{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

1 søndag i advent {{forumTopicSubject}}

Vil lige ønske jer alle en god 1 søndag i advent smiley

Hvor mange af jer har egentlig pyntet op til jul nu?
Jeg har i dag fundet adventskransen frem og pyntet lidt ude ved fordøren. Det udendørs julelys kommer også op i dag. Men resten må vente til 1 december og fremefter(da jeg aldrig pynter alt på en dag)

Jeg ved ikke om jeg bare er mere opmærksom i år, men jeg synes jeg har set en del huse på min vej til arbejde som allerede nu har haft pynt op i de sidste 14 dage.

Så hvad er jeres traditioner mht julepyntningen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 søndag i advent
  • #1   27. nov 2016 jeg har lagt juledugene på (i stuen og i køkkenet) og tændt et lys i advendtstagen.
    Skal til bankospil i eftermiddag så ikke mere pyntning. smiley

• #2   27. nov 2016 Jeg har tre julehjerter af stof som jeg hænger op på hver sin skabslåge i køkkenet smiley Mere pynt er det endnu ikke blevet til i lejligheden, der kommer nok mere med årene smiley Det er kun min anden julemåned i egen lejlighed med kæresten smiley
    Det er også begrænset hvor meget vi kan have stående da Evie går ind for en meget minimalistisk indretningsstil smiley Hun vælter ting ned hvis hun ikke synes om dem smiley

• #3   27. nov 2016 Jeg ejer intet julepynt. Absolut intet. Jeg har også rigeligt i naboers julelysshow :-S Altså, jeg elsker de almindelige små lyskæder, og de kunne for min skyld gerne bruges hele vinterhalvåret. Men de der blinkende, skingre blå, røde og grønne lys, som folk her i området åbenbart har hang til, er irriterende, og ligner mest noget der hører til i et omrejsende tivoli. smiley

• *Berit *
    *Berit * Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 482 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 496
    #4   27. nov 2016 Jeg har ikke pyntet op endnu, det starter jeg på 1.december.
    dog ikke med blinkende tivoli kæder smiley
    det bliver spændende i år,at have pynt og juletræ med 5killinger smiley

• #5   27. nov 2016 godt nok har vi også lys op udenfor, men jeg bryder mig heller ikke om de blinkende flerfarvet kæder. jeg tror nogen af dem kunne være flotte på et juletræ, bare de ikke blinker.

udenfor er vi klar nu. Her er vores lys

profilbillede
  • #6   27. nov 2016 og den udendørs dekoration

profilbillede
  • #7   27. nov 2016 YES smiley smiley smiley smiley smiley

faktisk hele ca 10-12 store flyttekasser. så der er nisser mm overalt i huset, udenfor huset, hos hestene i løbegården mm
    der er lavet adventskrands og 2 kalenderlys (køkken og stue) - vi skal ikke have mere levende lys. mest fordi både min mor og jeg har astma, og så har vi respekt for levende lys. vi prøvede for mange år siden at vores lys på juletræet startede sig selv. til alt held var det et meget frisk træ så grenen blev kun lidt sort, og der var starin på gulvet - vi sov altså ovenpå.... så levende lys er ikke noget vi bruger for tit. LED lys er fint for os - og kattene

udenfor er der en del lyskæder, 2 lysnisser (på 1m +) og så er der 3 trænisser. gren overalt.

vi plejer altid at have pyntet til min fødselsdag d 7/12. Og de sidste år har vi holdt familie-kom-sammen den 1 søndag i advent. Og der er flere som bare forventer at jeg har pyntet op. og man skuffer da ikke folk smiley
    der er faktisk ikke nogen steder hvor der kan være ret meget mere - måske en meget lille nisse.... smiley

vi - mine forældre og jeg - har julesokker hvor vi får adventsgaver i. samtidigt så ligger der (måske) slik i den fra d 1/12. d 24 giver vi små gaver om morgen til hinanden. bare til 20-25 kr. det er nu meget sjovt - og hyggeligt

I får lige et billede af mit eksperiment - min adventskrans. har altid noget som jeg lige skal prøve at få lavet

profilbillede
  • #8   27. nov 2016 Jeg har en adventsdekoration i år - stort, for det har jeg ikke haft i flere år smiley
    Ellers skal jeg lige på loftet og hente "Æ sture kass mæ æ juelpønt" (Citat Gertrud Sand).
    Og så har jeg ellers bare kattevenligt julepynt og en enkelt svensk lysestage smiley

Og de blinkende julelys - ja det minder mig om "Fars Fede Juleferie" smiley

• #9   27. nov 2016 Glædelig 1 søndag i advent. smiley

Jep her er blevet pyntet op til den store guldmedalje, min bror plejer at sige at der er sprunget en julebombe i huset smiley smiley smiley
    Jeg skal indrømme at fordi jeg skulle noget både lørdag og søndag idenne weekend, så pyntede jeg faktisk op torsdag og fredag, normalt siger jeg at jeg pynter op 1 . Søndag i advent eller 1. December afhængigt af hvad der kommer først, men i år måtte jeg lige snyde lidt smiley
    Vi har ikke så meget lys uden på huset, faktisk har jeg for første år købt en lys hængepil til at stå ved siden af hoveddøren og så har jeg en dørkrans på døren, det er hvad vi har af julepynt udenfor. Men i denfor i huset der er der skruet helt op med nisser og lys overalt smiley

Jeg elsker julen, og Adventskrans har jeg selv lavet så tjek smiley

Kommentér på:
1 søndag i advent

Annonce