jeres bedste ferie oplevelse ? {{forumTopicSubject}}
Heej allesammen
Jeg sidder lige her og kede mig og er lidt små depri, når jeg tænker på det allerede er 1 helt år siden jeg var i Sydafrika , har det kun som det er par måneder siden ? aller dejligste sted , aller dejligste tid . først i Knysna (udtales nice-na) , 1 et par dage på det mest luksus hotel ,st. james, som vi stort set havde får os selv. så dejligt den dejligst udsigt fra værelset !
bagefter til Cape Town uden for vinduet til water front, hvor der på bådbroen lå sæler og sov. tænk, je gkunne ligge i sengen og kigge på sæler der plasker i vandet , på Tabel Mountain. (':
^det var den første uge , hvor vi kørte rundt og så , så utroligt meget , vi var væk næsten hel dagen , alle dage (: vi så såå meget , så fantakstike ud sigter , hvaler så store , lige op til fiskeresturanen , hvor hvaler hopper , og gud hvor var det folt .. :')
Så til tog vi på safari, på Nyati. Den allerbedste i livet , jeg kan slet ikk forklare hvor meget jeg savner det ti hverdage , og da slet ikk hvor meget jeg savner det i denne tid Geoparden savanna , løven simba (har rørt dem, gik på bush walk med simba ! :D) og alle de elefanter der gik lige over på den anden side af flode ,. den flod med fest nilkrokodiller i , i verden , som jeg svømmede i ? Alle dyrene i Kruger National Park, hvor vi tilbragte hele dagen .. alle de dyr vi så. (': ALT ! ALT ! .. og alle de dejlige mennesker , især dem der os skulle vidre til Mauritis. især Christine&Ulrich , på min alder. men os alle de andre , selvom de var nogle gamle pensionisten , endda mange af dem var gamle skolelærer (der var 8 stk. lærer :O) haha , så var de sgu sjove nok at være sammen med :b
så vidre til afslapnings ugen på mauritus, så hyggeligt og total solbadning , men vel lidt kedeligt i længden. men alligevel , så skønt sted , sååå ufattelig meget luksus, når man kom om morgen på strande , fandt strand manager nogle solbænke til en , et håndklæde , og ssørge for at man fik drikkelse. også spurgte de enda om de skulle pudse en solbrille 8D opvartet i hovede og røv hah . men tjenerne drille mig altså konstant i resturanten ;D
jeg kan som sagt ikk sige hvor meget jeg vil tilbage , jge er ved at blive sindsyg. aldrig havde jeg troede det muligt at savne et sted såå meget. men det kan man tilsynladen . men ingen har forstået mig - endnu. nogen herinde der kender den følses? ;')
i miss it to much b)
hvad med jer ? har i nogle helt vildt dejlige oplevelser , som ejg må høre om (A)
knus .
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
Jeg har skrevet en artikel om min bedste ferie - link: http://www.aniston.dk/?artikelid=10896
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.053
men jeg mente altså ikk at sælerne plaske i vandet på Tabel Mountain, men at jeg så på sælerne i vandet , og så på Tabel Mountain
sorry de andre fejl :b
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 61 Svar: 304
Vi var både på off-road ture i bjergene hvor vi kørte på quards og jeg red en tur.. Så var vi ude og se artister og en hel masse natur.. der var skønt...:)
Nu drømmer jeg bare om at komme et mere eksotisk sted hen, og mit drømme sted er Borneo, men det er meget dyrt, så det må vente lidt endnu...
apr 2006
Det lyder sgu som en sjov ferie :b nogle sjove citater ! *GG*
hvad er det for en tatoo du fik lavet ?
Achena :
lyder hygge :')
Er billedet derfra ?
borneo kender jeg godt nok ikk lige , men okay :b *SS*
jul 2006
jul 2006
jul 2006
apr 2006
jul 2006
apr 2006
ikk andre der har nogle oplevelser ?
jul 2006
Min studietur til Sevilla...!! jeg elsker virkelig den by, og det meste af turen var også god.. men onsdag nat blev jeg efterladt ved et diskotek, og jeg var meget bange for jeg var på det tidspunkt ikke særlig god til spansk, taxachaufførerne kendte ikk mit hotel, så havde det ikk været for 2 amerikanere, så havde jeg siddet og tuddet på en bro...
apr 2006
min væreste ferie var nok på skiferien , hvor jeg fik 39-40 i feber , syg hele ugen , og måtte til lægen flere gang, og få det klammesete lyserøde og lysergule medicinxx( addd , det smagte som hindbær/jorbær med sindsygt for meget sykker og banan noget , os med alt for meget sukker agtigt noget.. opdage næsten ikk ugen gik , fordi jeg hele tiden var så tåget og sov/ halv vågene. det var så den ferie , og de snakker stadig om at det var det perfekte vejr til det år, sneen var perfekt , solen & kulder. SÅ luk og fik dne heldigvis ersatttet.
jeres bedste ferie oplevelse ?