nala fik en allergisk reaktion {{forumTopicSubject}}
i mandags var nala ved dyrlægen og blive sterriliseret. det gik godt med da vi kom hjem pillede hun det ene sting op... så var vi afsted igen og nala fik så en krave på:-( i dag da jeg kiggede på aret var det helt hævet og det ene sting var væk og det andet var gårt op.. så måtte hun afsted igen. jeg venter nu på at skulle hente hende kl 14.30. hun er blevet opereret og syet igen. det viser sig at hun har fået en sjælden voldsom allergisk reaktion på de tråde hun var syet med... nu er hun syet med en anden slags tråd og skal have smertestillende piller de næste par dage da hun vil have meget ondt. derudover skal hun have antibiotika fordi at hun har været så meget under bedøvelse de sidste par dage... suk stakkels nala..
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Hvis hun har været allergisk overfor stingene tror da pokker at hun ville pille i dem. Det har jo kløet ad pommeren til.....
Håber hun snart er frisk igen.
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 16 Svar: 102
håber også at hun snart er frisk igen. savner min legesyge lille pige:-(
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
Dyrlægerne burde opfinde noget bedre,
God bedring til din misser.
apr 2006
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 20 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 321
apr 2006
Britta - hun havde det rigtig skidt da hun kom hjem og hun var rigtig træt så hun lå og sov ved mig hele dagen det var først da vi gik i seng hun vågnede lidt op. i dag har hun det rigtig godt heldigvis men vi skal have hende til tjek imorgen for lægen sagde at det kan ske at når hun først har haft en reaktion kan hun få en til selvom det er andet tråd. hvis dette er tilfældet skal hun på bordet igen og sys med ståltråd. lægen vil helst undgå det for det kan ikke fjernes helt igen så der vil altid være sådan at man kan mærke ståltråden i hendes mave. derfor er det absolut sidste mulighed.... men det ser heldigvis rigtig godt ud i dag så vi håber:-)
nala fik en allergisk reaktion