1 og sidste dag i mit nye job {{forumTopicSubject}}
hejsa
jeg havde jo fået nyt job, men efter 1 dag på jobbet, måtte jeg meddele vognmanden at det så ikke lige var jobbet for mig, alt det jeg blev lovet til samtalen holdte absolut ikke stik, jeg startede kl 6 i morges med at den bil jeg skulle kører i mgl nøglerne til, så der gik lige 20 min med at få dem fundet, dernæst mgl fjernbetjeningen til liften osv osv osv, nå jeg fik da til sidst læsset bilen med 3 aflæsninger, så det var afsted ud til kunderne med godset, det gik så dejligt smertefrit, da det var gjort skulle jeg tilbage og ha nyt læs, godav min bare rø., jeg fik stukket en stak fragtbreve i hånden og så pegede lagerforvalteren på 300 paller med varer og sagde at det gods jeg skulle bruge stod der, igen godav min bare, det stod hulter til bulter blandet godt sammen osv, jeg fandt noget af det og meget andet ku jeg ikke finde bla fordi det ikke var mærket op osv, jeg gik så hen og bad om den hjælp jeg faktisk var blevet lovet, fik at vide at jeg måtte klare mig selv, de havde ikke tid til at hjælpe mig, nånej jeg er jo et roligt gemyt så jeg gik da hen og ledte videre, fandt stadig intet, gik så ind på kontoret hvor de sad og opdagede at de bare sad og åd kage og så på frække damer på internettet, der lettede låget på mig altså, jeg blev lettere hys og fortalte at hvis de ikke hjalp mig pr omgående ku de kører deres lort ud selv, så skete der da noget, de begyndte at hjælpe mig i dres eget sløve tempo, så efter ca 2 timer fik jeg læsset bilen, normalt læsningstid er ½ time. så afsted ud med varene i det meste af århus, kl var da 10, kl 12 blev jeg ringet op fordi de lige ville hører om jeg var ved at være færdig, der mgl jg ca 3/4 af godset at få læsset af, det blev de ret arrige over og sådan gik resten af dagen, da jeg var færdig spurget de om jeg havde planer for aftenen, fordi ellers ku jeg lige tage en 4-5 timers tur mere. jeg takkede nej og fortalte dem at mit liv altså ikke var tilrrettelagt til 70 timer om ugen, så jeg sagde at det ikke duttede for mig med sådan et job med så mange timer osv, det blev de så ret glade for, da de i forvejen mente jeg var alt for langsom som chauffør til at kunne kører for dem. jeg viste dem skiver hvor min fart rundt i byen ca var 60 km itimen, fartgrænsen for lastbil er 50 km i timen. så det brokkede de sig også over at jeg kørte for langsomt osv osv, jeg har ingen svinkeærinde lavet overhovdet og ingen pauser holdt osv, men stadig var det ikke godt nok til dem, men nu er dagen over og jeg ka slappe af, det har været en så hård og stresset dag som jeg ikke troede jeg skulle opleve. er glad fordi det er ovre.
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 437
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.549
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
men fårk hvor er jeg mørbanket i hele kroppen idag, har bare ondt alle steder, har det somom jeg har løbet en marathon og glemt at strække ud bagefter
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
Skod at det var så dårligt, jeg håber da at du hare mod på at lede efter et nyt, selvom at det har været sådan en skoddag...
Men ja, ingen tvivl om at det var godt at du besluttede at holde op der, for nogle gange giver det bare endnu værre psykiske mén , hvis man bliver på sådan en arbejdsplads i for lang tid...
Held og Lykke når jagten kommer til et nyt, forhåbentlig bedre, arbejde.
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
1 og sidste dag i mit nye job