2. Årdags : Tsunami :'( {{forumTopicSubject}}
Ja idag , er det jo den 2. årdags for tsunami i thailand og de andre steder piiiv . synes ikke det var så lang tid siden ? men alligevel er der gået 2 år , og mange er sikkert stadig hjemløse, og nogen aldrig fundet
Selv var en af min bedsteveninde dernede, på det tidspunkt , og et af de steder der blev ramt jeg har aldrig været så bange og siddet foran com'en hele døgnet rundt i 2 dage, og håbet på en email fra hende/dem. :(( puuha , det var slemt !
Det er lidt spooky synes jeg .
Inat drømte jeg mig, mor og far var i thailand, vi var ud og bade, og havde det sjovt & tog billeder . pludselig var der en kæmpe , kæmpe bølge imod os, og den var måske 30 meter høj. Jeg kylede kameraet fra mig, og mig og mine forældre greb fat i hinanden, for vi skulle holde sammen. vi blev kastet rundt i vandet mens vi forsøgte at løbe mod land . bølgen kastede sig over os, og jeg min hånd gled ud af min forældres hænder, og jeg forsøgte desperat af få fat i deres hænder igen jeg skreg og skreg, og jeg kunne høre dem begge skrige mit navn og 'NEEJ!' jeg skreg og skreg og skreg, og fik mere og mere havvand i munden, mens jeg sprællede og kæmpe for at komme op til overfalden, men jeg blev trykket ned og så blev det sort.
det næste jeg ser i min drøm , er at jeg ser oppe fra, kæmpe bølger skyller over lamd og dræber skrigende og flygtende folk, og så ser jeg mine forældre ligge og er døde :'''(
så vågnede jeg med et chok, tårene løber ned af kinderne på mig, og jeg sveeeeeder vildt meget nøøj, jeg var bange, havde svært ved at sove igen .
én ting som jeg er meget skræmt over at jeg har drømte lige op af dagen s:
R.I.P alle menneskerne :'''(
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.053
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
feb 2005
Følger: 247 Følgere: 241 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.935
Fandt man nogensinde din veninde? Det skrev du intet om.
Rest in Peace, alle det gik ud over dén frygtelige dag!
Poteklem herfra.
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.053
Ja , det sendte en mail rundt , efter 3 døgn s: puuha
Ligesom i mini serien , var moren ud og dykke , og det var helt umuligt , de blev tumlet rundt i vandet, og sådan . så de tog ind igen, og alt var kaos, og forladt . heldigvis havde min veninde og hendes lillebror og far allerede været på vej op, til en højt liggende by , hvor der var et markede de skulle til . da de hørte folk råbe og kom løbe , løb de selv, og vandet rørte dem ikke det mindst, men på hotelværelset var gulvet vådt, da de kom tilbage. 5 (mener jeg) blev dræbt hvor de var .
2. Årdags : Tsunami :'(