{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Hvorfor taber Mikkel ? {{forumTopicSubject}}

Ik for at sidde og tude, men er lidt nysgerrig efter Mikkel taber så mange af hans udfordringer ?
Skal jeg gøre noget om med tekst/billeder?
Dyster han mod de forkerte katte?
Eller hva?
Det undrer mig bare lidt... så hvis nogen har nogen gode råd, eller ideer tager jeg gerne imod smiley vil gerne have en bedre statisik...
I må meget gerne være ærlige smiley
På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor taber Mikkel ?
  • #1   19. feb 2007 Puuuh ingen ide.... - synes han er dejlig at se på og du har masser af billeder af ham, fra en masse forskellige vinkler....

• #2   19. feb 2007 Har stemt i dine udfordringer forresten......... :o)

• #3   19. feb 2007 Har lige været forbi hans profil...den er jo så fin og gode billeder ..men; kan se at du skriver : stem på min kat! For mig virker det "negativt" forstå mig ret og det tror jeg det gør for andre også...skriv en sød hilsen eller bemærkning når du udfordrer så er der sikkert mere held i "legen"..håber du kan bruge det

• #4   19. feb 2007 Bullerbassen: det er kun nogen gange jeg bare skriver stem på min kat... ofte skriver jeg en hilsen smiley

• #5   19. feb 2007 Okay Lena; jeg kiggede også bare lige hurtigt forbi noh´gle af dine udf..derfor min kommentar dertil...synes at han er en rigtig flot misser ...forstår ikke han taber så meget,jeg smutter forbi hand udf nu ;o)

• #6   19. feb 2007 Hehe det er i orden smiley

• #7   19. feb 2007 Majsepigen: Har smidt et par stemmer i dine udfordringer smiley

• #8   19. feb 2007 Jeg syntes et andet billed som nr. 1 ville hjælpe, jeg læser meget sjældent profilteksten medmindre, at der bliver skrevet om katten i en forumtråd og jeg derfor bliver mere nysgerrig efter at 'lære den at kende'.

I udfordringer stemmer jeg mere eller mindre altid efter billed 1, og da er hvor heldigt billedet er faldet ud, sigende en del for mig.

Selvom dit nr.2 billed, (hvor han ligger på dyne betrækket) ikke er knivskarpt syntes jeg det er bedre end nr.1. Baggrunden på nr.1 er desværre meget forvirrende på billedet, så han falder lidt i et med den og hans øjne har fået et mat skær af blitzen.

Efter min mening og ment som et råd, ville det hjælpe med et par billeder i fuldt dagslys...hvor du sørger for at knipse lidt med fingrende, eller bruger en legepind til at han holder fokus omkring kameraet. Hvis blitzen slåes fra vil du også undgå lukkede eller matte øjne.

Men han ser ud til at være en dejlig kat smiley

• #9   19. feb 2007 det forstår jeg altså heller ikke - han er jo rigtig dejlig at se på smiley

Nogle stemmer kun efter at have set det første billede, derfor kan et "dårligt" første-billede give modstanderen en stemme. Men Mikkels førstebillede er rigtig godt synes jeg smiley

• #10   19. feb 2007 Nu har jeg lige lavet førstebilledet om...
    Heidi H: Jeg prøver lige engang (når jeg er hjemme) at tage et billede i dagslys hvor jeg har hans fulde opmærksomhed...

Jeg takker, for det der er kommet indtil videre, men tager gerne imod mere smiley

Kommentér på:
Hvorfor taber Mikkel ?

Annonce