{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

slettet min tråd om nyt billede! {{forumTopicSubject}}

Jeg fik slettet min tråd om det super lækre nye billede, jeg lige har modtaget Aretha fra opdrætteren... Har fået en mail om, at der er en anden tråd om foto på forsiden.

Vil bare gerne lige høre, om I (adm-folk) så synes, at jeg ska' ligge det ind under tråden "billeder af missernes løbegårde" eller måske under "OMSIDER nye billeder af Chloe smiley nr.1?".... Eller hvor???

Mvh. Rikke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slettet min tråd om nyt billede!
  • #1   15. jan 2007 Hej Britta.

Tak for hurtig svar. Jeg har allerede off topic slået til... Jeg må tilstå, at jeg ikke lige forstår, hva' du mener. Er du ik' sød og skære det ud i pap for mig, for jeg ka' ik' se nogen tråd der hedder ang. foto???

Jeg ka' se følgende på forsiden:

slettet min tråd om nyt billede!
    Forslag om kvalitetskontrol af dyrlæge
    Special Star...
    Karakterer + nyt om Elo Honningbi
    HJÆLP MIG ! Synlig tredie øjenlåg ?
    En lille sød video * smiley
    Billeder af missernes løbegårde.
    Udstilling + kasterat ??
    OMSIDER nye billeder af Chloe smiley nr.1?
    International eller 1. cert.?

Undskyld, hvis jeg er lidt tung at danse med... A' fatter aller en ski' ;o)

• #2   15. jan 2007 Undskyld, men mener du seriøst at jeg ska' sætte det ind under den tråd??

• #3   15. jan 2007 Hmm ? Ja jeg syntes nu heller ikke det virker helt logisk Rikke, så skulle overskriften nok bare hedde nye billeder syntes jeg. Knuz

• #4   15. jan 2007 Genpostning af indlæg er jo ikke det jeg gør.. Men hvorfor må der ligge 2 billed-tråde på forsiden, men ikke min?? (løbegårdstråden og billeder af Chloe).

Jeg prøver bare at forstå. Synes definitionen af genposteringer burde være udspecificeret i reglementet, for jeg har jo ikke en jordisk chance for at vide, at I vælger at definere det på den måde...

Tak for udpenslingen og hjælpen.

Mit indlæg bli'r altså ik' lagt ind under nogle af de andre, for det har intet med de andre tråde at gøre...

Kommentér på:
slettet min tråd om nyt billede!

Annonce