{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine vil ikke tænde 750 kr.
  • Cleaning 2 weeks 1.200 kr.
  • Tilslut ny køkkenvask til afløb og samle aftræk fra emhætte 1.200 kr.
  • Tilslutning opvaskemaskine 400 kr.
  • Samle et homegym 3.770 kr.
  • Montering af gardin + bore et hul i loftet og opsætning af loftslampe 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ideer til konfirmationsgave
  • #1   25. mar 2016 Jeg tror kun der er et par ting som kan gøre sådan en dreng glad, penge og smart teknik.
    Jeg ville give pengene eller slå mig sammen med andre for at købe en større ting.

• #2   25. mar 2016 Hvis ikke du vil give penge og afhængigt af dit budget hvad så med et biograf gavekort??

• #4   26. mar 2016 Panther/Samsungs mor

Lige meget hvor mange penge du giver ham, vil han helt sikkert blive glad for at du har tænkt på ham.

• #5   26. mar 2016 Panther/Samsung mor

Du skal give det beløb du føler dig tilpas med at give, i min familie har Vi den tommelfinger regel at runde fødselsdage, kobberbryllup m.m. i den retning og konfirmation er dobbelt op af normale gaver, bryllup lidt mere, men det er jo meget forskelligt fra familie til familie og afhænger også af hvor tæt tilknytning man har til personen man giver gave.

Jeg syntes 300 kr lyder som en meget pæn gave når du kun er dig.

• #7   26. mar 2016 200kr er helt fint når det ikke er nærmeste familie/ nogen du ser ofte og som du ellers er på gave med.
    I gamle dage sagde man, at gavens pris skulle svare ca til kuvert prisen, til den middag man blev inviteret til, den gælder vist ikke længere, men 200kr vil dægge de fleste serveringer til konfirmationer smiley

• #8   26. mar 2016 Jeg syntes bestemt ikke du skal give mere end 200 kr når det er det du føler mest for.
    Kan sige det sådan at da mine venners børn blev konfirmeret da fik de for 400 kr hver men Vi var 2 om at give gaverne så pr person fik de også for 200 kr og det var i samme prisklasse som deres onkler og tanter lå, og Vi har rigtig meget med de børn at gøre, men jeg syntes nemt at prisen på gaver bliver skruet alt for højt op.

Kommentér på:
Ideer til konfirmationsgave

Annonce