{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
312 visninger | Oprettet:

Når hund og kat ikke kan sammen {{forumTopicSubject}}

Jeah det er virkelig et stort problem xb,
min hund også på hundegalleri ved navn pelle, lille sort blanning)

men Pelle og Fifi kan ikke sammen,

Når vores dygtige kat hopper op i vinduet når den vil ind skal en holde pelle - gå ind på kontoret med ham, mens en anden lukker fifi ind,

Pelle jagter kattene nårh han er ude, smiley

det er såh træls de ikk kan sammen, andre der har det sårn ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når hund og kat ikke kan sammen
  • #1   13. nov 2006 og i må da MEGET gerne kigge forbi Fifi med en kommentar og karakter da hun ikk har fået nogen længe xb

• #2   13. nov 2006 Er det kun uden for og når den skal ind han jagter den???

• #3   13. nov 2006 Nadja L - nej også hvis man går tur med ham og hun sidder under bilen prøver han at komme ind under bilen, han har også fået et par på snuden af en vild kat det går rundt på gården men det er ikk nok til at lader dem være i fred smiley

• #4   13. nov 2006 Samme spørgsmål som Nadja.. Og hvor længe har de gået sammen...?

• #5   13. nov 2006 Dorthe P - de har ikk gået sammen, men det har været galt siden vi fik hunden (et lille år siden), har tænkt på at de skal have lov at finde ud af hvem der er stærkes ved at være løs sammen eller jeah ; men er bange for hvordan det vil ende smiley

• #6   13. nov 2006 Det samme nårh Fifi står ude for studøren og vil ind, går pelle total amok

• #7   13. nov 2006 Det kan jeg godt forstå. Vores jagter oz vores, meget nyt med Fister, men Mollie må virkelig stå for skud. Især ude, men tror det er jagtinstenktet der går op i hundene. Hvilken hund er det du har?

• #8   13. nov 2006 Kan du se om det er leg fra hundens side el. om den virkelig blir arrig?

• #9   13. nov 2006 Min ene hund jagter også kattene uden for men inden for er der ikke nogen problemer... Du skal have gjort det klart over for hunden at det ikke er tilladt at jagte katten...

• #10   13. nov 2006 Mit bedste råd er, at lade dem tage en ordenlig tur. Pludselig blir katten tosset forhåbenlig og vipper hunden én så den kan forstå det. Det er ofte den eneste løsning. Udenfor er ikk sikkert du slipper for problemet, men der er vel træer katten kan løbe sig op og gemme sig i! Det gør Mollie i hvert fald. Gider slet ikk hundene udenfor...

• #11   13. nov 2006
    Dorthe P
    jov det kan nemt være et jagtinstent der går op i ham, han er en blaning at labrador og terrier, min mor er ved at mene der er rotvajler iham, fordi hans øre ligner sårn en, også går jeg rundt og kalder ham det hele tiden men tror dte nuh ikk heh ;b ++ de har fået nogle tur, pelle har blødt lidt på snuden får en ris i øjet og sårn men han holder ikk op, og tror ikk det bare er keg, tror i hvertfald ikk en kat kan holde til den leg, han leger den også med en hunde omme til hundetræning men den ignorere bare pelle også er dte ikk så slemt men gør Fifi ikk og derfor bliver pelle ved xb

Kommentér på:
Når hund og kat ikke kan sammen

Annonce