{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

Er det fordi det er jul alle bydes velkommen? {{forumTopicSubject}}

At alle der gerne vil ind i dette galleri bliver godkendt ?
Syntes at alt og alle kommer ind uanset hvordan og hvor meget der er lavet på profilen hmmmm Det er måske bare mig der syntes at standarten er blevet meget ringere

Jeg byder "velkommen" ens uanset om det er jul..nytår...føs'dag...påske eller sommer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det fordi det er jul alle bydes velkommen?
  • #1   15. dec 2006 jeanette>>>> Ja ja skal nok "moar" ;o) men fik ik noget svar? *GG*

• #2   15. dec 2006 Tja jeg synes standarten har været dalende længe... den gang jeg skulle ind synes jeg at det var meget rart at få konstuktiv kritik... Blev afvist engang men da jeg så fik afvide hvad jeg gjorde galt kom jeg jo ind med det samme...

Naja

• #3   15. dec 2006 Mie>>>> Du tager fejl....hvor står der "brok" henne....

• #4   15. dec 2006 Helle>>> Tja der er åbenbart nogen der syntes at en racemisser godt må nøjes med et billede smiley Jeg ser ik på om det er nogen bestemt race eller ej men stemmer eller siger velkommen hvis profilen er go smiley

• #5   15. dec 2006 byder såvidt det er muligt alle velkommen, men ja det er vildt svært at komme ind på de andre gallerier, men i min verden er der også kun 2 gallerier der duer, det er kg, mcg, bg sucks, det er ren slaraffenland for biltyve osv

• #6   15. dec 2006 Jeg vil godt melde ud og siger jeg byder ikke alle velkommen..... jeg synes feks ikke 1 billede er tæt på nok... og står der heller ikke noget om katten, så er jeg også hård... er der feks 5 billeder men de er total utydelige ja... så er der ingen velkomst fra mig.... det system er jo lavet for en grund hvilken ja det ved jeg jo så ikke men det er vel for at få os til at tænke over et eller andet.... men hvad der er så lige det....

Naja

• #7   15. dec 2006 Naja>>> Helt enig smiley

• #9   15. dec 2006 Hehe... Lundkvist... de accepterede da min spand på bilgalleri... flerfarvet, gammel, uvasket... men måske var det bare fordi den er så grim, at den er unik... lol...

afviser som regl heller ikke når nogen vil ind her, men skriver en kommentar, hvis der er for lidt tekst eller billeder...

• #10   15. dec 2006 Selvfølgelig er alle misser velkommen, de kan jo ikke gøre for hvis ejeren har sat dårlige billeder ind NÅ !!! Så bare kom alle små misser i er altid velkomne .God jul til alle . Knus fra Raki og lillebror

• #11   15. dec 2006 Jeg synes sq ikke der er forskel om det er en race mis eller en hun mis eller blandings mis..... alle katte er dejlige det er jo heller ikke pga dem man ikke byder velkommen.... det er pga en "fejl" ved profil eller billede... i dag var der feks en der kom ind men et billede og det var af den oprettedes kats mor...... så kan vi jo ikke være sikker på om de overhovede ejer katten... og der står jo altså i reglerne at det skal være et billede af selve katte og det skal være ens egen kat.... Jeg synes vi bør respektere de regler KG har lavet og evt lige læse teksten og kigge billederne igennem inden vi bare byder velkommen..... Ja det er jo så bare min mening....!!!

Naja

Kommentér på:
Er det fordi det er jul alle bydes velkommen?

Annonce