men ja, hvordan ser det ud rundt omkring ved i andre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dejligt vejr :(
  • #1   21. feb 2007 Vi er sneet fuldstændigt inde.
    Bliver helt nervøs ved tanken om at Aja kan føde norsomhelst og vi har INGEN måde at kunne komme til dyrlægen på.

• #2   21. feb 2007 Det er jo ik så fedt... Håber kommer til at gå med Aja smiley
    Hvor i landet er du ?

• #3   21. feb 2007 jeps i århus er der MEGET sne :O) og det er da så hyggeligt smiley

• #4   21. feb 2007 ja det er da hygeligt, hvis bare det ik blæste sådan.... håber lidt bliver ved, så de lokale busser ik kører imorgen tidlig (den store vej indtil århus skulle vist være lukket), kunne godt bruge en fridag - er ved at være træt af skole smiley

• #5   21. feb 2007 Her lidt syd for Vejle er der da faldet sne.. her er hvidt og vindstille , hvad der jo betyder en del.. så her er hyggeligt

• #6   21. feb 2007 Jeg bor på Mors. Vi har snedriver på 2½ meter i vores have.

• #7   21. feb 2007 Vi bor i Ballerup og her er også rigtig meget sne og rigtig klodt............ men her er dg en i huset som syntes det e lækker Simon ( min søn ) han syntes det skønt for så kan vi rigtig lege og kælke

• #8   21. feb 2007 vi har vel 7cm lige udenfor terassedøren og på nogen trappetrin på terassen ligger der nok 20-25cm

• #9   21. feb 2007 oppe ved vig er der faldet 25cn siden kl 18.00 puha et vejr

• #10   21. feb 2007 Jeg er i randers og her fyger det helt vildt.. og det er hvidt overalt.. ville helt vildt gerne ud og gå en tur.. meen jeg besluttede mig for at tænke lidt over det efter at have stukket hovedet ud af altandøren.. hehe

• #11   21. feb 2007 i grenå står himmel og hav i et. bor ved en rimelig vigtig vej, og her kommer ploven hvert kvarter. her er nok 10 cm og drimer på en meters penge

• #12   21. feb 2007 jeps, her er amsser af sne i tilst ved århus, tror efterhånden der er faldet en ½ meter sne, har været ude og skovle sne 4 gange idag og der ligger stadig den samme mængde, det vælter jo bare ned deroppe fra, men på den anden side , hvis vi skal nå at foråret kommer om 14 dage og stadig nå den samme mængde sne som sidste år, så skal der også falde en del sne ned

• #13   21. feb 2007 jeg bor i ålborg. her er det sgu vildt synes jeg. griner.

• #14   21. feb 2007 bor i vejle og vi har haft sne vejr en del timer men det er ikke det helt vilde vi har fået ;o)

• #15   21. feb 2007 her 24 km syd for Roskilde, kan jeg ikke komme ud af døre,,,, godt at jeg kan åbne vinduet hvis min hund skal ud hi hi... hmmm nej døre ud til have kan da stadig åbnes

• #16   21. feb 2007 jeg elsker snestorme.. smiley
    men jeg hader sjap og kulde..

• #17   21. feb 2007 snart alle andre endmig har fået sne :((( her har det bare regnet hele dagen... bor i sdr jylland, og vi bliver altid snydt for sne :S

• #18   21. feb 2007 Jeg bor på falster og umiddelbart så vejret ikke så slemt ud her, det lignede små regn og slud, da jeg kl 20 vovede mig afsted mod arbejde., men jeg blev klogere.

Vejene var som brun søbe og efter 10 min var jeg drønet af vejen og ud på en mark, nu er jeg blevet hevet fri af falck og er kommet hjem igen, jeg skal ikke ud mere i dag. Men det hvide tager altså også til hernede nu.

Det skulle være livsfarligt lidt længere nordpå.

• #19   21. feb 2007 Det lyder godt nok som om, snestormen har ramt størstedelen... trælse, kolde, våde vejr smiley

• #20   21. feb 2007 ja jeg var dybt skuffet i morges da jeg stod op os så det bare regnede for jeg havde købt en kælk i går og måtte konstatere at jeg ikke kunne komme ud kælke men det ændrede sig dog heldigvis,.

• #21   21. feb 2007 Ingen sne her på fynsland :-)))

• #22   21. feb 2007 Bor lidt udenfor Struer og her i det lille smørhul af en miniby er der ikke sååå meget sne. Omkring 5-10 cm i et pænt jævnt lag. (Okay vores fordør er spærret af en kæææmpe snedrive på mindst 8 cm. så jeg ved ikke om vi kan få den op i morgen *GG*) Dog ved jeg ikke hvor meget der ligger på hovedvejen, men der ligger oftest mere derude. Kan nu alligevel godt se jeg skal køre mindst 15-20 minutter tidligere end normalt.
    Sneen her er tøsne så det ligger garanteret ikke længe, men bliver nok ikke sjovt at futte rundt i med bussen i morgen... HMM

• #23   22. feb 2007 Jeg har lige haft likket hunden ud i haven, hold da helt op, hvor er der meget sne, det ligger helt inde ved muren og det er en lukket tarasse, altså med en havl åbning ud til.. jeg kan ikke lukke min hoveddør op for bar sne..

Og det vælgtet osse ind ad bagdøren...Da jeg lukked hunden ud

• #24   22. feb 2007 Jeg mener vælter

• #25   22. feb 2007 Heroppe i nordjylland ligger der ganske betragtelige mængder sne. (se billedet i min avatar)

Vi har skrabet sne et par gange i dag og sidst jeg kiggede ud af vinduet, lå der omkring 10-15 cm - hvor vi allerede havde skrabet sne. ØØØV

• #26   22. feb 2007 jes sir, nu har jeg været ude og forsøge at få bilen fri, det har indtil videre taget noget nær 20 min og den er ikke fri endnu, men det er osse ligemeget, pladsen og vejen jeg skal ud på er dækket af ca 50-60 cm sne plus der ligger masser af kæmpesnedriver over alt, så nu må vi vente på at snerydderen kommer og om 20 min går jeg med tonya over til bussen så hun ka komme på job. så må jeg blive hjemme og skovle sne sne sne

• #27   22. feb 2007 Der er heller infenting der kører i århus i hvert fald indtil mellem 8 og 9.... så er det pludselig det bliver træls man først skal møde kl 10 og har fri havl fire.... Meeen de fraråder al unødig udkørsel (skolen kunne hurtig blive unødig)... så nu må vi se smiley

• #28   22. feb 2007 sikke tidligt i er oppe..

• #29   22. feb 2007 eller sikke sent i er gået i seng

• #30   22. feb 2007 har været alt for tidligt oppe, men går nu snart ind under dynen igen, skal bare ha fruen på arbi først og vil ikke hoppe under dynen før hun er afsted

• #31   22. feb 2007 Der er lidt her i næstved, men ikke lige så slemt som andre steder. De store veje er også ryddet og saltet. Men jeg har ikke meget lyst til at skulle kører i det, så det er jo meget heldigt at jeg ligger syg idag.
    Jeg elsker ellers sne, men efter jeg er begyndt at skulle kører til slagelse hver dag, så er jeg ikke så glad for det.

• #32   22. feb 2007 I Ringsted er der rigtig meget.......... faktsik sidder jeg og kigger ud på bilen nu... den er stort set væk........

• #33   22. feb 2007 Lotte

Du kan sagtens få en del sne af os ;-)) Vi har rigelige mængder. Vores skraldespand er næsten væk og vi har snedriver på omkring 2 meter her ved huset.. Du siger bare til ;-))))

Nu vil jeg daffe ned og se om jeg kan få handlet lidt ind. Cacao med fløde og boller uuuuuuuuuuuuhm

• #34   22. feb 2007 Ja, jeg har så lige siddet og lyttet til radioavisen fra 17.30 på dr p4 - østjylland, og de siger der kommer yderligere 10 cm sne i nat og de fraråder unødig udkørsel her til aften og i nat...
    Flere skoler har også allerede i aften meldt ud at de holder lukket imorgen... Så det lader til vi får endnu en fridag.....

• #35   23. feb 2007 Mine busser kører ikke og min skole er lukket smiley weekend på en torsdag... mmmmm

• #36   23. feb 2007 Jeg var en af de "heldige" der fik lov til at arbejde i går. Jeg kører normalt bus på Thyholm, men bliver en gang imellem sendt til Vinderup - og det blev jeg også i går. Jeg brugte først 40 minutter (mod normalt 20) på at komme på arbejde, og da jeg nåede frem fik jeg beskeden, at de havde indstillede kørslen. Vi kørte så igen i går eftermiddags, selvom vi var nogle der mente det ikke var forsvarligt. Nogle steder lå vi og kørte på 20-30 cm mast sne/is, hvilket (selvfølgelig) gav lidt problemer.
    Jeg havde flere gange i går snakket med min chef fra Thyholm, og han sagde han ville ringe til mig her til morgen for at fortælle om sne udviklingen deroppe. Da han ikke havde ringet kl. 5 i morges ringede jeg til ham, og fik beskeden.. "Gå du bare i seng igen for vi kører ikke heroppe" (Han er nu så søøød *G*) så i dag har jeg sne fri (YES YES YES). Det er nu heller ikke særlig sjovt at knokle rundt med en bus i snevejr så jeg klager slet ikke.

Kommentér på:
Dejligt vejr :(

Annonce