Jeg er så harm.. {{forumTopicSubject}}
på min søster, at det er næsten så jeg dirrer.
Min søster købte en lille sød huskat (blandingsmisser) i vinter. Min nevø og niece elsker deres lille misser, som jo nu er blevet 1 år. I lang tid holdt de lille missen indendøre, men så her i sommer, blev det altså for "besværligt" at tømme kattebakke og det lugter osv. Bøvlet blev det også at give lille missen sele på inden hun skulle ud i haven.
De bor ud til en ret trafikeret vej og nu har de gud hjælpe mig installeret en kattelem i yderdøren, så lille missen kan løbe frit ud og ind. Jeg kom så til at sige, at jeg synes det var en smule uansvarligt, nu når vejen var så tæt på, og det ikke ville være rart, hvis lille missen blev kørt ned.
Hvad svarer min søster mokke så???.... Ja det er der jo så ikke noget at gøre ved, så må vi jo købe en ny kat til børnene dagen efter.
Helt ærligt... hvor stor dyreven er man så lige??
Men et eller andet sted kommer det ikke bag på mig, at hun ser sådan på det, for hun ligner en der har alvorlig kvalme når hun er her sammen med vores katte og hunde. Jeg vidste godt hunde ikke sagde hende noget.. Ja jeg blev altså sur på hende, når hun ser sådan på levende dyr.
Pyyh måtte lige af med det. Sikke en søster
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 61 Svar: 304
Vi lukker også Nuggi frit ud, og vindinge ligger da også tæt på roskilde med store veje osv, som er meget trafikeret. men der hvor vi bor er det besværligt for kattene at komme derud, pga tæt krat osv, og der er så mange andre spændende steder at udforske.. Nuggi er så heldigvis også den slags kat, der altid er i nærheden, så hun kommer altid når hun kan høre at vi kalder... Hun duede nemlig ikke til at gå i sele, så vi valgte at lade hende løbe frit.. Men når man skal lukke sin kat ud i det fri, så syens jeg at man bør tænke sig godt om, der e rjo risiko ved alting.. Min gamle kat Sisse kom en dag ikke hjem længere, måske blev hun kørt ned eller taget af en ræv, så det var med store overvejelser at vi har valgt at lukke Nuggi frit ud (der gik lang tid før vi syntes det var en god ide)...
mar 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 31 Svar: 128
Jeannette: Ja desværre er der stadig mennesker, der ikke anser katte for levende væsener. Hos os er kattene og hundene altså lige meget værd og vi elsker dem alle sammen for lige præcis det de er... Nemlig vores allerkæreste eje (næst efter børnene)
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 61 Svar: 304
mar 2006
Nikolaj: Ja hun har generelt en underlig holdning til mange ting, efter min mening.
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.549
Har hørt mange underlige holdninger ang. dyr, og kan ikke se hvorfor man anskaffer sig et dyr, hvis man har sådan en holdning...
Kan godt forstå du blev sur på hende... og stakkels kat siger jeg bare...
dec 2005
Følger: 218 Følgere: 197 Katte: 4 Emner: 46 Svar: 357
Mega Knuzere
Lene M.
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
ARRRRGGGGHHHH..... Det kan jeg bare ikke tage sådan noget, og jeg har bestemt sagt at jeg ikke vil høre det fra hende, men når vi snakker det mindste om katte, så lufter hun sin mening, så det er bestemt ikke en jeg snakker om dyr med...
Hendes labador, havde det bestemt heller ikke godt da han levede..... Han er her 'heldigvis' ikke mere.... Jeg vil altså hellere have at han er deroppe hvor han er nu, end at han ikke bliver passet på alle områder (mad, vand, ture, motion, bad, medicin, hundegård, kun kælet med når ungerne lige havde lyst, ellers hevet i halen osv. osv osv.... )
mar 2006
Jeg er så harm..