{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål ang PB
  • #1   14. feb 2007 Kan man læse vores private beskeder...
    Åhh nej og jeg der skrevet om pinlige ting, som jeg har gjort *GGG* Ups

• #2   14. feb 2007 Jeg har forstået på de indlæg der allerede er skrevet, at HAerne ikke kan læse de private beskeder.

• #3   14. feb 2007 nej de kan ikke læse private beskeder ! de er HELT private mellem brugerene selv ;O)

• #4   14. feb 2007 Det er også den forståelse jeg har fået.. at det kan de ikke

• #5   14. feb 2007 okay ja jeg har ingen ide om det men det er da rart og vide hvis man sidder og skriver om noget vildt pinligt som ingen andre end lige den man skriver det til skal vide det.. hehe.

• #6   14. feb 2007 sabrina sanchez har kanin unger. .
    *LOOOOOOOOOL* jeg kan så forsikre dig om at de ikke kan læse det *GG* så pinlige ting kan du sagtens skrive *GG*

• #7   14. feb 2007 Åhhh... godt, så er mine hemmelige pinligheder stadig bevaret for offentlighedens skue *GGG*

• #8   14. feb 2007 og jeg kan stadig skrive løst om bla. den dag jeg faldt oppe på arbejde.. ja jeg arbejder jo så i bilka og gled lige midt på gulvet og ind under en indkøbsvogn smut der lå jeg jo så og svømmede rundt... vi bukker og nejer og synes slet ikke det er spor pinligt vel :o(

• #9   14. feb 2007 Det gad jeg godt have set... ville selvfølgelig have hjulpet dig op og spurgt til, om du slog dig... men bagefter ville jeg grine så rumpen rystede *GGG*

• #10   14. feb 2007 ja jeg kunne så heller ikke lade være med at grina selv for jeg gled i noget vådt og fik en stor våd plet lige på min bag og en stor bule på mit skinne ben jeg kunne ømme mig over resten af dagen hehe.

• #11   15. feb 2007 <b>som skrevet før var det mig der misforstod og gav forkert svar, admin eller os HA'er kan ikke læse jeres beskedcenter.</b>

• #12   15. feb 2007 Kristina.. det er ok med dit dementi.. men det skulle da være mærkeligt hvis i ikke kan når de kan på andre sider.. og alle ved jo at hvis politiet pludselig skal have noget undersøgt med en bruger så kan alt jo findes til dem.. ergo må de kan læses.. bare lidt dumme tanker jeg har.. men er selv stoppet med at bruge BC..

• #13   15. feb 2007 christina: min mor gled i et salat blad i bilka en dag og det så bare så vildt sjovt ud og jeg kunne ikke lade være med at grine men må os indrømme at jeg hørte noget det sagde pob i hendesben og hun måtte os på skade stuen.

• #14   15. feb 2007 hvordan kontakter man admin?

• #15   15. feb 2007 Sabrina - Under kontakt

Johanne - Tiden var en anden dengang, mange indlæg mangler sikkert i den tråd. Vi var næsten lige startet op, og siden du ikke var oprettet dengang har du ingen idé desværre om hvor meget mudderkast vi fik.

Os HA'er har kun adgang til at rette, og slette indlæg samt fryse.
    Hvad Admin har adgang til er det samme som os, hun kan blot nogle ting vi ikke adgang til, men ingen og heller ikke admin har adgang til jeres besked center.

Ved at sætte nye HA'er på tror jeg ikke hjælper spor, der vil altid være nogen der er utilfredse lige meget hvad. Som sagt tidligere, vi laver meget meget mere som man ikke tænker over normalt. Problemet er at mange bliver utilfredse ligeså snart der sker en lille ting.

• #16   15. feb 2007 Johanne - Fordi nogle brugere ikke kunne acceptere at der var retningslinjer dengang.
    Og der har været ro herinde så længe. Det er først nu igen der er lidt problemer.
    - Kristina

• #17   15. feb 2007 brita nu er det sådan at man kun kan kontakte jer men det er ikke jer eg vil kontakte det er admin. de kan ikke tillade sig og smide sådan en tråd ud som man ikke kan svarer på.

noget helt andet er at i siger at i ikke tror det hjælper med nye HAer men vi har jo ikke prøvet det så hvad ved vi om det hjælper, vi er alle interesserede i at det skal blive bedre her så det var da en ide og give det et forsøg.

og som der så tit er nævnt er KG delt i to hvorfor er det lige at det udelukkende er folk fra den ene lejr der gang på gang forsvinder i kan helt ærligt ikke forvente at vi bare skal være lige glade
    og til sidst er det ikke HAerne egentligt jeg er træt af men visse personer og de får gang på gang lov til at svine andre til og det er ikke ret færdigt. ja så kan jeg klage over dem og det er gjort men hvad har je fået ud af det??? intet.

• KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 54318 Emner: 48 Svar: 226
    #18   15. feb 2007 Kære alle,

Lige for at slå det helt fast:
    Hjælpe-admins har IKKE adgang til brugernes private beskedcenter - det er dit beskedcenter og ingen andres.

Administrator har selvfølgelig mulighed for at se i brugernes beskedcenter, men dette sker udelukkende på opfordring fra den pågældende bruger hvis der eksempelvis opleves tekniske problemer med dette eller såfremt politiet er involveret og kræver adgang.

Mvh.
    Administrator

• #19   17. feb 2007 Sanne j..
    Det passer nu ikke helt, de svare da når de bliver sporgt.. og der er altså kommet et indlæg fra admin om at man er tilfreds med HA'erene

• #20   17. feb 2007 Jep stoffer. jeg kan godt lide dette forum, uanset om der er behageligt, er der nogen indlæg jeg ikke synes om, springer jeg dem over, men i nogen kan jeg altså ikke holde min mund....

Kommentér på:
spørgsmål ang PB

Annonce