{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.962 visninger | Oprettet:

Smertefulde blære i munden s: {{forumTopicSubject}}

avvvv ;o

har fået sådanne nogle blære på indersiden af underlæben de gør bare sindsygt ondt , mere og mere for hver dag , har haft dem siden lørdag , startet lidt fredag . smiley

Det gør ondt når ejg snakke & smile , og det gør jeg megt smiley og spise kan jeg slet ikke , gør simpel alt alt for ondt ;'( Det føles som om nogen skære min læbe op,
så har næsten intet spist idag , ud ovr drukket masser af vand , for at få en mætheds føles, og spist youhurt til aftensmad .

+ jeg har hovedepine & ondt i halsen .

Hvad kan der være ? s:

... rigtig træls , især fordi jeg startet på mit nye arbejde idag , hvor vi må spise alt det vi vil der , også kan jeg ikke spise noget ;(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smertefulde blære i munden s:
  • #1   31. okt 2006 Det gik for hurtigt - stavefejl , sorry smiley

• #3   31. okt 2006 Jae , det kunne være .

men smutter i seng , har det simpel hen så dårligt .

Kigger i morgen , om nogen skulle vide det .

Sov godt (:

• #4   31. okt 2006 det kan være svamp i munden smiley tror du skal tage et smut til lægen og få det tjekket :O) min mand har lige haft det samme .

• #5   31. okt 2006 Det er blæner, jeg døjer meget med det selv, du skal skifte tandpasta til cendium hvis du ikke bruger det i forevejen... ellers brug noget mundskyllevand, som hedder HEXTRIL, det er noget rødt noget, som du skal skylle munden i og spytte ud igen... hehe

• #6   1. nov 2006 heh den her kan jeg også være med på.. har døjet længe med dem.. har prøvet mange ting:
    - longo vital piller, virkede ikke..
    - bruger den rigtige tandpasta - zendium.
    - har også prøvet speciel tandpasta mod det, virkede heller ikke.
    - har prøvet nogle naturpiller (VIRKEDE ABSOLUT IKKE PÅ MIG! gav opkast) Men hør din læge, der er receptmidler mod det - virkede bare ikke på mig.
    - Så prøvede jeg mundskyl, hjælper lidt på at hjælpe heelingen.
    - OG så fandt jeg noget på apoteket der bedøver såret - det virker, men ikke så længe.. Men virker hurtigt.. smiley Det er ikke optimalt, men så får man da en pause for smerten.. Det er ikke nødvendigt med recept.. hedder vist Gum..

MEN der er sikkert en ting af tingene der virker for dig..

Håber det går over for dig, kender det - det er bare så pinefuldt.. smiley

• #7   1. nov 2006 nå ja de naturpiller jeg fik fra lægen skulle også være mod herpes, da det jo er en virus der sætter sig i nerverne i mundkødet..

• #8   1. nov 2006 Jeg for noget lign. jeg kalder dem blister og du skal bare lade dem helt være så går de væk igen efter en uges tid...

Naja

• #9   1. nov 2006 Hej alle sammen smiley

og god morgen .

Mane tak for de gode råd, har fået tid hos lægen , desværre først på næste onsdag. , ijh , hader at være til læge . smiley

jeg er hjemme idag pga hovedepine og mere ondt i halsen . Heldigvis er blænerne blevet bedre . så vidt jeg kunne se igår havde jeg 4 , nu har jeg kun 3 smiley Gør stadig ondt , men i bedring smiley

Nu må vi jo se (og håbe :P) om de ikke går væk af sig selv. :b

Knus (:

• #10   1. nov 2006 Nu har jeg kigget lidt på linkene May-britt , og jo , kunne nikke genkende til det smiley

• #11   1. nov 2006 ...de blæner/blister og hvad de ellers bliver kaldt er sygdommen der kaldes apter...(hvis det er tilbagevænnende!) de samme blister osv. kan altså også forekomme i halsen og give ørepine i værste fald, pga. af nervebanerne i halsen, som selvfølgelig er forbundet med øret!. Longovital, zendium osv. er ikke dokumenteret som midler der virker mod dette, men nogle oplever dog, at de kan holde dem nede med disse midler!!. Man kan altså gå til øre-næse-hals læge og få smurt dem med et middel som også bruges på vorter...(mener det hedder lapes!) det fjerner dem i løbet af et døgn!!...eller i hvert fald forsvinder smerter og svie!
    men lad os nu se hvad din læge siger...det er selvfølgelig svært at sige når man ikke lige kan se dem!!:)

Kommentér på:
Smertefulde blære i munden s:

Annonce