Ideer til konfirmationsgave {{forumTopicSubject}}
Hej KG.
Jeg skal om en måned til min fætters konfirmation. Jeg aner ikke hvad jeg skal give ham.
Har i nogle gode kreative ideer? Send gerne billeder
Hej KG.
Jeg skal om en måned til min fætters konfirmation. Jeg aner ikke hvad jeg skal give ham.
Har i nogle gode kreative ideer? Send gerne billeder
Spar penge på din forsikring
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg ville give pengene eller slå mig sammen med andre for at købe en større ting.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
jan 2016
Følger: 3 Følgere: 29 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 16
Lige meget hvor mange penge du giver ham, vil han helt sikkert blive glad for at du har tænkt på ham.
jan 2012
Du skal give det beløb du føler dig tilpas med at give, i min familie har Vi den tommelfinger regel at runde fødselsdage, kobberbryllup m.m. i den retning og konfirmation er dobbelt op af normale gaver, bryllup lidt mere, men det er jo meget forskelligt fra familie til familie og afhænger også af hvor tæt tilknytning man har til personen man giver gave.
Jeg syntes 300 kr lyder som en meget pæn gave når du kun er dig.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
I gamle dage sagde man, at gavens pris skulle svare ca til kuvert prisen, til den middag man blev inviteret til, den gælder vist ikke længere, men 200kr vil dægge de fleste serveringer til konfirmationer
jan 2012
Kan sige det sådan at da mine venners børn blev konfirmeret da fik de for 400 kr hver men Vi var 2 om at give gaverne så pr person fik de også for 200 kr og det var i samme prisklasse som deres onkler og tanter lå, og Vi har rigtig meget med de børn at gøre, men jeg syntes nemt at prisen på gaver bliver skruet alt for højt op.
Ideer til konfirmationsgave