Min datter er ked af skolen {{forumTopicSubject}}
Min datter som for bare 2 år siden strålede om kap med solen når hun skulle i skole , er så ked af at gå i skole nu , hun siger at hun er usynlig i sin klasse og at hun gerne vil flytte skole , hun går alene og ingen snakker med hende.
Når hun skal afsted om morgenen , ja så har hun ondt i maven og hovedet , det virker som om at man har trykket på den knap ,man slukker lyset med.
Jeg er nu ved at se om jeg kan få hende flyttet på en anden skole , men det er ikke så nemt uden at de skal have en masse detaljer om det ene og det andet og det er jo ikke ligefrem det et nedtrygt barn har brug for , hun vil jo bare gerne flytte skole og starte på en frisk og hun vil helst ikke have at der er nogen der ved hvorfor ( det forstår jeg godt )
Og tænk , der vil nok gå en uge eller måske 14 dage før de ved om de har plads i 7 klasse på den anden skole.
Det er altså bare så surt at se sit barn gå i skole hver dag på den modbydelig måde , det gør så dælens ondt.
Det var lidt af min dårlige dag , skulle bare lige have lidt luft
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 61 Svar: 304
Mht. at skolen skal bruge en masse detaljer så er det jo nødvendigt så de har en føling med hvad problemet har været, og hvordan det skal tackle problemer hvis de opstår. men jeg håber snart der er plads..
held og lykke til dig og din datter.
hilsen Achena
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Og når situationen er som den er, så skal det allerhelst bare gå så hurtigt som muligt, og uden alt for mange dikkedarer.
Jeg håber at din datter holder ud lidt endnu, og at der så kan blive snøvlet lidt sammen, så I ikke behøves at vente så længe.
Sender i hvert fald en masse energier, og solskin i jeres retning. Kan kun forestille mig hvor forfærdeligt det må være for din datter at være i det, og for dig at skulle være vidne til det, og ikke kunne gøre tingene så hurtigt som du gerne ville. :0(
*stort opmuntrende kram til dig, og et los i r*ven til skolerne og dem som skal fedte sig sammen.Ø
feb 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 160
Jeg synes helt klart også at så snart du har fået bekræftet at den anden skole kan tage hende at du skal sygemelde hende så hun ikke skal tilbage til skole 1 igen. 13-14 årige piger har SÅ meget andet de skal bekymre sig om at man fuldt ud bør bakke op om at de får en rigtig god skole oplevelse. Held og lykke med lillepigen, og meld lige tilbage når du hører noget.
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 151
Dejligt med alt den opbakning her
Min datter er ked af skolen